Snoekie hoe is het met vorstin?
Ik ga ook op bed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Wie weet ligt hij helemaal niet goed. Schapenvachtje heb ik helaas niet
Succes morgen!!
.. En morgen mijn kerstpakkert ophalen!! Ben benieuwd wat het gesticht dit jaar ons weer kado doet
.. 

Kan me goed voorstellen dat alles nog heel onwerkelijk moet zijn.

!
2,5 week vakantie is wel een goede motivatie natuurlijk!
Heb al 6 van mijn things-to-do van vandaag gedaan 
Gelukkig niet veel erger geworden, maar hoop echt niet dat ik ziek ga worden...
!
Vorstin heeft sinds ze geschoren is een 370 grams opliggen. Ik denk dat het wel genoeg is, maar voor de zekerheid neem ik mijn 550 grams mee. 
Hoesten doet ze niet meer!
?? Goed bezig iig dus
.
Zo dus maar even de stad in ofzo. Al heb ik niet zo zin om met dit weer naar buiten te gaan
. Maar moet nog even een cadeautje halen.
. Gezellig, heb maar warme kleren meegenomen
Brrr. peanutbutter schreef:Lotte we kunnen in unisex met onze paard
http://i.ebayimg.com/12/!BfRYtVQCGk~$(KGrHqMH-D0Erfdst-)BBL!m7Mt-B!~~_12.JPG
Geniaal! Nou... ik zal je wel zeggen.. ik heb daar de choco variant van
.. Dus als ik Wo de uitrijdeken op doe, dan matchen we
. http://www.paardendrogist.nl/product/21 ... et/331504/
...
, dus we hebben ons kerstpakket opgehaald en zijn nu dus weer thuis. Best leuk kerstpakket moet ik zeggen, het LUMC heeft dit jaar echt haar best gedaan
. 4 Thermoglazen, die zijn dubbelwandig, dus je verband je handen niet en je warme choco blijft lekker lang warm
. Warme chocolademelksachets en theezakjes, grote suikerknotsen
, siroop voor in je thee en lekkere kerstschuimpjes. Zit nu dus ook warme chocolademelk te smullen
.. 
Ik zit hier in mijn kamertje te leren waar het écht koud is. Ik wil ook chocomelk 
): Welkom!
Nog smaller dan mijn dressuur, en hij was heel erg onstabiel. Je kon hem zo van voren naar achteren wiebelen. Daardoor is ze dus waarschijnlijk de afgelopen 2 maanden nog meer verslechterd
Ik baal echt, het is allemaal mijn eigen schuld dat ze nu zo veel pijn heeft. Ik kan nu dus niet rijden, mijn zadels gaan de verkoop in, en ik ga nog geen nieuwe kopen. Eerst maar heel veel longeren, en daar ga ik me ook echt in verdiepen, zodat het zin heeft. Of ik een WoW ga kopen, weet ik nog niet. Het is zo lastig, ik geloof in het concept, maar in dit stadium kan ik geen verschil voelen op Vorstin. Dan kan ik Arie wel weer laten komen al ze beter is, maar dan moet je nog 12 weken wachten voor het zadel er is.