[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 13:54

Ben ik weer.

Jeroen ligt op de bank te slapen. Vanmorgen al om 7uur wakker, veel te vroeg op een zondag.
Tot 10 uur niks gedaan, beetje ontbijten en tv gekeken. Daarna ff buiten aan de gang geweest.
Sinds vrijdag rijd ik ook weer op Winola. Ze heeft een half jaar stil gestaan.
Vrijdag ong 10min gereden. Zaterdag ong 10 min en vandaag heel ietsjes langer.
Leuk dat ze het vind.. Ze heeft energie voor 10 en is heel soepel en bewerkbaar.
Echt fijn dat ze het zo leuk op pakt.
Over een paar weken maar is kijken of er weer een concoursje in zit :).

Zal ff bijlezen.

Jetske: Heel veel plezier deze week :)
Evelien: Gelukkig gaat het met Capri de goed kant op
Mendy: Leuke foto's. Ziet er goed uit.
Karen: Schimpie is stoer :) :). Gaat het goed? Is die lief ? :D
Laura: Sterk achterbeen, haha!!!! Mooie foto's..
Kim: Super dat het mooi was..
Shanouk: Mooie foto's zeg :)
Sanurie: Gefeliciteerd met je 12e plek
Marjan: Goed om te horen dat het goed gaat met je pols...
Margreet/Noor: Leuke miscommunicatie :)

Ik hoop dat Jeroen dadelijk wakker wordt en dat we nog ff wat gaan doen..

Het is hier gewoon HEERLIJK weer.. Echt genieten!!!

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 13:59

Die kerels moet je gewoon wakker MAKEN, BV! ;)
Ik heb vanmorgen ook lekker in het zonnetje gelopen :j . Ook nog even bij ons huis gekeken, ziet er klein uit joh! :oo Maar even nagemeten ;) haha.

Ga even naar de paarden!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 14:16

Succes bij de paardjes Noor.
Jeroen is inmiddels weer wakker.
Zo lekker soepie eten en dan ??? verrassing!!!!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 14:20

Goeiemiddag!

Wat een heerlijk weertje <3 . Ga nu even met iemand op concours en zal als ik terug ben weer bijlezen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 15:01

Goeiemiddag,
Hier is het ook wel zonnig, maar niet echt Topweer ofzo. Vorstin was vandaag een beetje moe van gisteren. Ik kreeg haar niet netjes aan elkaar, en de power mistte soms, maar de oefeningen gingen vaak wel netjes. Voor de tweede proef had mijn instructrice nog even geholpen, en die ging net iets netter. Ik had weer 2x in de 160 (had zelf in de 170 verwacht, geen winst iig), maar dit keer met onbruikbare coupons. De jury was al heeeel sjaggi toen ik vanochtend aankwam, ze had ruzie met het secretariaat omdat ze wat langer moest jureren. En ik hoorde dat ze zowiezo altijd wat laag punt. Had op mijn coupons bijna alleen maar 6-en en lager, en als commentaar ook alleen dingen als: Valt uit galop enzo. Daar kan ik niet zoveel mee, want dat had ik ook wel door. Iemand anders had wel 2x net winst, maar die had ook bijna alleen maar een rij 6-en, en alleen bij haar onvoldoendes commentaar erbij. Bij zulke jury's denk ik echt: Doe je dit nou voor je plezier of niet? Je wilt toch mensen ook wat meegeven? Vorige week had ik ongeveer dezelfde punten, maar had ik echt veel commentaar op de coupns, en liepen de punten tenminste ook heel erg uiteen. Nu kreeg je als je wat netjes deed een 6, en moest het heeel netjes voor een 7. Ipv dat je normaal dan een 8 zou hebben. Maar goed, het was wel weer leerzaam, en ik weet waar ik aan moet werken :)

Fijn dat Caap's pootje wat minder warm is Evelien
Leuke foto's Itsme
Ik zou ook in love zijn met zo'n paardje Sannn!! En succes met leren!
Nu alvast heel veel sterkte voor morgen Margreet en Noor. Kan me voorstellen dat het echt vreselijk is.
Veel plezier in het bos Sim!
Fijn dat het goed gaat met je pols Marjan
Dat is een mooie tijd Noor!
Leuk dat je Winola weer op kan pakken BV!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 15:03

Goedemiddag!

