[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:55

Is hier rustig geweest vandaag. Ben vandaag met mn moeder wezen shoppen (ik in de rolstoel :P ) en ernstig goed geslaagd.
Heb nu mn nichtjes te logeren en we dachten net mn oudste nichtje te verrassen en haar shet even in huis te halen (hebben stenen vloer en neergezet op de deurmat), maar dat vind ze toch wel heel erg eng. :D

Super Amber! Dat is vast een opluchting.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:56

Ben zo blij, dank jullie :D

Simmie schreef:
Goede vooruitzichten dus, Amber!
Gefeliciteerd met je goede beoordeling!

Nou en dat kan ik echt gebruiken !

Mijn ouders verhuizen in Juni voor 3 jaar naar Curacao. Eerst was dat nog 'verweg' maar nu komt het toch echt dichtbij. Wel heel eng idee om hier dan helemaal 'alleen' te zijn. := Zie er wel tegen op nu eht zo snel gaat gebeuren... Dus zou echt heel fijn zijn om dan lekker met de Politie Opleiding bezig te kunnen zijn !

rowo

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:26

Gefeliciteerd Amber, super zeg!! En ging jij niet een tijdje mee naar Curacao? Wel lekker zeg dat je daar zo af en toe kan vertoefen :D Curacao vind k nog steeds super :j

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:30

Jaa was wel planning, maar ik wil de paarden gewoon niet verkopen.
En kost daar zo duur de stalling :=. Ga wel in Oktober een maand mee, maar langer dan dat.. Nee dank je ! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:31

Lekker zeg 8-) Wees maar blij dat je dat iig kan zo ff voor een maandje! Heerlijk hoor!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:07

Amber @ je kan het *\o/*

Ik heb lekkere vrije dag gehad, paardjes gedaan en mijn huis maar wat opgeruimd... :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:26

Amber wat goed zeg!! Top!! Gefeliciteerd!! *\o/* +:)+ Zet 'm op!!
Vief, hmm huisgenootjes die zichzelf veel te serieus nemen lijkt me ook niks :o , hopelijk vind je gauw een huisje wat bij je past :(:) .
PB, wat een luxe.. shoppen in een rolstoel :D ;) .

De onafhankelijke rijkunst B-) .
Ik heb wéér bewezen dat ik het kan, zeer onafhankelijk, zonder paard dus _O- .. Kortom; ik ben vandaag weer van Wolin afgedondert :o .
Ze liep de sterren van de hemel; mooi gedragen, fijne aanleuning, lekker los door haar lijf, maar ze is o zo rillerig.. Een vogel die tjilpt en ze schiet al naar voren, ook al is ze volledig losgelaten en fijn in de aanleuning, ze wordt van die verzameling en het op eigen benen lopen erg heet, ze begint steeds meer door te krijgen dat ze het kan. Iets m`n hand openen, bekken kantelen en ze gooit er een hele fijne middendraf uit en ze komt ook weer keurig terug op het achterbeen door langzamer licht te rijden en m`n hand heel lichtjes te sluiten!!
Ik ging van hand veranderen, en ze hoorde een hoef die tegen de omheining aan tikte in de bak ernaast en schoot er vandoor, bok, bok, als een kat omspringen en daar hing ik aan d'r hals 8)7 , zij nog een keer steigeren en toen lag ik op de grond.. Gelukkig niet hard gevallen. Maar Wolin ging als een volleerd volbloed (49%) door de baan en gooide er een paar kattensprongen uit :oo . Dus een rondje van de zaak. Instructrice sprong voor de uitgang en Wolin sprong om en haalde ff snel met een pootje uit naar haar.. Gelukkig niet raak, maar ze reageert op het moment zo enorm op de omgeving.
Uiteindelijk kwam ze al hijgend en puffend naar me toe gedraafd, ze had haar uitje weer gehad. Weer erop en weer net zo lekker door gereden.
Gek peerd 8)7 .. Ze krijgt bij elkaar 1 kilogram muesli per dag + 2x 90 gram EquilinBasic , soms nog een kwartje meer na het werk, meer is het niet..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:51

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:52

Oef Lotte.. das toch wel vervelend!

Ik heb even weer geshopt (niet echt mijn favoriete hobby, kan nooit wat vinden door mijn lange benen en moeilijke voeten :+ ). Vanavond eindelijk een keertje wél geslaagd. Een Lee spijkerbroek voor 50 euro en nieuwe Gaastra schoenen, ook voor 50 euro. Alles lekker afgeprijst dus :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:59

Oké, je hebt dus wel mooi wat gevonden dan Rosalie, klinkt goed!!
Jah, maar gelukkig viel ik niet hard :) en liep ze ongelooflijk fijn. Morgen gaan we nog een poging wagen ;) .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 23:45

Snoekiej schreef:
- SGWayers deeltje 11, bij ons gaat het allemaal vanzelf!
- SGWayers deeltje 11: Bemoei je lekker met jezelf *hint hint aan Arabesk*
- SGWay of Life: Op naar het voorseizoen! (deel 11)
- SGWayers crossen door!! (deel 11)
- Hop hop hop, in verlichte zit en rengalop (deel 11)

Verder kom ik even niet :D
Opzich wil ik het nieuwe topic wel openen, maar andere vrijwilligers zijn ook welkom! Het lijkt mij wel leuk dat een 'oudgediende' hem opent, of een veel aanwezige 'nieuweling'

Haha die 2e :')

Ik meld me ook aan als vrijwilliger, maar misschien wel leuk idd een "oudgediende".

