Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoekiej schreef:Ik had een paar dagen geleden een topic op VD geplaatst, omdat ik me daar de laatste tijd ook wel eens mee bezig houd en tegen een probleem aan ben gelopen. Ik heb 3 reacties gehad, maar allemaal wat jongere bokkers die blijkbaar hetzelfde probleem hadden. Het topic is inmiddels 70x bekeken, maar alle ervaren bokkers reageren niet![]()
Ik snap dat ze daar een hoop "penny's" over zich heen krijgen, die pony's "kunstjes" willen leren, of een pony willen laten steigeren. Jammer dat ze daardoor niet op de mensen reageren die echt serieus een vraag hebben[VD] Probleem met compliment
Nouja, ik ga in ieder geval slapen. Welterusten iedereen!
Lielle schreef:ze weten prima wat ze aan het doen en het is alleen maar een momentopname
MelanieB schreef:Zo, ik heb me net ingeschreven voor de SGW training in rens woude
Simmie schreef:Dat is aan de ene kant wel lief van hem Amber, maar het lijkt me voor jou lastig.
Als hij je maar geen valse hoop geeft hiermee.
Lielle schreef:Ik snap dat wel, ik reageer ook al jaren niet meer op HAW. Het is toch nooit goed wat je zegt, want ze weten prima wat ze aan het doen en het is alleen maar een momentopname. Ik zeg niet dat dat voor jou geldt, maar het is wel de grote lijn.
miss_jumpy schreef:Oh daar erger ik me ook altijd zo aan!
Dat is toch zo'n mooi smoesje voor veel mensen!!