TeeGee schreef:Morguh!!
Gefeliciteerd Amber, goed gedaan!
Haha je kan het altijd zo leuk vertellen Lotte! Hopelijk kan ik jullie nog een keer in het echt bewonderen.
En Vief is weer lekker op stap geweest!
Zou wel leuk zijn Teegee!!
Haha Vief, je was zeker de eerste
, het was dus weer gezellig
....
Hmmmm ik heb echt een probleem met die vakantieweken... Ik wil expres week 35, 36, en week 37 vakantie, omdat dit aan het einde van mijn kinderafdeling-stage is, mijn moeder dan weer terug is van vakantie en voor Wolin kan zorgen (echt heel belangrijk!!) en het is nog het land-seizoen, ik wil niet m`n moeder opzadelen met een gekke Wolin, als ze allemaal alweer op de box moeten
.. En als ik vóór deze weken ga, zou ik nog eventueel 33, 34, en 35 vakantie kunnen nemen, maar dan zit ik met m`n laatste regio-crosstraining, die is in week 33 in Renswoude en mijn ouders komen die week terug en dan zadel ik m`n moeder per direct met Wolin op...
Ik ben echt verbolgen over het feit dat ze geen schoolweken-rooster al klaar hadden liggen toen ze een mail rondstuurde dat wij onze vakantie weer mogen gaan plannen, wij kunnen niet ruiken wanneer er weer een schoolweek staat ingepland in het nieuwe schoolseizoen
. Ik ga vandaag naar m`n werk (in m`n week vakantie
), om het allemaal te regelen, ik wil gewoon naar Indonesië!!

Edit: Ik heb de laatste weken met bodyprotector op Wolin gereden, omdat ze af en toe nogal raar uit de hoek kan komen. Gister niet, omdat ik er niet prettig mee kan rijden en prompt gebeurt het dat ik er naast kukel... Ben er nog niet over uit of 'm vandaag wél aan doe
..