[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:02

Heb peesbeschermers ook idd van Br en een paar van norton, ook fijn en ook nog wat goedkoper ook. Volgens de eigenaar van de ruitersportzaak hier worden norton en br in dezelfde fabriek gemaakt en zijn ze in principe precies hetzelfde, alleen norton een paar euro's goedkoper

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:02

mijn goedkope dekjes zijn inmiddels weg, maar die sleten, bleven niet mooi liggen en verkleurden. BR ben ik trouwens ook erg over te spreken, maar Harry's Horse bv helemaal niet. Volgens mij heb ik nu nog wat Anky pads, Polypads, iig BR, (een ascoiaal dure van Eskadron maar die vond ik zoooo mooi) en nog wat onbekende merken. Maar dat verschil zie ik wel.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:04

Ik heb ook peesbeschermers van Norton, ze zitten prima en blijven lang goed!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:04

Ik kan ook heel duidelijk verschil merken. Hoewel ik voor Br en global hetzelfde ongeveer heb betaald vind ik BR vele malen beter.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:06

Ik heb wat dekjes van onbekend merk. Een Equiline, die was erg duur (50 euro). Maar die was precies de crosskleur Bloos
En het dressuurdekje was ook belachelijk duurL 80 euro! Maar dat was het enige dekje precies in mijn kleur rijbroek (creme).
Verder vind ik het wel belangrijk dat ze voorgevormd zijn in de rug. Ik wil geen rechte dekjes meer.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:06

rowo schreef:
Ik kan ook heel duidelijk verschil merken. Hoewel ik voor Br en global hetzelfde ongeveer heb betaald vind ik BR vele malen beter.

mee eens!
en norton ken ik niet volgens mij, is niet bij divoza te koop zeker?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:07

Mijn dekje voor het crossen was gewoon 25 euro, ook precies de kleur, maar het bedrukken was 30 euro. Een extreem duur dekje dus, maar hijs super mooi geworden. Dus dan mag dat soms van mij.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:07

Ik heb ook het liefste dekjes van BR. Pads heb ik niet eens. Ik ga dus geen 50 euro uitgeven voor een ankypad. Bloos

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:08

miss_jumpy schreef:
rowo schreef:

mee eens!
en norton ken ik niet volgens mij, is niet bij divoza te koop zeker?

Norton is er volgens mij nog niet zo heel erg lang. Bij divoza hebben ze het niet.... Norton is (voor een set voor en achter) toch zo'n 5 tot 10 euro goedkoper. Ligt aan de ruitersportzaak.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:09

BR valt alleen wat klein. Ik heb daar peesbeschermers van. Banta heeft best normale benen. Maar eignelijk zijn ze haar nog net te klein. Bij Online hoef ik ze al helemaal niet te proberen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:10

K heb Br gewoon voor alle paarden... voor calyp zouden ze misschien ietsie langer mogen zijn, maar ga niet voor elk paard andere peesbeschermers kopen. Gelukkig heeft hij vrij iele benen.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:11

Ben ook door schade en schande wijs geworden. Ik betaal tegenwoordig liever wat meer voor goede spullen dan dat ik veel heb voor weinig geld.

Ik ben van de Pads en dan de Polypad. Bij mij komt er geen andere meer in! Duivel
Heb diverse merken en soorten geprobeerd, ook van de sjabrakken, maar ik zweer bij de polypads.
Qua sokken is er ook maar een merk.... Stapp.
Qua rij jas: Pikeur, heb een mooie blauwe en een groene (via MP, omdat de vereniging in het groen rijdt).
Qua beenbescherming: Norton, er komt bij mij geen BR of Global. Heb ik teveel nare dingen van gezien....
Hetzelfde geld voor dekens. Heb nu een deken (zeer mooie wollen) kostte toen 90 gulden, heb er lang naar gezocht, maar gaat nu al 10 jaar mee en is nog steeds mooi!
Dus ik ben zeer kritisch, maar als ik heb gevonden wat ik zocht, dan ben ik ook bereid meer te betalen.
Heb ook 1 anky jas, gekocht in de uitverkoop van de uitverkoop, dus dat scheelde veel! Maar moet wel zeggen dat het prima beste kwaliteit is. De jas gaat ook al weer heeeel wat jaren mee!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:13

Ik ken Norton wel, begint hier echt op te komen.

ik heb volgens mij allerlei soorten beenbeschermers, iig ook BR en ik meen oude eskadrons.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:13

Hoezo geen BR crosskip?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:15

hm, ben op zoek naar mijn hele mooie suede bruine dekje, maar kan hem nergens vinden Verdrietig

rowo

Lielle schreef:
Ik ken Norton wel, begint hier echt op te komen.

ik heb volgens mij allerlei soorten beenbeschermers, iig ook BR en ik meen oude eskadrons.

