Ik heb alleen geen geld meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Shet ook ff..voortanden bijgevijld
. En mn geit stond er maar zenuwachtig naast de bibberen..bang dat ie ook moest
. Pony van de buren was ook hard nodig en die moest nog 2 wolfstanden eruit..dus allemaal gezonde paardenbekkies in het dorp
.
Me vader sponsert misschien wel als ik hem lief aan kijk!
andrea16 schreef:Vief: fijn dat het zo lekker ging! Ik kan me van vroegah herinneren dat m'n vader dat ook deed met ons nu oude paard. Toen vroeg ik: waarom doe je dat papa? Pap: Zo gaat ie z'n achterbenen beter optillen

en ik heb geen verstand van handschoenen......
Omdat de bak een beetje zwaar is besloot ik om maar op buitenrit te gaan. Nou alleen al om vanaf het terrein af te komen was al feest. Heel erg steigeren, 2x beina achterover geslagen......
Ik was echt boos op haar. Toen ik eindelijk bij de weg was maar in een vlotte draf naar het bos gedraafd (ong 100m) In het bos leek er niks meer aan de hand maar op het laatst wou ze ook niet meer. Stond ze daar woest te stampen. Ze wou echt niet meer verder
Toen ze weer eenmaal liep ging ze wel heel erg mooi lopen, echt swingen zeg maar, soms is ze echt dom
maar ze komen vast wel weer boven drijven
andrea16 schreef:Ik ben m'n dressuurcoupons kwijt, weet echt niet waar ik ze gelaten heb. En het is net een nieuw pakketje, er is 1 uit, die was nl voor Westerbork.
Wat voel ik me weer dom, bel wel even naar Maarsbergen straks dat ik op dit moment even geen dressuurcoupons heb om op te sturen

Zal Herman eens cavalleties laten maken.
Op de manege gebruikten we die ervoor. is ook leuk aan de longe 
Kim heeft ook van die streken, als ze eenmaal in het bos is gaat t wel... Maar voordat je er bent :S
De rest komt later wel weer

* en om te rijden Xs of S. Ligt aan het model handschoen.