Lamicell is ook mooi, maar die zie je volgens mij vooral in Belgie.
Het mooiste halster wat ik trouwens ooit heb gezien was deze:

maar ik vond 150 euro

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Mijn paarden maakt het ook niet uit wat hun dragenmaar zoek uiteraard wel dekjes uit die ik zelf mooi vind.
K heb voor het rijden een kingsland jas en die draag ik echt het hele jaar. Dondersfijne jas, maar wel duur. Verder 1 van equitheme, maar die heb ik gekregen en is bedrukt met stal naam. Super warm en voor 60 euro een hele fijne jas.
Scum schreef:rowo schreef:Mijn paarden maakt het ook niet uit wat hun dragenmaar zoek uiteraard wel dekjes uit die ik zelf mooi vind.
K heb voor het rijden een kingsland jas en die draag ik echt het hele jaar. Dondersfijne jas, maar wel duur. Verder 1 van equitheme, maar die heb ik gekregen en is bedrukt met stal naam. Super warm en voor 60 euro een hele fijne jas.
Dat valt me nog alles mee. Ik zag die Kingsland ook voor 150 Euro. Dat vond ik het niet waard. Ik heb nu een Pikeurjas gehaald op Equitana. Maar die is voor het moment nog te warm. Ik hoop er in de winter een fijne jas aan te hebben. Mijn andere jas is compleet gescheurd overal.
miss_jumpy schreef:oh, halsters geef ik eigenlijk echt niks om, Os heeft er een waar heel groot divoza opstaat en die 5 euro heeft gekostde ringen beginnen zelfs al te roesten....
Een mooi hoofdstel kan ik wel waarderen maar ik heb gewoon niks met halsters. De beste halstertouwen zijn trouwens die mijn vader vlecht van strotouw, die gaan echt niet kapot. Maar die zijn niet echt charmant
Scum schreef:miss_jumpy schreef:oh, halsters geef ik eigenlijk echt niks om, Os heeft er een waar heel groot divoza opstaat en die 5 euro heeft gekostde ringen beginnen zelfs al te roesten....
Een mooi hoofdstel kan ik wel waarderen maar ik heb gewoon niks met halsters. De beste halstertouwen zijn trouwens die mijn vader vlecht van strotouw, die gaan echt niet kapot. Maar die zijn niet echt charmant
Ik koop ze nooit. Die dingen krijg je vaak als prijs op wedstrijden. We hebben dus een hele kist vol liggen. Meestal krijg je er dan ook nog een halstertouw bij
SGWOllie schreef:Dat houdt een keer op trouwens, ik zie me zelf nog niet rijden met de kleren die ik nu naar mijn werk draag....
andrea16 schreef:Ik vind em nog lelijk ook