[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:04

Ik heb er sinds van de week ook een dikke deken op liggen, ik kijk hoe jackson zich houd, anders komt er nog een dun dekentje onder.

Snoekie hoe is het met vorstin?

Ik ga ook op bed :wave:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:35

Sterkte ROWO..... :(:) Dit zijn erg moeilijke dingen van het leven, ik wil je veel steun toewensen.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:47

Rowo wat een verschrikkelijk nieuws... heel veel sterkte!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 23:49

@ Corien, vandaag liep Vorstin wel weer redelijk. Ik had verwacht dat ze stijf zou zijn van het strand, maar dat viel mee. Met galopperen in verlichte zit niets aan de hand, maar als je gaat zitten vind ze dat niet zo fijn.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:57

Snoekiej, kan je niet even een dempend iets onder je zadel doen dan? Een echt schapenvachtje of iets dergelijks? Wel met ruggengraat uitsparing anders versmalt de kamer van je zadel.. Want schijnbaar zijn de kussens van je zadel dan niet bepaald schokdempers op het moment. Kan haar wel verlichting geven :) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 00:02

Morgen komt de zadelmaker, en die kijkt ook gelijk ff naar het zadel wat ik nu gebruik :) Wie weet ligt hij helemaal niet goed. Schapenvachtje heb ik helaas niet :\

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:09

Spannend Shanouk, hopelijk is een WoW wat voor jullie ;) Succes morgen!!

Ik ga morgen weer naar school, ben benieuwd wat voor prietpraat we nu weer krijgen :\ .. En morgen mijn kerstpakkert ophalen!! Ben benieuwd wat het gesticht dit jaar ons weer kado doet :o ..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 06:09

:wave:

Wat een verschrikkelijk nieuws, woorden schieten te kort.
Helaas net als PB dit van dichtbij mee gemaakt, vorig jaar augustus. Tis zo oneerlijk.....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 08:40

Die van mij staan al onder een 420gr deken. Als het goed is hoeven die er niks bij. Misschien trakkie omdat die geschoren is en Hetje omdat die van zichzelf geen haar heeft.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:24

Wat een dikke dekens allemaal. Replay staat onder een 200grams deken. Ik heb nog een dikkere liggen, maar aangezien hij aankomend weekend voor de 2de keer geschoren wordt, wil ik nog even wachten. Als ik onder zijn deken voel, heeft hij het nogsteeds lekker warm!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:42

Goede morgen

Snoek ga je voor een WoW? Is ze ook van het hoesten af?

Jackson heeft nu een 350 op liggen, maar zit ook nog dun in het haar, mischien doe ik er vanavond nog wat onder, en dun zomerdek.

Ik ben naar de ortho

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:49

Goeiemorgen!
@Mandy: Goed om wat van je te horen! Nogmaals veel sterkte gewenst de komende tijd voor jou en je familie :(:) Kan me goed voorstellen dat alles nog heel onwerkelijk moet zijn.
@Snoekiej: Ben benieuwd wat je van een WoW vindt! Fijn dat het zo lekker was op het strand!
@Corien: Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen.
@Sussie: Hopelijk knapt Pancho op van zijn verplichte vakantie en kunnen jullie hem van de zomer toch weer lekker gaan oppakken.

Ik ben weer op stage en ga me deze week stortten op mijn enquete die ik nog moet analyseren. Wil proberen het deze week klaar te hebben, dan kan ik rustig vakantie vieren voor 2.5 week ;)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:52

Ik lees nu net pas het bericht van Mandy haar broertje. Wat vreselijk, krijg er helemaal de rillingen van. Heel veel sterkte Mandy!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:13

Lotte we kunnen in unisex met onze paard
Afbeelding

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:08

Lees het nu net pas....
Mandy, heel veel sterkte voor jou en je familie..... Een zware tijd voor jullie.
Verder ben ik er eigenlijk alleen maar stil van....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:11

Goedemorgen :wave:

Mandy: Fijn om even wat van je te lezen. Denken aan je :)!
Benthe: Zet hem op :D 2,5 week vakantie is wel een goede motivatie natuurlijk!
PB: Haha :))

Ik ga als een speer :Y) Heb al 6 van mijn things-to-do van vandaag gedaan *D
Gisteravond helaas nogal een keelpijn op komen zetten :\ Gelukkig niet veel erger geworden, maar hoop echt niet dat ik ziek ga worden...
Nu eerst maar even een broodje doen en dan naar Wolles. Vanmiddag weer druk met een workshop en 't inlezen voor mijn serieus gaming opdracht.. Vanavond wel gezellig naar de bios met een vriendin :)!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 11:29

Goeiemorgen!
Ik ga zo naar stal :) Vorstin heeft sinds ze geschoren is een 370 grams opliggen. Ik denk dat het wel genoeg is, maar voor de zekerheid neem ik mijn 550 grams mee.

Haha PB, leuk vest :P
Corien, ik weet nog niet of ik er voor ga, eerst maar eens proberen :) Hoesten doet ze niet meer!
Veel succes met de rest van je to-do-lijstje Vief!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:49

Mandy, lees net pas het bericht van je broertje. Verschrikkelijk.
Ik heb er geen woorden voor, heel veel sterkte en steun toe gewenst de komende tijd.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:17

Vief: Hoeveel staan totaal op je lijstje ;) ?? Goed bezig iig dus :D.

