[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dela

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 10:02

goedemorgen!!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 10:05

Morgen!

Ik was voor half 8 al wakker dus ben er maar uit gegaan. Zo nog even wat voor Statistiek doornemen en dan maar richting Amsterdam. Daarna gelijk weer snel naar huis want wil de springles niet missen, hopelijk haal ik het allemaal... Sigaar

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 10:29

Snoekiej schreef:
Ik had een paar dagen geleden een topic op VD geplaatst, omdat ik me daar de laatste tijd ook wel eens mee bezig houd en tegen een probleem aan ben gelopen. Ik heb 3 reacties gehad, maar allemaal wat jongere bokkers die blijkbaar hetzelfde probleem hadden. Het topic is inmiddels 70x bekeken, maar alle ervaren bokkers reageren niet
Ik snap dat ze daar een hoop "penny's" over zich heen krijgen, die pony's "kunstjes" willen leren, of een pony willen laten steigeren. Jammer dat ze daardoor niet op de mensen reageren die echt serieus een vraag hebben [VD] Probleem met compliment
Nouja, ik ga in ieder geval slapen. Welterusten iedereen! Doei!

Ik snap dat wel, ik reageer ook al jaren niet meer op HAW. Het is toch nooit goed wat je zegt, want ze weten prima wat ze aan het doen en het is alleen maar een momentopname. Ik zeg niet dat dat voor jou geldt, maar het is wel de grote lijn.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 10:32

Lielle schreef:
ze weten prima wat ze aan het doen en het is alleen maar een momentopname

Oh daar erger ik me ook altijd zo aan!
Dat is toch zo'n mooi smoesje voor veel mensen!!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 10:53

MelanieB schreef:
Zo, ik heb me net ingeschreven voor de SGW training in rens woude Haha!

Was er nog ruimte over Schijnheilig?

Ik zie mijn ex vriend vanavond,.. Ik moet naar oefenparcours, maar het is altijd pikkendonker langs de weg dus hij wilde nog mee zodat ik niet alleen hoefde Ja. Zolang het maar goed afloopt Nagelbijten / Gniffelen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:02

Dat is aan de ene kant wel lief van hem Amber, maar het lijkt me voor jou lastig.
Als hij je maar geen valse hoop geeft hiermee.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:07

goedemorgen!
Ik ben net op school. Moest eigenlijk om 9u beginnen maar dat redde ik echt niet Bloos

Scum: netjes van je 2e plek!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:11

Simmie schreef:
Dat is aan de ene kant wel lief van hem Amber, maar het lijkt me voor jou lastig.
Als hij je maar geen valse hoop geeft hiermee.

Nou idd ik heb echt zitten denken of het slim is.. Want geheid dat ik emotioneel wordt straks, en weer verkeerd afloopt. Ken mezelf Rolleyes Ik hoop altijd gelijk dat het weer goed komt.

Al weet ik dat zijn besluit vast staat nu.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:34

Waar ik me zo aan stoor bij sommige topics. Wordt er om tips gevraagd... staat er alleen maar, Wat een leuk paard, en ik vind je blauwe setje erg cool!!!

Dat slaat echt nergens op! Ik vind best dat moderators daar best wat van mogen zeggen...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:38

Zulke reacties mogen ook niet, staat in de regels, en men wordt daar wel op aangesproken hoor, maar dat zien jullie niet. Er wordt ook vaak een pb gestuurd aan die gebruiker ipv een modopmerking in een topic.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:24

goeiemorgen.. Vanochtend al weer gereden op school Lachen ff fijn gesprongen, en krimhie gelongeerd, ging goed.. Ze was echt super braaf... Vanmiddag nog uurtje rijden Lachen

Ik vind idd ook als er geen nuttige reactie's worden geplaats dat er wat van gezegd mag worden Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:26

Fijn dat je de tweede manche lekker ging Scum

Lielle schreef:
Ik snap dat wel, ik reageer ook al jaren niet meer op HAW. Het is toch nooit goed wat je zegt, want ze weten prima wat ze aan het doen en het is alleen maar een momentopname. Ik zeg niet dat dat voor jou geldt, maar het is wel de grote lijn.

miss_jumpy schreef:
Oh daar erger ik me ook altijd zo aan!
Dat is toch zo'n mooi smoesje voor veel mensen!!

Ja, ik weet precies wat jullie bedoelen Ja Ik kan me ook wel voorstellen dat ze er op VD ook gek van worden, maar zou het toch wel fijn vinden om een tip te krijgen, want ik heb echt geen idee hoe ik het op moet lossen Ja

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:26

Zo net beoordeling gehad van een werkstuk wat we in het eerste kwartiel hadden ingeleverd. We hadden er een 5 voor, maar wanneer we wat dingen toevoegen halen we het wel, dus dat vind ik dan wel weer fijn om te horen. Dus we gaan hem aanpassen en dan hopen dat we een voldoende krijgen Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:26

ik ben alweer thuis Tong uitsteken
We hadden alleen maar een gesprek over projectopdracht die we voor de vakantie in hebben geleverd en die man zei dat het best wel een goed stuk was en dat ie ons wel een compliment moest geven Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:27

Jipje: jammer dat je een 5 hebt. MAar wel fijn dat je een voldoende hebt als je nog wat dingetjes toevoegt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 15:04

Goeiemiddag Doei!

