Ik bedenk me trouwens net, ik kan best Fred meenemen naar boekelo, kan ik hem ervan overtuigen dat Eventing wél een sport is.. En dat ik wil crossen met Flappie!
Nog 11 pagina's te gaan... Ik heb trouwens ook een keer een cap dwars doormidden gereden met m'n pony, toen gingen we over de kop in Dijkgatbos. Althans, ik ging over de kop en m'n pony op der knietjes met der hoofd in het zand. Ik was wel erg blij dat ik die cap op had toen, heb alle delen bij elkaar gezocht en ben toen richting uitgang gewandeld. Toen de EHBOers in zicht kwamen werd het enigzins zwart voor m'n ogen en zag ik alles dubbel. M'n kies was doormidden, ik had een hersenschuddig (misselijk joh op de terug weg in de auto! Haha) en ik had m'n pols gekneusd. Meer niet. Twee weken later reed ik de L cross en werden we 6de. Overigens wel met een nieuwe cap.
Ja enorm spannend! , dat kreng begon dit weekend opeens te kuchen!!! Veearts er vandaag maar bij gehad, is gewoon een veulen/jaarling/twenter koutje maar om hem fit op de veiling te hebben krijgt hij nu een Antiboitica kuurtje. We hopen gewoon 1x een beetje mazzel te hebben en hem leuk te kunnen verkopen. Het is echt een supergaaf dier!