Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Al iets van de KNHS gehoord?
rowo schreef:Ik zat van de week in mijn kast te kijken en zag mijn SGWay of Life polo liggen. Heb hem toen gekocht, maar NOOIT aan gehad. Iemand hier nog belang bij die polo, is een maat M en in de kleur zwart?
Mijn vestje was volgens mij destijds S maar die was te klein die heb ik verkocht, PB me ff de maten !! lengte etc. 

Staleigenaresse is met binnenzetten onder jong paard gekomen. Ze kan nu amper lopen. Ik ben me echt doodgeschrokken!
Is ze richting de SEH?
Ik heb nog niet gebeld, ga ik zo doen.
Moet je dan ieder jaar weer een nieuwe wettenbundel kopen? Docent van Romeinsrecht bij ons zegt dat je dat alleen moet doen als je geld teveel hebt 
Inmiddels al gebeld? Gaat het naar omstandigheden goed met je staleigenaresse?
en ik had nog wel zo mijn best gedaan met niet te veel voeren etc.
Dan ben ik teveel afgeleid en ga ik weer zitten prutsmutsen... zucht..... Maarrrrrrr later ging ik weer streng op mijn eigen rijden letten en opeens ging alles weer een stuk makkelijker
. Wissel naar links supergoed gesprongen, rechts gaat langzaamaan steeds beter. Lekker draven met een mooi 'veertje' erin, het wordt nog eens wat met ons
.