[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 09:24

Gefeliciteerd Kris!
Mel, beterschap voor je zoon.
Mister T, ik heb alijd carnaval gevierd. De laatste jaren alleen niet meer, ik vind het super leuk maar je bent altijd een week gebroken. Carnaval zonder (veel) alcohol is namelijk absoluut niet leuk aangezien iedereen om je heen stomdronken is. :P

Ik had wel geweten hoe die singel moet, heb zelf ook twee van die singels en geen 'gewone'. Je bent zeker niet de enige, wij zeggen het er in de winkel altijd even bij als we er eentje verkopen. :))

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 09:39

Mister T schreef:
Ik ga maar eens proberen te slapen :Z

niet gelukt?? of moest je echt na deze post 45 minuten nadenken om dat ene woord tegen mij te spelen (om 01.36..) :P

@ kris: van harte proficiat!!
@ misterT: soms wel carnaval, soms niet..., heb niet persé een reden nodig om te kunnen feesten/zuipen :P
@ tg: mooi filmpje!

zit nu op mijn 'kantoor' moet allerlei bestanden/mappen/foto's over het hele handhavingsgebeuren met de buurman overzetten op de laptop (of nog liever Ipad, maar dat lijkt niet te lukken ;( ). hebben morgen 2 gesprekken op't gemeentehuis over de hele situatie. 2 dikke mappen vol documentatie en papieren van de laatste 1,5 jaar en 10-tallen documenten/kaarten op de computer. Dus zit met voor mee een vaste PC, rechts een laptop, links de Ipad en daarnaast een telefoon die ik ook nog eens gekoppeld heb voor bestanden overdracht.. voel me net een 'nerd' nu :P

verder was't hier koud, aardig gevroren!!

volgens schoonpa moet ik maar op dienke d'r springpaarden gaan rijden, omdat dienke onze dressuurpaarden nu rijdt :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 09:43

Kris, gefeliciteerd!! *\o/*
Beterschap voor de zieke en voor de puist :(:) .
Texelse: succes met de gordijnen.
Jeroen: dat klinkt echt als een uitdaging!! Sterkte met de gesprekken. Lijkt me erg ellendig om zo met je buurman te moeten leven. Wij hebben wel een koeienbedrijf naast ons waar ik me ernstig aan erger qua rotzooi, maar verder geen oorlog gelukkig.

Ik werk weer lekker thuis vandaag, dus ik ga de boel maar eens opstarten!

weule

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 09:49

2 leliaardje: het is niet anders... we hadden toch al nooit zoveel met hem en hij maakt het zichzelf en zijn zoon, die verder moet met het bedrijf, erg lastig. doen ze zichzelf aan... getuigt niet echt van ondernemersschap..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 09:53

Ibonn schreef:
vief: dat wordt vaak gedacht maar eigenlijk zijn deze singels specifiek voor het singelgroeveprobleem ontwikkeld, de singels met uitsparingen maar gespen op gelijke hoogte als de ronding zijn voor ruimte bij de elleboog.

Dat wist ik dan weer niet, maar had hem in ieder geval wel goed om geknoopt :D

Kris: Gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*
Tientjeh: Jij ook gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*
Mootje: Klinkt als een saaie dag.. Sterkte :z
Jeroen: Succes met alles!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 25-01-12 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:01

@Weule: het is niet altijd mogelijk, maar wij zijn verhuisd na jarenlange problemen met de buren (buurman). Het beste dat we ooit hebben gedaan. Maar ik begrijp dat je niet gaat/kan verhuizen met een bedrijf. Slopend zulke dingen. Wij hadden, een heel klein voorbeeldje, iedere 6 weken in spijker in een autoband... en ik kan een hele waslijst opnoemen.... heel veel sterkte, kost ladingen negatieve energie.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:13

@ texelse: dat zijn dingen die inderdaad wel heel ver gaan, bij ons was tot nog toe het 'vuurwerk'-incident rond de jaarwisseling de 'ergste' persoonlijke treiter-dingen. maar bestuursrechtelijk kunnen ze bij ons weinig tot niks meer. maar met zijn houding heeft hij ervoor gezorgd dat wij omgekeerd nog heel veel kunnen, totdat hij op zijn knieën om excuses komt smeken ;) (naja, hij hoeft dat zelf niet meer te doen, maar wellicht zijn zoon...)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:23

Goedemorgen :wave:

Tientjeh en Kris: Gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Jeroen: Succes vandaag
Lau: Wat sneu van de pups :(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:23

Morguh!!

Kris, gefeliciteerd!!!!

Anthea hoe gaat het met je vader?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:34

Kris van harte gefeliciteerd :D
Sanne wat een stunt met je singel. :') Vind het wel vreemd dat er een bontje onder je zadel moet, in mijn ogen past hij dan toch gewoon niet??
Siobhan: Geen die-hard carnaval vierder. Maar aangezien mijn school in brabant staat ben ik verplicht om met mijn vriendinnen mee te gaan..

