[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:08

Zal ik anders vast een topic openen om te gaan inventariseren? Dan kan ik daarna een betere prijsindicatie geven!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:26

:wave:

Ben hier al even niet geweest, druk op stal en vind het met dit mooie weer zonde om achter mijn computer te zitten. :D

Ik doe ook graag mee voor een vest en/of polo! Heb nu die van jou indd Mandy. :D
Vind het jammer dat mensen zich hier niet meer welkom voelen, dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn..
Je hebt inderdaad een hoop mensen die af en toe tussendoor ineens verschijnen, maar niet vast mee posten. Daarnaast zijn er een hoop mensen die minder vaak posten, maar die er zeker wel bijhoren, zoals Margreet en Margriet. :D

Leuk van het Boktmagazine! :j Had er al iets over gehoord tijdens mijn stage bij Divoza. :)

Cinderella en Uk gaan fijn, Uk sprong dinsdag echt heeel fijn met de springles, echt lekker gereden. Cinderella pakt het springen ook lekker op. Verder is Catweazle, een vierjarige Scandic weg te beleren dus heb er na volgende week weer een jong ding bij. :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:44

Mooie positieve post Hilde!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:46

Ik snap Roos heel goed. En ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook nog wel merk dat er achter iemands rug om wordt ge.banketstaaf. Wees gewoon open en eerlijk, dat roep ik al zo vaak.
Over de openingspost, ik hoef er ook niet in en een vest/polo hoef ik ook niet. Ben toendertijd bij het eerste begin om diverse redenen afgehaakt dus hoef nu niet alsnog. Logo voor op het dekje heb ik nog wel maar gebruik ik niet meer.

Verder moest ik vandaag een biopt laten nemen, da's een venijnig iets!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:53

Jeetje Sim, dit klinkt heel ernstig..... :(:) :(:) Ik schrik me er eigenlijk een hoedje van. |(
Hopelijk is de uitslag goed. Hoe lang moet je wachten?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:54

Ik heb hetzelfde Noor :oo Ik lees steeds iets over jou Sim met hoe het gaat, maar weet dus niet wat er aan de hand is. En dit klinkt wel ernstig!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:56

Sorry, niet schrikken. Ben nooit zo openhartig dus dit weten jullie idd niet. Had het getypt voor ik er erg in had.
Noor, 2 weken ongeveer.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:57

We gaan voor je duimen Sim :(:)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:58

Gets! Dat zullen twee lange weken zijn Sim! Ik duim voor je!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 17:02

jeetje Simone, wat vervelend. Ik duim mee hoor. Het van je af schrijven lucht soms op hoor, en steun vind je hier altijd!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:08

Simone, ik ga ook voor je duimen! Wat ontzettend naar :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:12

Thanks ladies.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:17

Jemig Sim je laat mij ook schrikken!
Mijn duimen draaien ook :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:32

Jeetje Sim, dat is inderdaad niet niks om te ondergaan! Mijn duimen draaien ook :(:)

Ik zit heerlijk in het zonnetje op stal! Straks lekker even mijn hoofd leegmaken op het strand.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:40

@ Sim :(:) komt goed schatje * schuift een glaasje roosvicee*

Wat naar dat mensen zich hier niet altijd welkom voelen. Vind ik echt jammer. Misschien heb ik wel zo'n blok voor mn kop dat ik het niet in de gaten heb maar ik merk er weinig van.
@ Goed nieuws allemaal dus Hilde! Lekker!
@ Vief, ik zie jou zeker als iemand die zeer vaak post. Jij hoort er toch helemaal bij..?

Ik wil wel een beetje een fatsoenlijk vest of polo. Niet zo'n flutding wat je na 3 keer wassen weg kunt mikken. En borduren is vaak mooier als bedrukken.

Zeus en ik hebben net een heerlijke bosrit gemaakt. Toen er een auto aan kwam en ik wat in de berm wilde stappen gleed hij echt smerig uit. Hele achterkant klapte weg... die betonnen dingen wat naast de berg liggen zodat je de berm niet stuk rijd waren hier ook geplaatst maar dan van ijzer oid. Glad joh niet normaal. Schrok me dood.. Gelukkig zijn we niet helemaal omgegaan maar mn vriendin stapte naast/voor me en zag me zo weg schieten, gelukkig geen wondjes of zo.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:46

Middag! :wave:

Super nieuws Karen!
Half 1 red ik niet op de foto zondag. Maar voor iedereen die wel op de foto gaat, succes! ;)
Vind het inderdaad wel een idee om het antwoord op die vragen samen te schrijven.

Ik vind een vest leuk. Maar het moet dan wel iets zijn van dit topic, van de mensen die nu mee posten. Als je er even wat minder bent ofzo maakt dat niet uit. Maar niet dat er straks allemaal pb-tjes binnen komen dat ze er ook 1 willen. Dan gaat voor mij het ‘speciale’ er af. Dan vind ik het idee gelijk al minder. Zag pas ook iemand lopen in een SGW of Life vest dat hier naar mijn weten nog nooit of hoogstens een paar keer gepost heeft. Vooral als je merkt hoeveel meelezers er eigenlijk zijn is het jammer als het ineens heel groot wordt in vergelijking met ons klets topic zeg maar. Of stoot ik nu mensen voor het hoofd?