Norton is hier al een tijdje.. je ziet er tegenwoordig echt heel veel mee rijden. Eskadron is idd ook erg fijn, maar weer een heel stuk duurder.

Miriam

Rowo: Dat over die helm bedoelde ik echt met een dikke Knipoog hoor!
TeeGee: Gezellig! Het gaat er vaak maar om dat er iemand mee gaat om te kijken en gezelliger is het zowiezo...

Ik heb ook peesbeschermers van BR, en Tezz heeft nog een ponymaatje van Norton. Zijn idd exact dezelfde. Dekjes van BR en Lamicell vind ik heel fijn. Polypads ook maar die zijn weer zo duur! Heb ook wel andere maar die slijten me te snel of zitten niet goed.
Zelf draag ik meestal mijn oude shirts af tijdens het rijden, mijn paarden maakt het niet uit wat ik draag... Haha!

rowo

Lielle schreef:
hm, ben op zoek naar mijn hele mooie suede bruine dekje, maar kan hem nergens vinden Verdrietig

Misschien een stomme vraag, maar suede dekje? Dus niet die fluwelen? Kun je een voorbeeld noemen?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:17

Ja crosskip, waarom geen BR? Zijn echt hetzelfde als Norton.... Ja
Sokken draag ik ook alleen van Stapp. Heb 1 paar van BR, die waren erg duur (9,95) maar wel superfijn!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:17

SGWOllie schreef:
Rowo: Dat over die helm bedoelde ik echt met een dikke Knipoog hoor!
TeeGee: Gezellig! Het gaat er vaak maar om dat er iemand mee gaat om te kijken en gezelliger is het zowiezo...

Ik heb ook peesbeschermers van BR, en Tezz heeft nog een ponymaatje van Norton. Zijn idd exact dezelfde. Dekjes van BR en Lamicell vind ik heel fijn. Polypads ook maar die zijn weer zo duur! Heb ook wel andere maar die slijten me te snel of zitten niet goed.
Zelf draag ik meestal mijn oude shirts af tijdens het rijden, mijn paarden maakt het niet uit wat ik draag... Haha!

Weet ik Lachen Mijn reactie was niet al te aaardig, sorry Bloos
En wat Teegee betreft ik ging in eerste instantie idd mee om de gezelligheid en foto's. Maar ja tips geven kan ik altijd..

Lamicell is toch erg duur? K heb trouwens bij canter in Ede echt een super mooie polypad gezien, jammer dat ie zo duur is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:18

Afbeelding

gevonden, was van Eurostar *LOL*

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:19

Doei!
Goedemorgen.

Andrea: Foto's van parijs zien er goed uit Lachen
Jitske: Foto's van Velvet zien er ook goed uit, en fijn dat Britt het goed naar dr zin heeft Haha!

Ik heb 1 BR pad, vind het helemaal niks, want ze schuiven bij mij.. En voorderest heb ik allemaal gewone dekjes in allerlei kleurtjes Lachen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:20

SGWOllie schreef:
het rijden, mijn paarden maakt het niet uit wat ik draag... Haha!

ja, doe ik ook. Zo moest het vroeger ook van mijn moeder, als we uit school kwamen eerst omkleden en je "oude" kleren aan en dan mochten we pas naar buiten. Oude kleren waren gewoon afgedragen goede kleren Haha!

Heb alleen wel een keer een nieuwe jas voor het rijden gekocht, en hele warme van eurostar omdat oude jassen niet meer zo warm zijn en wij alles buiten doen in weer en wind! Maar die jas gaat inmiddels ook alweer een jaar of 6 mee denk ik!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:21

Ik heb nog truien die ik al aan had toen ik 14 jaar was, dus zo'n 20 jaar oud. Die zitten erg lekker. Mijn paarden vinden ze hartstikke mooi Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:21

Mijn paarden maakt het ook niet uit wat hun dragen Knipoog maar zoek uiteraard wel dekjes uit die ik zelf mooi vind.

K heb voor het rijden een kingsland jas en die draag ik echt het hele jaar. Dondersfijne jas, maar wel duur. Verder 1 van equitheme, maar die heb ik gekregen en is bedrukt met stal naam. Super warm en voor 60 euro een hele fijne jas.