Mo, er zit een verhuurbedrijfje vlak bij mijn stal. Kun je een tinker, fjord, tuigachtig ding of kwpn huren. Noor komt als het goed is over 2 weken rijden!
Over twee weken kan ik ook niet hoor, die week ga ik als het goed is bij Michiel springen Dus dan wordt het een beetje veel als ik ook een buitenrit ga maken. Ik probeer het een beetje te verdelen
Sim
Geplaatst: 20-07-12 14:59
Tuurlijk Karen! Sannn, VB heeft er genoeg staan.
*edit* beantwoord je pb later nog even. Ga nu net de deur even uit.
Laatst bijgewerkt door Sim op 20-07-12 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Sannnn
Geplaatst: 20-07-12 15:01
Never nooit niet dat ik vrijwillig op 1 van zijn paarden stap.
Sannn, dat been ziet er inderdaad veel beter uit!!
Gezellig meiden weer eens samen rijden!!
bianca1980
Geplaatst: 20-07-12 18:09
Sann@ ik hoop echt dat het snel beter gaat met je zwarte draakje.
Ik heb Brugge geboekt voor de cross, nu nog op zoek naar mede feestganger...
Sim
Geplaatst: 20-07-12 18:41
Zo, terug van de kappert. Ik heb weer een lekker kort koppie. Volgende week ws bril ophalen dus dan ben ik weer als nieuw.
maximiliano
Geplaatst: 20-07-12 18:49
@ Sann super nieuws van school San! Fijn dat zn been dunner is! @ Noor toppie! Wanneer hoor je of je het geworden bent? @ Roos fijn dat het met je pa beter gaat! Wel afwachten wat er gaat gebeuren nu? @ Beli wanneer komen ze kijken? @ Rosa leuk heb door jou nu ook die app! Heb vanmiddag 12,7 km gereden met Max! Van stal naar Kijkduin, door de duinen naar Monster en door het bos terug! Was waarschijnlijk nog 2 km ofzo langer maar moest die app ff zoeken en installeren! @ Sim lekker kort voor de zomer dus!
Heerlijk lange buitenrit gemaakt! Max had er uiterraard niks van want liep weer te dribbelen het erf op!
Voor degene die van leuke prulletjes houden.... Bij Action hebben ze een soort van slingertjes met leuk kraaltjes en hangertjes eraan! Zit in het midden een zeepje wat heerlijk ruikt voor maar €1,29!!! Heb dr 1 in de wc gehangen ruikt echt lekker! Heb er meteen maar bijna overal 1 gehangen! Ze kosten bij zo'n leuke dingetjes winkel €14,95! Action prijs staat me meer aan
Tijd om de Action weer te bezoeken dus! Morgen na mijn bezoek aan Marijke (ik ga ons cadeau persoonlijk brengen met Sannnn samen!) maar eens doen of maandag als morgen niet meer lukt.
Die veulens zijn al zowat geen veulens meer, zo opgepoetst en gevlochten.
Heb ik nou gewoon altijd pech met Divoza, of ligt dat aan hun? Nu alweer spullen ontvangen die ik niet besteld heb. En had een vliegen netje in het bruin besteld, krijg ik een blauwe. Leuke winkel hoor, van de webshop word ik alleen een beetje moedeloos.
daNiielle_
Geplaatst: 20-07-12 19:59
weule schreef:
geen idee welke het zijn ik loop ernaast, dat weet ik dan weer wel
@ sim: mooi hé, extra actie in de benen
De kampioen Chagall x Tuschinski is de tweede! Heb je dus goed voorgebracht.