Au Sim, :(:) laat je even weten hoelaat vanaaf? Moet nog wat voor school doen maar als ik het red kom ik! Spreek je dan ook verder.

Heb vandaag op stage weer even aan die gewichten lopen trekken. Zal morgen wel weer spierpijn hebben. Ga nu ook elke dag lekker op het fietsje heen en weer, heerlijk!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:47

Als een glaasje roosvicee helpt voor Sim, dan stuur ik vandaag nog een paar liter op hoor!! Ik had je al eens voorzichtig gepolst hoe het met je was, maar omdat je zelf niet zo openhartig was, "durfde" ik niet zo goed nog een keer te vragen. Sterkte Simone, met alle positieve krachten bij bokt vandaan, hoop ik dat alles straks helemaal goed is/komt.

Nog even een concreet antwoord om de vraag van tientjeh vanmorgen. *\o/* Na 9,5 week heeft ze zelf weer gereden *\o/* Het ging super *\o/* middelste is er voor alle zekerheid eerst opgestapt, en na een poosje losrijden werden de knoppen weer moeiteloos gevonden. Ik ben wel benieuwd wie er morgen meer spierpijn heeft, jongste of het peerd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:50

Ik sms je, Sannnn. Ga zo richting stal en dan richting parcours.
Ja, sorry Texelse, ik ben nou eenmaal niet zo openhartig. Niet persoonlijk bedoeld hoor.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:50

@ Sannn daar ben ik het helemaal mee eens over dat vest! Al hoewel .... kan ik die schijnheilige meelezers ook eens herkennen }:) <<)

@ Texelse liters sturen we die kant op! :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:54

Geeft niets toch, Sim? Iedereen moet doen waar zij zich prettig bij voelt!
Wat een goed nieuws, texelse :)
Sannn, ik ga helemaal met jou mee wat betreft de bestelling :j

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:59

Wat super van TG Karen! *\o/*

En even een hele dikke knuffel voor Sim :(:) Hoop dat het meevalt.

Het medeleven waar Noor/Margreet/Lielle/Corine het al over hadden mbt het topic kan ik me helemaal in vinden. Heb ook heel veel lieve reacties gehad nav het overlijden van mijn vader destijds.

Heb ook periodes dat ik heel weinig post (zoals nu en hiervoor zelfs even helemaal niet), maar studie gaat nu eenmaal voor. Lees dan liever gewoon mee, maar vind het vervelend om maar op een paar dingen te kunnen reageren. Daarbij ben ik zelf toch ook nog minder fanatiek aan het rijden en ben je dan ook minder fanatiek met het hele crossgebeuren bezig.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:01

Ik ga buitenritje maken met Do, wish me luck :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:03

Zo ik had aardig wat bij te lezen

@ Noor stoute KJ
@ MM en Rowo mijn schutting staat, terras gaat zaterdag erin, daarna zelf nog 53m2 graszoden leggen en in het voorjaar moet in nog 27m2 stenen bijbestellen want dan moet mijn oprit opnieuw bestraat worden. Dat is nu uit zijn verband gereden door een kraan en een paardentrailer. Bijna klaar :D en als dat klaar is ga ik binnen verder
@ Eef heb vroeger ook altijd voer zelf bij Treurniet gehaald. Nu een beetje te ver weg..
@ MM super dat Zeus weer goed is!
@ TG super dat het met TG goed gaat..het zwemmen doet hem dus goed! Bert is een top da. Als ik naar de kliniek ga wil wacht ik net zolang tot hij tijd heeft. Hij heeft ook gezorgd dat mijn merrie drachtig bleef.
@ Sim wat naar een biopt. Hopelijk niet iets ernstigs.

Trainen ging wel goed. Was wel erg warm en paard was niet erg voorwaarts. Blijkbaar nog last van de Sedalin. Ik zat vooral met mijn teugels te klooien. Erg leuk terrein en teveel keus qua sprongen. Jammer dat het zo ver weg is. Ik was heel blij dat ik haar had geschoren want ze was drijfnat. De greppels zijn uiteindelijk ook gedaan op de trakhener en de natte sloot na
http://www.youtube.com/watch?v=n0urCdo9 ... tube_gdata
Mijn schimmel krijgt alleen de dag voor de wedstrijd magnesium en op de dag zelf. Is het branderige er dan even uit. Verder krijgen mijn paarden niks bijzonder naast hun normale voer behalve: appels, wortels, brood en maiskolven. Brok, meusli en luzerne is het normale ontbijt en diner.

Verder vind ik het jammer dat mensen zich hier niet meer welkom voelen en dat er blijkbaar achter elkaars rug om wordt gekletst. Ik voel mij hier wel welkom en vind de sfeer goed. Hopelijk blijft dat ook zo :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:09

Jeetje sim ik schrik me ook een hoedje! hoop op niks ernstigs!! zal voor je duimen!! :(:)
Rijd-ze karen!
mooie post hilde!

met de vesten en polo's wil ik de prijs eerst wel weten :o

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:12

Zal ik dan maar geen apart topic maken, maar hier inventariseren? Opgave is dus nog lang niet definitief, maar als ik weet hoeveel er willen, dan kan ik vast over de prijs gaan onderhandelen!