Mijn duim blijft iedere keer bloeden bij het verband wisselen en daarna weer flink kloppen en pijn. Morgen maar weer even bellen met de HA, want volgens degene die mijn verband wisselt hoort dit een week later niet meer zo te zijn.

Ik zag hele mooi crossfoto's voorbij komen. Ziet er heerlijk uit! Lielle had de mooiste creatie aan :D
BV: ben benieuwd naar de verassing!
Jetske: Heel veel plezier deze week in Parijs!
Evelien: Gelukkig gaat het met Capri de goed kant op!
Karen: Schimpie is een stoer paard.
Shanouk: Mooie foto's zeg. Geslaagde shoot zo te zien. Ga je nog een topic maken?
Sanurie: Gefeliciteerd met je 12e plek en je wp.
Marjan: Goed om te horen dat het goed gaat met je pols. Hopelijk blijft dat zo!
Sann: met jouw pols gaat het dus ook goed, alleen met school wat minder.
Margreet/Noor: Leuke miscommunicatie. Goed voor de conditie.

edit: was wel een leerzame wedstrijd dus, maar niet dankzij de jury. Wel fijn dat je instructrice er was om te helpen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 15:08

@ snoekiej balen dat je zo'n jury had. Zag erg mooie foto's van Vorstin op hyves! Lijkt mij ook wel eens gaaf om te laten maken van mijn paarden.
@ Noor Knap zo'n tijd
@ Margreet verkeerde bos is niet handig...

Heb net mijn kledingkast opgeruimd. Heb echt veel kleding. Zo even naar de paarden. Het zonnetje schijnt hier goed.

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 15:09

sanurie schreef:
Hallootjes !!!

Ik ben weer home, niet zo'n hele lange dag gehad, viel een aantal lessen uit dus was om 2 uur al uit inplaats van kwart voor 5. Rapport gehad, goede cijfers, alleen engels onvoldoende voor me tentamen de afgelopen keer maar die ga ik herkansen.
Het is weer heerlijk weer, wat zou ik toch nu graag een bos/heide/strand naast de deur willen hebben. Maar helaas... Vanavond weer springles, laatste keer trainen voor het L want zaterdag hebben we concour in Nijkerk, Zilveren pony en daar gaan we de eerste keer L starten. Ik verwacht geen problemen maar toch..
Ik heb ook weer bijgelezen:

Dat topic van Lielle, belachelijk toch. Me ma vond ook maar raar, maar die zei wel, ik ruik geld }>
Eef_bam: Super dat de les zo ging, wij hadden laatst ook een driesprong. Leuk om te oefenen en mooi begin voor het M. Ik zou persoonlijk eerst overstappen met springen en dan de sgw. Ik zou bijvoorbeeld eerst M gaan springen en dan pas M sgw gaan rijden. Maar zo denk ik er over, geen idee waarom eigenlijk.
Shanouk Balen van je Laptop, en gelukkig gaat goed met je broertje, dat is wel ff schrikken.
Sussie: beterschap :(:)
Anneteje: fijn dat zo goed ging in het bos/
Evony: maar goed dan dat de zadelmaker langs kwam, zo kan je als het seizoen weer begint er vol tegen aan.
Sannn: Helemaal leuk, gefeliciteerd *\o/* Filmpje kijkt wel lastig...
Lau: Fijn dat de les zo goed ging, vaak hebben ze meer energie dan je denkt.
Jetske: Jij ook al een nieuw paard, ook gefeliciteerd, volgensmij wordt het bijna normaal dat paarden hier onderling naar elkaar gaan :P

Zo dat was me bijleesactie. Ik hoop nog lang vooruit te kunnen met Urban. en we zullen zien wat de toekomst ons brengt en hoe het allemaal straks is. Want ik kan ook niet voor eeuwig thuis blijven wonen :+

ik zat gister boven bij de jury;) heb je zien rijden met Urban..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 15:13

amazingstar schreef:
sanurie schreef:
*knip*
ik zat gister boven bij de jury;) heb je zien rijden met Urban..

Kan dit niet via de pb in plaats van in ons topic :?

