[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:51

Dat is echt balen dan TG!

Jemig, ik schrok me net dood van mijn telefoonrekening. Ik heb een abbo van 30€ waar nu nog 50% korting op zit. Ik zou dus maar 15€ moeten betalen. Nu zag ik dat mijn rekening 70€ was. Ik dus maar even kijken en nu blijkt dat het bellen vanuit China pas bij afgelopen maand erop zat. En dat is natuurlijk best duur. Alleen die ***Russen zijn helemaal mooi, ik heb 3 minuten vanuit Rusland gebeld en dat kost gewoon even 12,35€ :(

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:57

zo he anthea! dat valt tegen idd.
TG: dat is idd niet echt normaal!

voor het vak methoden en onderzoek moet ik een juridisch onderzoek doen, iemand toevallig een vraag/onderwerp in gedachten :+?
Liefst iets met het buitenland.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:00

jemig anthea! Duur telefoontje vanuit Rusland...

Tg 8 maand is idd niet normaal, groot gelijk dat je even een boos mailtje de deur uit hebt gedaan

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:00

Goedemiddag.
Lau: Ik ben benieuwd hoe Belisar er nu uit ziet, zo te horen doet hij het goed.
Texelse: Ik weet zo gauw geen paard te bedenken, maar als ik wat hoor zal ik het doorgeven.
Corien: Spannend :D !
Evony: Ik weet zo snel geen onderwerp voor je maar er zijn er hier vast een paar die dat wel weten ;) .
TG: Dat is ook wat, dat ze je zo lang laten wachten, ik snap wel dat je boos bent.
Anthea: Dat is behoorlijk duur, balen zeg.
De meningen over mijn outfit zijn ook hier redelijk verdeelt zie ik :D , ik hou zelf niet zo van de felle kleurtjes en alle kleuren als donkerblauw en bruin ze je al zo veel, dus ben ik erg blij met deze "kleuren", ook weer wat anders dan anders.

Gisteravond nog even gereden op Bam, ik dacht dat hij mischien wat moe kon zijn van de training maandag maar niets was minder waar, wat een bonk energie zeg := .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 12:03

Nooit leuk zo'n rekening, Anthea. Na Thailand had ik ook een heule heule hoge rekening :o
Karen, hopelijk nu wel reactie!!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:09

Sjongejonge ik houd jullie niet bij! Ik had me voorgenomen bij te lezen, maar sorry dat zijn echt heeeel veeeel pagina's :o

Ik zag wel twee gave foto's van Eef. Vooral die crossfoto! Wat een hindernis joh!

En het ging over paardenhaarsieraden. Ik wilde ook zo'n armband, maar dat kan ik echt niet betalen. Ik heb wel twee soort sleutelhangers en een bedel. Ik heb ze naast een foto van Vies hangen in mijn slaapkamer. Ik heb de manen ook nog bewaart die ik eraf geknipt had, daar wil ik ook nog iets van laten maken maar ik weet niet goed wat.

Vies heeft twee dagen stil gestaan vanwege pinksteren (dat is stappen zuipen, werken en niet slapen namelijk) en ik heb hem gisteren aan de dubbele longe gehad. Hij begon me toch wel erg stijf en wat kort van achteren. Veel moeten schakelen, veel stappen tussendoor en uiteindelijk begon hij mooi te sjouwen en wat meer over de rug te lopen. Galop dit keer ook gedaan, maar dat was toch wel erg lastig.
Na het longeren nog een keer kritisch gevoeld op de rug en lendenpartij, maar het is al minder gevoelig.

Tweede fysio die ik kon bellen neemt ook niet op en reageert niet op voicemail en sms :roll: Ik geef 'm nog een dag en dan zoek ik er zelf wel een uit.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:34

Middag!!

Zo gereden, ging goed. Wissels getraind, gaat al beter. Moeten we doen van wout, want ze moeten in de cross het kunnen. En in parcour doet hij het automatisch, maar ik wil dat hij ook op commando kan!

Ik weet nog helemaal niks, we worden tussen half 4 en half 5 gebeld als je gezakt bent!!! Dus duurt nog wel even......