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 23:50

Altijd leuk he Rosalie als dingen goed afgeprijsd zijn :D

Zo had ik ook een trui van 160,-€ afgeprijsd tot 27,-€ Daar kan ik helemaal blij van worden.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 23:53

Wat knapt je zadel altijd weer op van een goede schoonmaak en vetbeurt :) herken m`n zadel niet meer terug!! De moddervegen van mijn buitenrit-avontuur van 5 december zaten er nog op :o :=

Wauw PB, dat is een goede koop geweest!! Heerlijk, afgesprijste spullen :j ..

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:03

Amber dat is een mooi vooruitzicht! Op naar de volgende stap :)

Bianca je hebt PB :)

Ik ben vorig weekend bij de Divoza wezen shoppen, 75% korting.
Had samen met een vriendin winkelwagen vol :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:13

Pssst, dat is wel lekker dan zeg!! :D Ik heb vlak voor de kerst ook weer fijn geshopt voor de peerdjes. Heb net weer een heel duur chabrak ingeslagen en WoofWear peesbeschermers. Vind het wel weer leuk geweest zo.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 06:07

:wave:

Lotte: Hoop dat je morgen gewoon blijft zitten, blijft een maf peerd die Wolin :D
Rosalie & PB hebben lekker geshopt. Hier nog iemand die daar heeeel blij van kan worden :#

Geen idee of ik eerste of laatste ben. Maar weet wel dat ik na deze zéér geslaagde avond nu echt mijn bedje in duik.. :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 08:46

Goeiemorgen :Z
Tarzan was gisteren weer superleuk! Jammer dat ze gaan stoppen. Heb nog een Tarzan-tas meegenomen :)

Super Amber :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:28

Goedemorgen :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:15

Morguh!!

Gefeliciteerd Amber, goed gedaan!
Haha je kan het altijd zo leuk vertellen Lotte! Hopelijk kan ik jullie nog een keer in het echt bewonderen.
En Vief is weer lekker op stap geweest!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:16

Goeiemorgen :wave:

Hahahaha Vief, mooooie tijd om naar bedje te gaan :))

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:20

Goeiemoggel.
Zag ook al aan het tijdstip dat Vief lekker weer op stap is geweest. Nou, ik lag allang op 2 oren om die tijd.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:30

Toen was ik er alweer bijna uit :+

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:37

Goeiemorgen!

Amber: wow wat super zeg!! Echt goed gedaan! :D
Vief: hopelijk vind je snel een leuk nieuw huis met leuke huisgenootjes :(:)
PB: fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen!
Lotte: oei gekkie Wolin :(:) Hopelijk blijf je vandaag wel zitten ;)
Snoekiej: mooi dat Tarzan leuk was!

Strakjes van half 12 tot half 4 naar school :) En vanavond lekker een avondje relaxen met vriendje :)
Morgen weer heel de dag naar Miriam en 's avonds wss op stap.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 11:02

TeeGee schreef:
Morguh!!

Gefeliciteerd Amber, goed gedaan!
Haha je kan het altijd zo leuk vertellen Lotte! Hopelijk kan ik jullie nog een keer in het echt bewonderen.
En Vief is weer lekker op stap geweest!

Zou wel leuk zijn Teegee!! :D
Haha Vief, je was zeker de eerste :P , het was dus weer gezellig :j ....

Hmmmm ik heb echt een probleem met die vakantieweken... Ik wil expres week 35, 36, en week 37 vakantie, omdat dit aan het einde van mijn kinderafdeling-stage is, mijn moeder dan weer terug is van vakantie en voor Wolin kan zorgen (echt heel belangrijk!!) en het is nog het land-seizoen, ik wil niet m`n moeder opzadelen met een gekke Wolin, als ze allemaal alweer op de box moeten :n .. En als ik vóór deze weken ga, zou ik nog eventueel 33, 34, en 35 vakantie kunnen nemen, maar dan zit ik met m`n laatste regio-crosstraining, die is in week 33 in Renswoude en mijn ouders komen die week terug en dan zadel ik m`n moeder per direct met Wolin op...
Ik ben echt verbolgen over het feit dat ze geen schoolweken-rooster al klaar hadden liggen toen ze een mail rondstuurde dat wij onze vakantie weer mogen gaan plannen, wij kunnen niet ruiken wanneer er weer een schoolweek staat ingepland in het nieuwe schoolseizoen :n . Ik ga vandaag naar m`n werk (in m`n week vakantie :\ ), om het allemaal te regelen, ik wil gewoon naar Indonesië!! >;) :P

Edit: Ik heb de laatste weken met bodyprotector op Wolin gereden, omdat ze af en toe nogal raar uit de hoek kan komen. Gister niet, omdat ik er niet prettig mee kan rijden en prompt gebeurt het dat ik er naast kukel... Ben er nog niet over uit of 'm vandaag wél aan doe :o ..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 11:26

moge ik ga richting stal lekker buiten rittje maken :)

vief mooie tijd :z
Lotte hahah gek paard heb jij ook he :P

Zaterdag ga ik in lisse 2 x 80 cm starten vond de 100 nog wel erg hoog :o

Ik ga richting stal. :wave: