[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 13:56

Haha TG, waarschijnlijk met 'de staart tussen de benen' :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:02

Jij had het ook niet nodig :D

gr_roos schreef:
TeeGee schreef:
Is ook fijn Simmie, als er iemand bij mij komt wil ik best even snel een praatje houden. Vaak zijn vooral de combi's die het zouden kunnen gebruiken het snelste weg.

Ik heb ook geen praatje gemaakt ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:04

Ik krijg net een raar telefoontje :?
LekkerLeven belde, dat de familie waar ik een uur geleden nog was om schoon te maken, geen hulp meer willen. Iemand in de prive-sfeer gaat het doen. Ik kom daar dus net vandaan, en heb de man van de familie gewoon gezien en gesproken. Niets gezegd, of hij wist het nog niet eens. Van LekkerLeven zeiden ze ook dat het klonk als een hele impulsieve beslissing. Echt raar zeg :?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:05

Dat is raar idd. Daar zul je wel een onbestendig gevoel van hebben! Net alsof het iets met jou te maken heeft, terwijl dat niet het geval is, zo'n gevoel.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:08

Wat raar Snoek. Ook een beetje vervelend... jammer dat die man het dan niet gewoon even tegen je gezegd heeft..

Krijg net bericht van mijn instructrice dat we vanavond gaan lessen. Komt beter uit dan morgen i.v.m. oefencrossen van het weekend! :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:09

Nou, dat is vreemd.... Ligt i.i.g. niet aan jou hoor!

De vriend van een vriendin moest via een advocaat horen dat hij vanaf de bouwvak samen met al zijn collega's weggesaneerd werd, omdat de eigenaar weer een eenmanszaak wilde. Tot nu toe heeft die beste man er nog nooit over gesproken.... Zo ga je toch niet met mensen om?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:14

Goedemiddag!
Bij ons kun je meestal zo van de ene naar de andere proef. Zelf vind ik het fijner als er 1 combi tussenzit, dan kun je even lekker stappen. Meer combi's vind ik ook niet fijn.

Snoek: Dat is inderdaad een beetje raar van die mensen.
Tientjeh: Beterschap

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:14

Dat is ook wel erg raar Mootje.
Ik vind het ook echt heel raar. Die man wist het dus nog niet (vrouw regelt alles daar volgens mij) of hij zegt gewoon niets. Beide gevallen vind ik raar. Ik moet ze nog bellen omdat mijn werkbriefje daar nog ligt. Mocht er van LL ook gewoon wat van zeggen, want dit is wel een beetje vreemd gegaan zo.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:23

Dat zou ik dan ook zeker even doen Snoek :j! Al iets van de KNHS gehoord?

Anthea: ik vind 2 combinaties fijn. Ik stap dan tijdens de proef van de 1e lekker lang en ergens tijdens de proef van de tweede pak ik hem weer op!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:26

Van de KNHS nog niets gehoord. Dat duurt meestal wel even.
Ik ga nu vliegen, Vorstin pesten :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:20

PB, zijn de nieuwe wettenbundels Kluwer/Vermande nog niet beschikbaar?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:40

:wave:

Productief dagje op werk :D

Mn vriend heeft mn paard al gedaan vandaag dus ga vanavond met mn schoonmams sushi eten :9

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:47

Das relax Karen :D

Ik zat van de week in mijn kast te kijken en zag mijn SGWay of Life polo liggen. Heb hem toen gekocht, maar NOOIT aan gehad. Iemand hier nog belang bij die polo, is een maat M en in de kleur zwart?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 17:59

rowo schreef:
Ik zat van de week in mijn kast te kijken en zag mijn SGWay of Life polo liggen. Heb hem toen gekocht, maar NOOIT aan gehad. Iemand hier nog belang bij die polo, is een maat M en in de kleur zwart?

Ik ;) ;) Mijn vestje was volgens mij destijds S maar die was te klein die heb ik verkocht, PB me ff de maten !! lengte etc.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:28

Rowo, Een M ga ik niet passen, als Bianca al een S niet past _O-
Bianca, Tnx voor je PB!

Pff, Wat een 'egoïstische' mensen zitten hier toch op Bokt: [LZP] Is er anno 2010 nog iets wat níét bestaat?
Ik ben 20min op stal geweest, ik heb alleen zijn stalletje uitgemest!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 19:18

Lekker dat je TG niet hoeft te doen Karen!
Da's snel Mootje :D

Hier op stal is net een aardig ongeluk gebeurd :\ Staleigenaresse is met binnenzetten onder jong paard gekomen. Ze kan nu amper lopen. Ik ben me echt doodgeschrokken!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 19:20

Beterschap Tientjeh.
Wat vervelend en raar Snoekiej, heb je die mensen al gebeld?

Ik heb gisteren voor het eerst weer gesprongen met Olivier. Hij ging lekker! :)
Zondag oefencross Wieringerwerf. Gaan er nog meer mensen heen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 19:20

Owjee, Snoekiej :oo Is ze richting de SEH?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 19:22

Oei, Snoekiej, dat is heftig.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 19:23

Nee, ze wilde niet naar een dokter. Gelijk onder een koude douche gaan staan om te koelen, daarna ff bijkomen in bed, en daarna is ze alweer de stal ingestrompeld.

@ Heleen, leuk dat je weer gesprongen hebt met Olivier :D Ik heb nog niet gebeld, ga ik zo doen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 21:07

Dat is schrikken Shanouk!
Noor: Geen idee. Heb nog helemaal niet gekeken naar boeken voor komend jaar. Kan het nog niet echt opbrengen :P Moet je dan ieder jaar weer een nieuwe wettenbundel kopen? Docent van Romeinsrecht bij ons zegt dat je dat alleen moet doen als je geld teveel hebt :+
Lekker Karen! Heeft jou vriendje zelf ook wat met paarden dat hij dat zo makkelijk voor je doet?

Heb heerlijk getraind met Het. Niet in Baarle-Nassau. Ze namen de telefoon niet op dus kon geen afspraak maken. Dus uiteindelijk naar Rob gegaan.
Weet nu wat het probleem is. Hij kruipt teveel achter het been en Het is dan liever lui dan moe. Billy wees me van het weekend al op mijn beenhulpen en merk wel dat nu ik zelf veel scherper ben, Het ook scherper is.
Hij moest wel een keer proberen natuurlijk, maar deed dat echt op zulke stompzinnige hindernissen (boom van 30 cm voor de nieuwe waterbak) dat ik dat niet serieus kon nemen. Tik op zn ronde bilpartij deed wonderen en kon daarna zo doorrijden naar de dikke boomstam bij de nieuwe waterbak en dat doet hij dan simpel. Merk dat zodra ik minder scherp ben hij ook makkelijk wordt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 21:11

PB, Elk jaar een nieuwe wetbundel aanschaffen lijkt mij een beetje van de zotte!
Fijn dat je lekker hebt kunnen trainen bij Rob :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 21:56

Avond :wave:

Jury’s hier in de regio geven niet vaak commentaar na de proef. Wel heb ik vaak veel commentaar staan op mijn coupon. Vind ik altijd wel fijn. Zelf heb ik het liefste 1 combinatie ertussen, al gebeurt het vaak hier met outdoor dat we gelijk door moeten. Indoor is vaak in groepen van 2,3 of 4. Vind 4 dan wel teveel.

Snoekiej: Dat is schrikken! :oo Inmiddels al gebeld? Gaat het naar omstandigheden goed met je staleigenaresse?
Lekker dat je fijn hebt kunnen trainen PB!
Mootje: Geen spierpijn meer van je val?

Had gister dressuurles en ze liep nog best goed! Had ik helemaal niet verwacht omdat ze zo lang rust gehad heeft en ik pas weekje weer aan de gang ben serieus. Aanleuning is nog niet top, maar dat is ook wel logisch. Instructrice zei alleen wel dat het leek alsof ze drachtig was. :+ en ik had nog wel zo mijn best gedaan met niet te veel voeren etc.
Vandaag weer gesprongen! Ging lekker, beetje basis werk gedaan. Maar ze deed netjes alles en had er genoeg plezier in. Dus morgen even afkijken of d’r been niet dikker is, wat ik niet denk, en dan ga ik zaterdag lekker oefencross rijden! :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:03

@ PB: nee hoor, deed ik ook niet tijdens mijn studie. Maar nu ga ik binnenkort dus weer aan een nieuwe opleiding beginnen en die ik hier heb staan zijn van 3 jaar geleden, dus nu wordt het wel eens tijd! bovendien hoef ik ze zelf niet te betalen!
@ Rowo: knap je al wat op?
@ Snoek: dat is schrikken zeg!!
@ Heleen: ik ben er ook zondag. Maar rij alleen een rondje oefencross 's middags. Er is ook een topic van ergens... ik weet nog steeds niet hoe je zo'n linkje moet plaatsen :o
@ Sannn: fijn dat je paardje (Vero toch?) weer fit raakt!

Net gelest met Jer. In het begin was het even spitsuur in de bak. Dan is een 20x40 bak best klein :Y) Dan ben ik teveel afgeleid en ga ik weer zitten prutsmutsen... zucht..... Maarrrrrrr later ging ik weer streng op mijn eigen rijden letten en opeens ging alles weer een stuk makkelijker :). Wissel naar links supergoed gesprongen, rechts gaat langzaamaan steeds beter. Lekker draven met een mooi 'veertje' erin, het wordt nog eens wat met ons <3 .

Ga nog even op internet surfen, heb een wel érg leuk jurkje gespot al maanden geleden en dat is nu in de uitverkoop (dus dan mag het toch???) ;)
Edit: wat vinden jullie? http://www.welikefashion.com/nl/women/products/Kleding/Jurken/Dress%20Plus/

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:17

Ik kom nog even snel langswippen, wilde toch nog even gedag zeggen :)

Ik vertrek morgen tot zondag voor SGWkamp in Ede, dus tot maandag :evaw: