Nickeltje: woowh, dat je uberhaupt een paar woorden Russisch kan spreken

Fijn dat je vandaag wel een nuttige dag had!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik wist niet dat bejaje mensen zoveel humor hadden

Canter en Nickeltje Afscheid nemen blijft
maar ik weet zeker dat ze nu weer kunnen spelen zoals toen ze jong waren

http://www.schockemoehle.net/shop/produ ... cts_id=914Lielle schreef:
en met een flinke snotneus zijn we vandaag weer thuisgekomen uit Polen. We mochten naar een echte Poolse bruiloft van mijn neef met een Pools meisje en het was een hele belevenis. Een bruiloft duurt daar minimaal 2 dagen en is doordrenkt van de wodka (40% alcohol) en Bimber (tussen de 50 en 75% alcohol). Onnodig om te zeggen dat ik enkele stukjes van de film kwijt ben

Schijnbaar heb ik ook nog geroepen dat de zon scheen maar het was de maan
Had gelukkig de live-uitzending op de BBC gezien en dus maar weggezapt. Vind het zo zonde dat er bij de NOS en Eurosport weinig tot geen deskundigen gevraagd worden om commentaar te geven. Erger me vooral aan zijn commentaren tijdens de dressuurproeven, hij benoemt alleen de oefeningen en overduidelijke fouten maar weinig inhoudelijks, terwijl op de BBC en WDR vaak topruiters commentaar geven die ook inhoudelijk weten waarover het gaat. Ben duidelijk geen fan
miss_jumpy schreef:Nou Gomir je bent ook wel erg druk![]()
En ik maar denken dat medisch opgeleide mensen er veel gezondere gewoontes op na houden.....
Ik hoop voor je dat je je vanmorgen beter voelde!!
(handig, maar was het enige dat binnen bereik was
)
Had gelukkig mijn rijbewijs bij me
) en reed terug naar huis. Komt er een auto hard aanrijden en blijft irritant achter me hangen. Dus ik sla de oprit naar huis op, komt hij achter me aan. Weet alleen niet of dat 'stop politie' er allang stond, zat precies achter mijn derde remlicht in de spiegel
(en dat waren twee biertjes op de hele week
) Ben volgens mij de grootste tegenstander van alcohol uit de hele stad, maar wel leuk om eens te mogen blazen
Simmie schreef:Talida schreef:Kun je eigenlijk een topic verwijderen uit je eigen berichten? Er zitten er echt een paar tussen die ik niet meer hoef te zien maar ja
Nee helaas. Hoe denk je dat "mijn berichten" er uitzien als mod zijnde. Meer troep dan wat anders.

Werkt wel raar om via een vertaler te praten 

Canter. Wei is dan toch wel heel erg leeg he
Kijk dan eens goed naar wat er nu getoond wordt en zeg er wat zinnigs over.
Maar op de video zie ik ook wel dat als de afstand niet klopte, het ook altijd was omdat geen goed ritme had.
)