@ Sussie, wat vervelend dat je duim weer zeer doet. Was idd wel fijn dat mijn instructrice nog ff langskwam. Toen kreeg ik haar toch net iets fijner aan het lopen
@ Caro, goed bezig geweest dus :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:05

Noor: super! Ik doe het je niet na. :P
Snoek: balen dat je geen nuttig commentaar op je coupon had staan.
Sussie: he bah, klinkt echt niet fijn!

Wat een heeerlijk weer! We hebben lekker bergjes gegaloppeerd en wat in het water gespetterd. Borex was heeeel vrolijk en vond het weer erg leuk. :))
Morgen ga ik weer een kwartiertje op Capri zitten, been was nog steeds normaal. Hij was boos, meneer wordt helemaal kriegel van niets doen. :Y)
Ik twijfel of ik volgende week naar BN ga, ben bang dat ik het been overbelast en zonder die oefencross doet hij het ook wel in Chaam.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 06-03-11 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:08

Noor: hahaha strakke actie van je ouders :)
Sussie: wat vervelend van je duim!
Caro: goed bezig haha :+
Mirthe succes op concour!
Shanouk: jammer dat je niks met het commentaar van de jury kan!

Vandaag voor het eerst ruby weer op de trailer gedaan sinds het incident, ze liep er zo in 1 keer in :D We hebben het schot er uit gehaald en een stang van voren naar opzij zodat ze iets begrenzing heeft maar wel wijd kan staan :) Ze stond dus ook super rustig!
Lekker in westerbork gereden en het cross parcours gelopen, staan mooie hindernissen tussen hoor! Waterbak is ook pittig geworden tenminste voor het Z en het M voor het B en L niet echt volgens mij, is juist weer makkelijker :+

Heb meteen maar even geprobeerd of mijn dressuurkrack het water in wou, ze liet zich zo overtuigen :oo ik helemaal trots *\o/* Miss zit er nog een sgw'r in, wie weet over een jaartje :):)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:23

Ah mooi dat de B waterbak niet te moeilijk is in w'bork. L vond ik vorig jaar heel makkelijk.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:26

Eef lekker gereden dus!
Shanouk balen dan van zo'n jury. Soms denk je echt dat ze er moeten zitten ofzo.
Evony super dat hij het water zo inliep! ]
Caro goed idee! Ik heb nog 4 dozen met kleding staan die ik sinds de verhuizing al niet open heb gehad. Denk dat dat dan ook niet echt kleding is die ik mis. :o
Sussie dat is balen dat het nog niet zo wil met je duim.

Ik ben vanmiddag na de 2 rotpcs in januari eindelijk weer eens op pad geweest om te springen. Wel een oefenpc, maar het ging weer echt goed! Dus ben daar erg blij mee! Volgende wedstrijd direct maar weer opgegeven! :) Daarna C's staart nog even gewassen en eruit gehad. Gaat ze liggen rollen ligt ze ineen met haar been in het hek. Gelukkig verder niets aan de hand.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:29

Margriet: fijn dat het goed ging :D
Itsme: dat eilandje wat in de waterbak zit is nu alleen voor het M en het Z denk ik, want ze hebben daar een skyjump van gemaakt om er af te komen en denk niet dat ze dat in het L doen. L is dus gewoon over een iets hogere boomstam, dan 1 galop sprong ongeveer galoppeer je zo het water in, dan een laag balkje in het water, waterbak uit en dan weer een hindernis!
In het B is het ook eerst een hindernis dan een galopsprong dan het water in, door het water er uit en dan weer een klein hindernisje. Stelt niet veel voor dus ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:35

Goede middag!!

Julie gingen hard!!

Lielle _O- geweldig!
Lau mooie plaatjes!
Kim welkom terug!
Evie ik ben rete blij dat ik er ook 1 heb! wil niet voor de gevolgen in staan zeker niet met eigen paard en werk.
Sanurie netjes hoor een wpje gereden!
Eef ik zou BN dan niet doen en dan voor chaam gaan!
Evony fijn dat hij zo het water in liep!
Noor mooie tijd knap hoor! dikke merrie :D
Caro gelukkig heeft ze niks!
Vief mooi jasje!
Jetske veel plezier van de week in parijs!
Mo der paard staat bij instructeur, en is hard aan het werk!
Sann snel foto's plaatsen van whatever!
Sf jij ook ben benieuwd naar de foto's!
Snoek mooie foto's van vorstin! balen van je proeven!