Corien: trek je hele kast leef zou ik zeggen :P
TG: dat is echt balen!!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:53

Goeiemiddag!
Ik heb gister weer lekker gewerkt, het liep echt als een trein! Borden lopen en uithalen gaat nu ook gewoon echt makkelijk, heb gister met uithalen mijn record verdubbeld van 3 naar 6 borden!

Enne, nog vrijwilligers om het topic te openen? Als niemand het wil doen, wil ik het best wel weer doen, maar dan wordt het niet zo'n kunstwerk als ie nu is. En dan moeten we nog wel een titel!

Jammer dat het niet ging Benthe
Aardig dat je het vraagt Karen. De korrels gaan er in dankzij een heeeleboel muesli, en sinds zaterdag krijgt ze eindelijk de dosis die ze moet hebben! Schimp heeft weer wat geleerd dus! En jeetje, jij wacht nog langer op je zadel dan ik deed!
Have fun Eef
Succes met studeren Noor!
Billy, ik heb ook een armband van paardenhaarsieraad.nl. Dat model heeft ze niet meer zie ik, maar ik ben er nog steeds erg blij mee. Heb hem al bijna 5 jaar, en hij is nog steeds heel mooi.
Sim, voor dat sieraad kun je gewoon in het midden van de staart een streng afknippen, zie je helemaal niet! Bij Vorstin dat iig. Je hoeft geen stuk van de onderkant af te knippen, maar juist een stuk in de lengte zegmaar
Klinkt als een heerlijk paard Lau!
Veel plezier Corien
Was het wel leuk Annetje?
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 15-06-11 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:53

Ka ik vind het echt absurd hoe lang het duurt bij jou! Vrees echter voor het antwoord uit frankrijk... Devoucoux was daarin ook niet zo sympathiek. Het enige dat helpt is zeiken, zeiken, zeiken.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:01

Tjee, wat zijn jullie weer hard gegaan!!

Ik heb afgelopen weekend niet heel veel gedaan, dienst gehad en naar een afstudeerfeest gegaan.
Snoekiej: ik heb helaas ook de tijd niet om zo'n fancy topic te openen!
Anthea: dat is wel een bedrag voor een telefoontje, bellen vanuit het buitenland is echt asociaal duur!
TG: ik kan me voorstellen dat je frustraties de neusgaten uitlopen!
Laura: fijn dat de Belisar zo goed gaat, ik ben benieuwd naar foto's :).

Ik heb vanavond dienst vanaf 4 uur en nu weer heerlijk uitgeslapen. Ga zo nog maar eens wat studeren..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:05

Voor een nieuw topic is een titel sowieso wel handig...
Heeft niemand ideeen? Volgens mij was margreet daar de vorige keer goed in

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:25

Ik wil het nieuwe topic wel maken hoor als jullie daar mee eens zijn.
Het lijkt mij het handigst om even op de 1e bladzijde te kijken of er nog iets verandert moet worden qua tekst of foto, en de veranderingen anders even mailen.

En suggesties voor de titel zijn altijd welkom.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:27

*\o/* De fysio belde net en kan vrijdag al komen! Woepieeeee! :):)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:32

Fijn dat de fysio kan komen Annetje!
Maar hoe kom jij ineens zwart? Ben je nu mod-af?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:38

Ik vind het prima Margreet! Zal je even een pbtje sturen!
Annetje, dat is fijn zeg!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:38

Ja :D Ben ontgroent sinds maandag denk ik. Heerlijk rustig zo!

Snoek: weekend was zeker leuk! maar gewoon erg vermoeiend, dus paard heeft toen Anne-vrij gehad

Floor heb jij ook bijna tentamens? Ik ben alweer flink aan het blokken. Saaaai! Volgende week de eerste twee tentamens.

Over het nieuwe topic: je kunt toch geweest de openingspost uit dit topic kopieren?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:47

Annetje: gelukkig niet :P. Ik heb mijn laatste tentamen een jaar of 2 geleden gemaakt denk ik. Ik hoef nu alleen nog maar co-schappen te lopen en daar wordt ik iedere dag beoordeeld op mijn functioneren (of niet functioneren..) :Y) . Maar helaas verwachten de docenten nog steeds dat je alles weet dus zit ik 's avonds braaf in de boekjes om slimmer te worden B-) . En ik kan me voorstellen dat het lekker rustig is zo zonder mod-zaken!

Snoekiej: hoe is het met Vorstin?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:47

Annetje schreef:
Over het nieuwe topic: je kunt toch geweest de openingspost uit dit topic kopieren?

Er staan een hoop mensen in de oude OP die helemaal niet (meer) actief meekletsen. Persoonlijk vind ik het niet zo leuk als die er ook allemaal tussenstaan. Veel leuker om gewoon de kern erin te hebben staan :D En er moeten zowiezo natuurlijk weer mensen bij, zoals jij bijvoorbeeld :P
Maar bijvoorbeeld de verjaardagen etc en de stijl kun je wel gewoon kopiëren.
Heb je een tijdelijke modvakantie trouwens of ben je helemaal gestopt?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:51

Snoek: nu zeg ik dat ik helemaal gestopt ben, maar wie weet vind ik het over een tijdje wel weer leuk. We shall see. Voor nu was het in elk geval klaar.

OP moet ik eerlijk zeggen, daar kijk ik nooit naar. Maar ik kan me voorstellen dat men het leuker vind als de actieve posters erin staan.

Ik kan me trouwens nu al zenuwachtig maken voor de fysio. O:) Hij wilde graag Vies aan de longe zien, op het harde. Dat betekent bij ons op de parkeerplaats, die niet omheind is en Vies is niet echt een lieverdje met longeren. Dubbele longe en lange lijnen lukt, maar je moet niet denken er zomaar een touwtje aan te knopen en rond te kunnen slingeren...

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:01

:wave:

Nog twee weken stage en dan zit het er alweer op! Heb het wel aardig druk nu, vandaar dat ik niet zoveel post. :o

Kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer zwart bent Annetje, lijkt me een leuke, maar vermoeiende taak, mod zijn. :D
Wat belachelijk dat het zo lang duurt zeg Karen!
Laura: Ben benieuwd naar foto's/filmpje van Belisar. :D
Leuke outfit Evie!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:13

Na alle drukte nu even wat rustigere dagen. Ik hoop de komende tijd weer wat actiever mee te kunnen kletsen.

Hilde: fijn dat je stage er bijna op zit!
Annetje: ik heb respect voor degenen die het modereren nog bij de normale werkzaamheden kunnen hebben. Ik heb er echt geen tijd voor! Ik hoop dat de fysio wat voor je kan doen.
Laura: ik ben nu ook wel benieuwd naar Belisar, na al jouw verhalen!
Evie: ik vind je outfit wel leuk zo!
Shanouk: knap dat je 6 borden tegelijk kunt dragen. Dat lukt mij alleen als ik alles opstapel, maar dat is vast niet de bedoeling :+
Floor: maak jij ook zoveel (gratis) uren in de week?
Margreet: van mij mag je het topic openen hoor! Ik heb er echt geen tijd voor momenteel. Creatief met titels ben ik ook niet. Jij was er de vorige keer goed in, maar was Lielle dat de vorige keer niet met de geniale suggesties?
TG: jeej, jij moet wel heel lang wachten op een zadel. Hopelijk wordt er nu vaart achter gezet!
Corien: veel plezier!
Billy: ik vind die paardenhaar sieraden veel te duur. Bovendien draag ik eigenlijk alleen oorbellen en een horloge.
Anthea: had een schrikbarend hoge telefoonrekening.
Noor: mag weer aan de studie.
En toen wist ik het niet meer...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:43

Jeetje Vief, kwam je uit Den Bosch vandaan. Klasgenootjes konden gisteren ook al niet thuis komen.
Pfft, duur telefoontje uit Rusland Anthea. :oo
8 maanden wachten op je zadel is inderdaad belachelijk lang Karen.
Mooi dat de fysio deze week kan komen Annetje.
Ik red het ook niet om het topic te openen, tentamens staan voor de deur. Dus als Margreet het wil doen graag. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 15:48

Als ik binnen nu en 2 jaar weer een opleiding wil gaan volgen: hou me tegen...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:49

Noor :=

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:58

Middag!!!

Er is al bijna een half uur voorbij :D dus steeds grotere kans dat ik niet gebeld word!!!!!
Ik weet niet goed hoe je zoiets moet openen anders had ik het nieuwe topic graag geopend. Dus wie weet de volgende x!!!

Noor: We zullen je tegenhouden!!!:P
Annetje: Mooi dat de fysio vrijdag al komt.