Ik zit alweer in Leeuwarden op school. Heb net 2 uurtjes les gehad en nu tot 3 uur niks.. :\ Zo dus maar even de stad in ofzo. Al heb ik niet zo zin om met dit weer naar buiten te gaan :=. Maar moet nog even een cadeautje halen.
Vanavond met een groep uit eten en daarna schaatsen op Oldehoven :). Gezellig, heb maar warme kleren meegenomen :+ Brrr.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:06

peanutbutter schreef:
Lotte we kunnen in unisex met onze paard
http://i.ebayimg.com/12/!BfRYtVQCGk~$(KGrHqMH-D0Erfdst-)BBL!m7Mt-B!~~_12.JPG

_O- Geniaal! Nou... ik zal je wel zeggen.. ik heb daar de choco variant van :o .. Dus als ik Wo de uitrijdeken op doe, dan matchen we :') . http://www.paardendrogist.nl/product/21 ... et/331504/

@Mo: Wolin heeft nu ook nog haar 200 grams Rhino Wug op, maar ik gooi straks de 300 grams Bucas op en ik heb de 360 grams Weatherbeeta van zolder gehaald. Die ouwe krijgt een 300 grams opgeschoven, dan staat hij straks onder 400, aangezien hij geen spek op zijn lijf heeft en wel heel de dag buiten loopt en die Tinker krijgt max 200 gram op. Wo is niet echt een koukleum, maar ik vind 200 gram met nylonvoering nou ook niet echt lekker warm := ...

Nou school was weer een cursus 'doe het zelven' >;) , dus we hebben ons kerstpakket opgehaald en zijn nu dus weer thuis. Best leuk kerstpakket moet ik zeggen, het LUMC heeft dit jaar echt haar best gedaan :) . 4 Thermoglazen, die zijn dubbelwandig, dus je verband je handen niet en je warme choco blijft lekker lang warm :9 . Warme chocolademelksachets en theezakjes, grote suikerknotsen :Y) , siroop voor in je thee en lekkere kerstschuimpjes. Zit nu dus ook warme chocolademelk te smullen ;) ..

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:43

Hee! Mag ik me hier ook melden?? Aanstaand seizoen en natuurlijk de seizoenen daarop wil ik ook lekker gaan crossen naast de dressuurwedstrijden!
Heb een 10-jarige Ronaldo ruin die momenteel M2 loopt met de puntjes voor het Z.. ook springen we L met punten en hebben we enkele malen een crosstraining gedaan en een oefencross wat ons beide geweldig beviel! :D

Mandy, jij, familie en vrienden heel veel sterkte! Hoorde het op het nieuws van het weekend...

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:42

Lotte, wat ben ik jaloerss!!!!! :D Ik zit hier in mijn kamertje te leren waar het écht koud is. Ik wil ook chocomelk :P
Vanaaf toch maar even langs de supermarkt.

Het is hier -3° wat dus waarschijnlijk betekent dat de bak bevroren is. Ik zal dan straks wel even in de binnenbak van de vereniging gaan rijden.

Lin_sOnaldO (jezes wat moelijk te typen :D ): Welkom!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 18:06

Hey iedereen,
Ik ben weer terug! Arie heeft eerst Vorstin's oude dressuurzadel gepasd. Die lag helemaal niet goed, hij was o.a te lang en te smal. Dat klopte wel met wat ze in Bodegraven zeiden. Daarna hebben we er een WoW opgelegd. Ik kon helaas geen verschil voelen met rijden. Ergens had ik dat ook wel verwacht, maar heel jammer. Vorstin heeft op het moment gewoon te erge rugproblemen om zich los te kunnen laten. Wat Arie allemaal zei en constateerde, klopte. Ik vind hem echt een hele kundige zadelmaker. Hij adviseerde een fysio of een Happy Athlete masseuse erbij te halen. Dat ga ik ook doen (wilde ik eigenlijk al), maar ik weet nog niet wat ik het beste kan kiezen. Of Solange Schrijer, of een masseuse van Happy Athlete (Arie heeft me er wel een aangeraden). Na het rijden hebben we mijn springzadel erop gelegd. En die lag dus nog beroerder dan mijn dressuurzadel |( Nog smaller dan mijn dressuur, en hij was heel erg onstabiel. Je kon hem zo van voren naar achteren wiebelen. Daardoor is ze dus waarschijnlijk de afgelopen 2 maanden nog meer verslechterd :\ Ik baal echt, het is allemaal mijn eigen schuld dat ze nu zo veel pijn heeft. Ik kan nu dus niet rijden, mijn zadels gaan de verkoop in, en ik ga nog geen nieuwe kopen. Eerst maar heel veel longeren, en daar ga ik me ook echt in verdiepen, zodat het zin heeft. Of ik een WoW ga kopen, weet ik nog niet. Het is zo lastig, ik geloof in het concept, maar in dit stadium kan ik geen verschil voelen op Vorstin. Dan kan ik Arie wel weer laten komen al ze beter is, maar dan moet je nog 12 weken wachten voor het zadel er is.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 18:09

Jeetje Shanouk, wat balen weer zeg! en niet jezelf de schuld geven hoor! Zadels zijn nou eenmaal moeilijke dingen en als ´leek in zadels´ kan je ook niet eerder weten dat een zadel niet goed ligt..

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 18:14

Ooh Snoekiej, dit vind ik zoo spijtig voor je!
Tuurlijk stap je op zo'n zadel en hoop je dat ze beter loopt of toch soepelder. Heel erg jammer dat het niet was!
Ik heb hier in de buurt wel een erg goede fysiotherapeute, die ook naar Nederland komt, Ellen Martens is haar naam. Ik was heel content van haar, unes was direct beter. En happy athlete heb ik ook al heel goede dingen van gehoord.

Je moet jezelf hier van niet de schuld geven! Alles komt goed :(:)