Rest niet veel onthouden sory dames! :o

Vandaag even gerden ging wel lekker na 3 dagen er niet op gezeten te hebben, morgen naar het strand.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:44

Goedmiddag.
Sann: Jeetje zoveel en dan nog op je vrije dag ook, begrijpelijk dat je het een beetje zat wordt.
Noor: fijn dat het lopen zo goed ging, het is ook echt heerlijk weer om buiten te zijn.
Margreet: Jij bent al helemaal ingesteld op het crossen dat je in het dijkgatbos stond :D . Ik had jullie berichten zelf wel persoonlijk opgevat, maar dat had ik dus niet moeten doen, mijn vergissing.
(Ik denk overigens dat mijn vader jullie mening helemaal zou steunen, die krijgt al een hartverzakking als ik over een kruisje spring, en komt dus ook liever niet kijken bij springen/cross maar die hou ik ook maar ver buiten al mijn spring/crossactiviteiten)
Snoekiej: Zo'n jury is inderdaad waardeloos, gelukkig is je eigen gevoel wel goed, daar heb je uiteindelijk meer aan.
Sussie: Kl*te dat je duim zo blijft bloeden :(:) .
Evelien: Borex hefet het erg naar zijn zin gehad zo te lezen, hopelijk blijft Capri zijn been mooi dun en kan hij snel weer aan het werk.
Evony: Fijn dat Ruby zo braaf op de trailer stond, wat hadden ze al staan bij de waterbak voor het M en Z? *edit: ik zie dat je dat al beschreven hebt, top!*
Margriet: Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt!
Corien: Lekker morgen naar het strand, heerlijk met dit weer!

Ik heb vandaag fijn gesprongen, eerste parcours reed ik zelf niet zo netjes en was het nog wat onbehouwen en hierdoor 2 balken, tweede rondje was hetzelfde parcours en die heb ik al een stuk fijner kunnen rijden en had hier 1 balkje.

Ik zat niet in de prijzen maar Bam heeft wel met een oranje rozet aan zijn hoofd in de prijsuitreiking rondgehuppeld ;) naast hetje die ook een mooi oranje lint had :D .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:50

Kijk eens aan netjes hoor!! dames lau en evie :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:56

Nou alleen knap van Laura hoor, ze heeft zelf een oranje rozet verdiend, Bam mocht hem alleen ophalen met een stalgenoot die zijn paard al op de trailer had gestaan :Y) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:00

Oh oke haha! ik dacht dat het alleen oefenspringen was!! had ik dat geweten had ik ook een rondje willen rijden :(

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:03

Zaterdag was het oefenspringen, vandaag was officieel.
Zonde dat je er dan niet bij was Corien, was echt een fijne wedstrijd, kleine rubrieken en alles op tijd en lekker snel achter elkaar door.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:05

OKe ja echt BUT dus!! :( oliebol happens, volgende x beter :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:16

Jammer van je jury Shanouk. Heb je nog meer foto’s van Vorstin van gister? :D
Jeetje Sussie, dat klinkt niet best. Dat hoort idd lijkt mij al lang over te zijn.
Gaat gelukkig dus de goede kant op met Capri Evelien, jij ook lekker naar buiten geweest!
Veel plezier in Parijs deze week Jetske.
Top dat het met Ruby op de trailer goed ging Evony! Staat alles er al in Westerbork? Dat is vroeg!
Fijn dat het goed ging Margriet.
Jammer van de balken EB, maar fijn dat je wel goed gevoel hebt. Laura gefeliciteerd!

Wij hebben heerlijke bosrit gemaakt, zulk lekker weer! Vandaag ook wat meer foto’s van Whatever gemaakt, voor de liefhebbers: http://www.mijnalbum.nl/Album=C7KP6LDH

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:20

Evie: Y;( :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:21

MargreetW schreef:
Evie: Y;( :D

:j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:22

Noor je hebt pb :D

San W is een knappie hoor :D