Ook ik ben er weer van school, nu nog ff thuis wat afmaken.

@ snoekiej: ik snap wat je bedoelt wat reacties betreft. Helaas kan ik je niet helpen bij het probleem, doe zelf helemaal niks met VD.
En wat Lielle en MJ zeggen heb ik ook heel erg. Op HAW kom ik daarom ook eigenljk nooit meer. Dat gezeur altijd!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:59

@ Scum .. Wat leuk dat je weer gesprongen hebt! Fijn dat de verbouwing nu gaat beginnen Lachen
@ JN .. Balen van de 5! Maar erg fijn dat jullie het mogen aanpassen en opnieuw ter beoordeling aanbieden.
@ Anthea ... hihi, altijd leuk om complimentjes te ontvangen Knipoog
@ Snoekiej ... Kan je helaas ook niet helpen, geen verstand van VD.
Net wat Rowo zegt. Ik reageer ook nooit op HAW, altijd dat gezeur!

Dus ehm tja mensen .. na het enigszins verwerkt te hebben hier het verhaal van Lady haar kliniekbezoek. Want ik stond echt strak van de zenuwen, twas nog erger dan als ik op wedstrijd moet (en dat is al behoorlijk Nagelbijten / Gniffelen ).
Mevrouw is zo goed als genezen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Pfff, je kon het op de echo nog wel zien. Maar alleen als je d'r om zoekt/het weet, bovendien werd er deze keer een sterkere scan gebruikt (wordt anders voor het hart en bloedvaten ed. gebruikt). Dus ze waren wel positief dat het uiteindelijk in die dikke 4 maanden zo verbeterd was Lachen
Nu mag ik verder op bouwen, maar echt heeeeeeel langzaam. Dit ook ivm haar karakter.
Echt opbouwen totdat ik weer wat fatsoenlijk kan dressuren en eventueel weer een sprongetje kan maken duurt wel tot in de zomer. Dat was dan wel ff slikken, maar haar pees is iig zo goed als genezen en ik mag later weer alles doen wat ze voor de blessure ook deed Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:09

LL: dat is goed nieuws hoor!! Fijn dat haar pees genezen is. En ja het opbouwen duurt idd heel erg lang, toen Yentil weer mocht beginnen na haar peesblessure heb ik de eerste 6 weken alleen maar lange rechte stukken mogen stappen en kleine stukjes draven.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:17

Goed nieuws LL!
Bij Quis ben ik ook heel rustig aan begonnen. Heel veel stappen Ja

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:23

veel stappen op t harde! Is altijd goed, werkt ook preventief, het maakt de pezen sterker (is wetenschappelijk bewezen)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:10

fijn nieuw LL, die van mij is nu ook weer op weg na peesblessure in schoudergebied Lachen

Moeten op school houding en zit les geven aan de 1e jaars, heb ik net in combinatie met verslag even een 8 voor gehaald Haha! Weer tevreden dus

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:14

Doei!

Ik ben ook alweer een tijdje thuis van school Ja. Was wel weer grappig Tong uitsteken.

Straks eerst even naar de opticien voor nieuwe lenzen. & daarna even eten en daarna rijden Tong uitsteken. Hoop wel dat het droog blijft Tong uitsteken.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:16

Goedemiddag,

Had vandaag presentatie op school over Reuma, ging wel goed! Vanmiddag nog even gereden, wilde even dresuren, maar het ging niet zo heel goed.
Ga nu even huiswerk maken, en daarna even voer halen voor Bimob.

Goed nieuws LL Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:52

Jipje: Jammer dat je net een vijf had Ach gut
Moet mijn verbeterde versie ook nog terugkrijgen, hoop echt dat ik hem nu wel voldoende heb gemaakt Lachen
LL: Wat een goed bericht! Kan me voorstellen dat je helemaal opgelucht bent!
Biem: Fijn dat je presentatie zo goed ging Lachen
Kim: Hoop het voor je Knipoog
Luxket: Mooi cijfer!!

Vanmiddag naar stal. Paardjes werden geënt en Woods tanden werden onder de loep genomen.
Ze was echt zo super braaf. Heeft niet bewogen bij de enting en tijdens het verdovingsspuitje wat ze 5 minuten daarna kreeg kwam ook geen reactie. Na het spuitje gelijk haar in de box gezet. Was maar goed ook want ze reageerde er heel snel op. Ik schrok wel heel erg want ze reageerde echt heel heftig Bloos! Zakte bijna door haar knieen en wilde er zowat bij gaan liggen Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig werd ze wel iets wakkerder en de DA had toch wel echt de juiste hoeveelheid gegeven. Heb ik weer. Sambal was niet plat te spuiten en Wol is binnen een halve minuut al bijna KO Clown Haar kiezen hadden wel wat scherpe randjes dus die zijn weer mooi bijgewerkt en verder geen spannende dingen. Dus heb nog even wat staan knuffelen en ben maar mijn zadels gaan poetsen om der een beetje in de gaten te houden en te zorgen dat ze niks at.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:03

Doei!

zo net terug van een dagje exursie schapen
was wel erg leuk en gezellig, en toch best veel geleerd Haha!
straks mars nog even rijden

zal even bijlezen Haha!