Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ging echt lekker in de galop verzamelen en terug nemen op de volte 10-15 meter.. ging ook lekker weining spanning dus als het nu zo blijft ben ik echt blij

maar voelde het helemaal trillen. Kan me voorstellen dat ze dan toch wel wat minder rustig was geweest en dat dat het toch wel een stuk lastiger maakt voor de DA.

Mijn tandarts heeft gewone handveilen zeg maar, die ie zelf moet bewegen. Hij komt ook bij mijn oom en tante op stal en ook daar gaat het allemaal prima.
hahah

Behoorlijk wisselend dus.
Daarna bleef ze met een gezicht op onweer braaf staan. Lady is echt een zielepiet wbt DA, TA, hoefsmid, wormspuiten, medicijnen .. trutje

Vanavond heb ik mezelf lekker een avondje vrij gegeven, ben zo moe de laatste tijd, dus ik ga lekker bankhangen
.
. Zaterdag middag gaan we er even heen. En dan ga ik er ook weer op
. ladyzwien schreef:nou het eten op
nu omkleden en dan mars even rijden in de blubber

Wel je fototoestel meenemen he 

. Ik had het met ij maar toen zag ik bij jou ei en toen heb ik het ook maar veranderd
. Whahaaaa.
. kimdepim schreef:Oh slecht. Ik had het met ij maar toen zag ik bij jou ei en toen heb ik het ook maar veranderd
. Whahaaaa.