Het is hier mooi weer! De zon schijnt 8-)
Misschien straks maar eens op pad voor een buitenritje, vanavond weer dressuurles.
Mijn vader is toch ook een figuur!! Heeft hij al zijn broers (dat zijn er 8) en mijn vriend uitgenodigt om hier voetbal te kijken. Hij is zelf niet eens thuis!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:35

Moggel..... Het was kwart over 12 gister, toen ben ik naar huis gegaan... :O

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:37

Kris gefeliciteerd met je b-day
Ik zou die singel ook verkeerd om doen
Weule sterkte bij de gemeente vandaag
Noor je bent een die-hard

Ik mag vanmiddag naar springles.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:48

Kris, gefeliciteerd met je verjaardag!
Joki, alvast veel plezier op springles!
Mootje, sterkte vandaag.

Gister 12 uur gewerkt! Goed voor de uurtjes ;) Ga vanmiddag beetje op tijd naar huis en dan lekker paardrijden. We eten toch laat op woensdag :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:51

@ TG: Hij heeft momenteel veel pijn. Het ging eigenlijk heel erg goed. Afgelopen vrijdag hadden ze het erover dat ie na het weekend naar huis mocht als alles goed bleef gaan. Maar zaterdag begon z'n wond te lekken. Er bleek een hechting van z'n lever (dacht ik) los te zitten, dus hij moest opnieuw geopereerd worden. Het was opzich een l*llige ingreep, maar hij heeft er wel veel last van.
Ik weet niet hoe lang hij nu in het zkh moet blijven. Vrijdag is hij de hele dag veel van bed af geweest, maar nu is het al te zwaar om een half uurtje van bed af te gaan. Het zit hem ook niet echt mee.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:53

Danielle: 8 broers! Dat zal een gezellige boel worden :+
Joki: Alvast veel succes voor je les :)
Anthea: Wat vervelend dat je vader nog een keer geopereerd moest worden.. Hopelijk gaat het nu vlug beter met hem :(:)

Ik ga vanmiddag ook lekker springlessen. Zal zo eerst even boodschapjes doen en alles klaar gaan zetten voor na de springles want schiet dan in 1x in mijn gewone kleren en sprint dan richting de trein richting vriendje :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:57

@Danielle: wat een stunt van je vader!! Wel gezellig, nou nog zo'n wandelende koelkast op de kop zien te tikken!!
@Weule: hij heeft mij zelfs een keer geprobeerd te beletten om mijn eigen huis in te gaan.... Uiteraard toen hij wist dat ik met de 2 jongste kinderen alleen thuis was, en manlief met de oudste 3 daagjes op schoolreis was. Het is hem niet gelukt, het kostte hem zijn overhemd, zijn trui, en het leukste: een deel van zijn baard, daar had ik goed houvast aan. Het is te triest voor woorden en om je dood te schamen, maar je kon helemaal niets met die man ( nou ja man??). Brrrrr, wat ben ik blij dat we weg gegaan zijn. Degenen die ons huis kochten kwamen van hetzelfde dorp, wisten dat wij problemen met hem hadden, maar dachten dat dat wel op te lossen was. Niet dus....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:07

@ Anthea, dat is wel een tegenvaller zeg. Hopelijk knapt hij snel op. Daarna aan de chemo's?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:09

@ texelse: dat klinkt allemaal wel heel heftig..., jammer dat er zulke idioten rondlopen.
@ vief: strakke planning dus :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:18

Anthea wat een tegenvaller...
Kris gefeliciteerd!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:28

He dat is zeker een tegenvaller Anthea...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:38

_Noor schreef:
@ Anthea, dat is wel een tegenvaller zeg. Hopelijk knapt hij snel op. Daarna aan de chemo's?

:j en bestraling

texelse: Wat een heftig verhaal zeg! Lijkt me echt verschrikkelijk... Ben blij dat ik leuke buren heb

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:39

Wat een tegenvaller zeg Anthea. Hoe gaat de behandeling er verder uit zien?
Kris en Jantine gefeliciteerd!!
Ken het gezeur met de buren maar al te goed Jeroen en Texelse. Bij ons is het ook al jaren aan de gang helaas. Nu weer bij de Raad van State, de 3e keer. Ze lappen elke keer de regels en de uitspraak aan hun laars... Vooral al het getreiter is frustrerend, ook al doe je het zelf niet terug ze blijven doorgaan. :n

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:42

Sterkte hoor, Anthea. Tis geen kattenpies, om het zo maar even te zeggen (is dit Westfries??). :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:45

Sann: Als hij hersteld is, beginnen ze met chemo + bestralen. En dan moet de tumor in de endeldarm kleiner worden. Lukt dat, dan gaat de hele endeldarm eruit. Voor de rest hebben ze er eigenlijk weinig over gemeld nog. Ze houden zich eigenlijk voornamelijk bezig met z'n stoma in het ziekenhuis.

Noor: Dankje. Geen idee, maar ik ken die uitdrukking wel.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:45

Anthea: sterkte hoor, klinkt heftig allemaal.

Wat betreft de buren hebben we het nu prima getroffen. Veel beter. We komen weinig bij elkaar maar als er iets is dan wordt er ongevraagd/ongemeld gewoon door de buren wat geregeld en gedaan. Klein voorbeeldje. Vorige week waren wij op vakantie, en dan zet de buurman ongevraagd de container gewoon aan de weg, en zet 'm ook weer terug. Bij ziekte en zeer is het helemaal super, iedereen staat voor elkaar klaar.