Mootje: de operatie voor mijn vaders operatie liep wat uit. Hij had het wel erg gezellig gehad met de zusters haha. Henny: leuk he die app! Lekker dat jij zo naar het strand kan, mijn oma woont vlakbij kijkduin, zo mooi daar! Danielle: ik heb ook al heel vaak gedoe gehad met divoza.. jas besteld, werd ik gebeld dat hij er was, wij erheen, had een andere verkoopster hem al aan een ander verkocht.
Vriendje en ik zijn op weg naar Groningen voor de film. Benbenieuwd
Rosa; dat klinkt als mijn vader haha. Die hield ook alle zusters van het werk toen hij in het ZH was xD
Net gezellig pannenkoeken gebakken met een vriendin en the dark knight gekeken van batman, binnenkort naar de nieuwe. Nu even omkleden en zo nog even gezellig naar de wolde!
Ik ga nu naar de nieuwe dark knight sarah! Haha ja mijn vader kwam met een dikke smile het ziekenhuis uit
ah tof veel plezier!
Hahaha prima vermaakt dus!
muts_marijke
Geplaatst: 20-07-12 21:14
hoi hoi
@ Noor fijn dat je gesprek goed ging!!! @ Laura ik wil ook eerst nakomelingen zien van deze hengst @ Rosa leuke zusters scheelt zoooooveel! Wat moet je anders de hele tijd doen in het zh als je moet wachten @ Danielle jammer dat het weer mis ging met jou bestelling. @ Sim tot morgen! Ben benieuwd naar je korte coupe! @ Sannn hehe eindelijk goed nieuws van school en What! Wil je mij de foto's Pben? En ook tot morgen! Als jullie mijn huis niet kunnen vinden (tomtom geeft het niet goed aan) moet je maar bellen als je verdwaald bent
Marijke, hoe is het bij jullie? En met Lieke? Sann, fijn dat je goed nieuws hebt gehad van school! En dat what zijn pootje al slanker is! Jeroen druk geweest met de keuring. Sim, dat buitenrijden klinkt erg leuk bij jullie. Enne Mo... je mag Uk wel lenen! haha
Jeroen Mooi veulen zeg! HH Morgen ochtend om 8 uur weer kijkers heb over animo niet te klagen! Roos wat naar sterkte met je ouders. Ik heb altijd mazzel met dingen bestellen bij piaffe. Krijg altijd extra dingen die ik mag houden... zelfs een x een rijbroek. JR Stables ken ik ook niet Oei erg van dat meisje! Ongeluk zit toch ik een klein hoekje!
@ danielle ik denk dat ik ook wel weet wie het is begint het met een B? @ Jantine gaat goed hier!!! Hoewel de sirene nu aan gaat... heeft er 1 honger.. en als ze honger heeft is ze net als haar papa dan heeft ze NU honger
@ laura: verrichtingsonderzoek is al met goed gevolg afgelegd @ danielle: ik had het ook al gehoord, heftig ongeluk, hopen dat het goed afloopt!
xxitsmexx
Geplaatst: 20-07-12 21:57
sim heeft lekker een paar daagjes vrij karen ik ben benieuwd of er iets uit komt voor vos. beli die stal ken ik niet pff roos vroeg dagje voor de CK jeroen dat is nog een werkje zo dat maaien sann dat is mooi. weet je al hoelaat je dan examen hebt? jammer dat ik de foto's van what niet gezien heb. noor super sim heeft lekker in het bos gerent. ik wil ook weer maar mag niet alleen :S bianca ik ben aan het overleggen en heb je op fb berichtje gestuurd met par vraagjes sim wat heb je gehaald? leuke foto's jeroen
zo gewerkt ipv ermelo. Nu nog hopen dat ik woensdag wel even een rondje kan crossen pa is begonnen hier met het huis leeg halen. hij gaat nu in 4wkn (bouwvak vakantie) de hele onder verdieping de vloer eruit halen, nieuwe vloerverwarming erin, nieuwe tegels, behangen, schilderen etc.. dus ga echt in een puinhoop zitten voorlopig.
EvelienH
Geplaatst: 20-07-12 22:31
_lautje_ schreef:
Weet niet wie er beter draaftJeroen Jij of het veulen
hoe is zijn exterieur laura ?? gaat hij voor ster of voor keur....
Wil eerst nakomelingen onderzoek zien voor definitieve goedkeuring
Dus Dienke....
Sann, geen ervaringen maar die schimmel is wel erg tof!
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-12 23:30
Eef: Die vond ik ook gaaf! Jeroen: Mooie foto's hoor Mendy: Hopelijk kun je woensdag nog een rondje crossen Danielle: Dat klinkt niet best, hopelijk loopt het 'goed' af...
Ik heb net mijn L springdebuut opgegeven. Omdat de B erna was ook maar gelijk L ipv eerst nog een rondje B Het is alleen op vrijdag, dus dat moet nog even met stage kortgesloten worden mocht dat een probleem gaan worden, maar dat weet ik over 1,5 week Oja en een groom/chauffeur.. Maar eens kijken of het lukt
Vandaag weer met het pelham-bit gereden en nu was het gewoon goed Ze liep er erg fijn op. Maandag maar even proberen in de springweide.
Nu maar eens slapen, morgen druk dagje (nieuwe stoelen ophalen, blokfeest, onze logeer parkiet komt (als ik ergens niks mee heb zijn het vogels.. ) paardjes binnenhalen, Woll trainen boodschappen voor de meeting in huis halen en ook alvast wat hapjes maken
Maar alleen uiterlijk hoor, qua gedrag denkt ze dat ze de koningin van Sheba is.
Freggle_Edge
Geplaatst: 21-07-12 00:12
Toch fijn dat Mo en de koningin vriendinnetjes geworden zijn, aangezien ze een kamer moeten delen.
bianca1980
Geplaatst: 21-07-12 00:30
_lautje_ schreef:
Wil eerst nakomelingen onderzoek zien voor definitieve goedkeuring
Dus Dienke....
verrichtings onderzoek goed afgelegd??.....misschien dan wel voor een paar miljoen naar de oosterburen.... zullen bijdehandte veulentjes worden denk ik zo.....
caro29
Geplaatst: 21-07-12 07:54
Goedemorgen
Ik ben gewoon de 1e vanmorgen . Hier weer een dagje in de tuin. Het gras gaat erin en heb droog weer besteld. Als het erin ligt mag het plensen. Oh ja als ik het rond krijg gaan paardje en ik deze week eindelijk weer crosstrainen
Ik ben er ook al! Zo eerst effe langs Sim om haar vliegendeken op te doen en daarna Sannnn ophalen waarna we naar Marijke, Geert en Lieke gaan om het Bokt-cadeau te geven!