Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Canter schreef:Scum, als ze hier verteld dat ze zich opgegeven heeft voor de AA is het natuurlijk niet anoniem meer.
Canter schreef:Leuk Lielle, die laatste watersprong is pittig!
Nickeltje, je kunt daar gewoon les krijgen in Ede, kwestie van contact opnemen met Wendela en dan krijg je les van haar.

(van de 8)
en ach ja, oliebol happens als je aan de drank gaat
(yes I know what I'm talking about
). Zie t wel al helemaal voor me dat jullie in de manenschijn ronddolen en jij ervan overtuigt bent dat het de zon is
.
En die docente is nog niet te bereiken, die is pas vanaf het 6e uur op school en dan heeft ze 2 uur havo voor ons.
.
Geweldig verslag...
geen rijbewijsbij me (heb nog geen E
) moest blazen, naja uiteindelijk niet, want toen ik zei dat ik niet ha dgedronken mocht ik zo door rijden.... gelukkig 
ik zal morgen heen voor het hele weekend...
Dan krijg je genoeg aandacht en kun je toch ook naar de ander kijken. Helaas gaat me dit alleen dit jaar niet meer lukken ben ik bang (foei dat ik daar alleen al over nadenk
heb al bijna alle weekenden volgepland en goed is goed. Vriendjelief doet me wat
)
.floor01 schreef:Ik zie al iemand in December om 7 uur 's ochtends met een hittekanon over de hei lopen om de grond te ontdooien.
Simmie schreef:MJ gelukkig gaat Os been goed! Kun je lekker naar Ysselsteyn.