[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:51

Heb even bij zitten lezen en heb echt kunnen lachen, geweldig! Haha!

Nickeltje: woowh, dat je uberhaupt een paar woorden Russisch kan spreken Wow!
Fijn dat je vandaag wel een nuttige dag had!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:08

Huilen van het lachen ROFL ik wist niet dat bejaje mensen zoveel humor hadden Knipoog

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:59

Nu Eventing EK in Italie op eurosport

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:12

ik zit ook te kijken maar die Hans Eijsvogel Lips are sealed

Ach gut Canter en Nickeltje Afscheid nemen blijft Verdrietig maar ik weet zeker dat ze nu weer kunnen spelen zoals toen ze jong waren Ja

Even een voorproefje *LOL*

Afbeelding

de rest volgt nog Ja

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:37

Mooie foto Lielle!
Waar is dit? (heb ik even gemist geloof ik)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:39

Ede, daar heb ik vandaag bij Lucinda Fredericks getraind.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:43

Wow, lekker.
Ik dacht dat het terrein maar heel beperkt beschikbaar was...
Echt een mooi terrein is het namelijk...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:46

Klopt, hoewel ik vandaag niet eens echt bijzondere dingen heb gesprongen, maar wel supergaaf getraind. Verslagje komt eraan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:57

Ik vroeg me al af hoe het geweest was en zit al op je verslag te wachten. De waterbak had ik herkend.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:01

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:22

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:34

Die is wel heel mooi Jitske! Ik heb er eentje gevonden bij een online shop bij ons in de buurt. Die gaan morgen kijken of ze hem op voorraad hebben. Anders hou ik deze zeker in gedachten.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:31

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:16

Go bejaje... Go jij! Go jij!
Heb vandaag op het werk af en toe bijgelezen... gelukkig zat ik alleen op kantoor... kon ik af en toe lachen zonder dat je dan weer raar wordt aangekeken... hahahaha.. Haha!
enne deze bejaje wil ook een routebeschrijving met zonder Tom-Tom naar de HK... of waar we dan ook heen verhuizen... Clown

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:24

Leuk Lielle, die laatste watersprong is pittig!

Nickeltje, je kunt daar gewoon les krijgen in Ede, kwestie van contact opnemen met Wendela en dan krijg je les van haar.

De pony heeft nog een flink dik been, maar in stap zie je hem in ieder geval niet meer kreupel lopen, we wachten nog maar even af. Junior was vandaag nog wel op zoek in de wei, en heeft eigenlijk constant staan grazen in de buurt waar hij Evros voor het laatst gezien heeft.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:50

Hallo mutsen, ben ik weer! Nog na-hikkend met een wodka-smaak Haha! en met een flinke snotneus zijn we vandaag weer thuisgekomen uit Polen. We mochten naar een echte Poolse bruiloft van mijn neef met een Pools meisje en het was een hele belevenis. Een bruiloft duurt daar minimaal 2 dagen en is doordrenkt van de wodka (40% alcohol) en Bimber (tussen de 50 en 75% alcohol). Onnodig om te zeggen dat ik enkele stukjes van de film kwijt ben Misselijk Gestoord Ziek

Na de Pools/Engelse kerkdienst vertrok iedereen naar de feestzaal en begon het Feest. Met hoofdletter want het duurde maar liefst 13 uur, Om 14u30 gingen we aan tafel voor maar liefst 5 gangen, met ieder 2uur ertussen. Ondanks dat er eten aan tafel gebracht werd, stond de tafel vol met salades, schotels met zelfgemaakte worst, fruitschalen, stukken cake en achter in de zaal stond een tafel met een complete gerookt ham waar je stukken uit kon snijden. De bedoeling was dus dat er de hele tijd is te eten voor je stond, raakte er iets op dan werd dit bijgevuld. De echte wodka en zelfgestookte bimber ontbraken ook niet dus het werd een gezellig feestje.
Een groot verschil met onze feesten hier in Nederland en Belgie is dat de gasten tiptop gekleed waren. Alle heren in pak met das en dames in het lang, wij waren dus ietjes underdressed maar dat was gelukkig geen probleem. Halfweg de avond verkleedden veel dames zich ook nog een keer in een nieuwe jurk. Ook danst iedereen er, jonge stellen kunnen alle soorten stijldansen en zelfs de kinderen kunnen het of het wordt ze geleerd. Een oom van de bruid vroeg me ten dans en ik probeerde hem duidelijk te maken dat ik helemaal niet kon dansen maar daar trok hij zich niets vna aan. Hij kon het zo goed dat hij me echt leidde en binnen een paar rondjes had ik het ritme te pakken en draaiden we door de zaal. Genieten Haha!

De eerste avond was ik Bob in onze huurauto maar die schade heb ik de 2e avond dubbelendik ingehaald. Het resultaat is nu een flinke snotneus want ik had zoveel wodka gedronken dat ik het erg warm had in de vrieskou en niet wilde geloven dat die wolkjes uit onze mond kwamen door de kou Haha! Schijnbaar heb ik ook nog geroepen dat de zon scheen maar het was de maan Bloos
De dag erna was ik niet zo fit als gewoonlijk, zal wel aan de wodka gelegen hebben Haha!

Om onze korte vakantie af te sluiten hebben we nog een dagje in Warshaw doorgebracht. Mooie oude stad met leuke gebouwen maar letterlijk niets in het Engels. Weinigen spreken Engles en er zijn zelfs geen folders in het hotel en VVV. Polen is duidelijk een land wat zich klaarmaakt maar nog niet klaar is voor buitenlandse toeristen. Toch gaan we nog een keer terug. Eerst Pools leren Haha!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:59

geweldig....heb flink gelachen om je verslagje ibonn.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 00:04

@ Maddie: er schijnen ook nog foto's te zijn, zondag hebben we weer feest omdat ons pap dan 60 wordt en dan gaan we elkaars foto's bekijken. Weet niet of ik betrapt ben maar als er mug-shots zijn, zal ik er eentje plaatsen Haha!

Heb niet alles bijgelezen maar zag hele leuke foto's van Lielle met de Vos. Stoer die greppel en waterinsprongen. Wat ik me wel afvraag, gaf ze ook tips hoe je de afstand eerder moet zien of was dat je huiswerk?

Ik begreep dat ook Canter afscheid moest nemen van een dierbaar beestje, Sterkte ermee Ach gut

Heb daarstraks ook op Eurosport gekeken maar was er snel klaar mee. Die commentator vind ik Slapen Nors opkijken Had gelukkig de live-uitzending op de BBC gezien en dus maar weggezapt. Vind het zo zonde dat er bij de NOS en Eurosport weinig tot geen deskundigen gevraagd worden om commentaar te geven. Erger me vooral aan zijn commentaren tijdens de dressuurproeven, hij benoemt alleen de oefeningen en overduidelijke fouten maar weinig inhoudelijks, terwijl op de BBC en WDR vaak topruiters commentaar geven die ook inhoudelijk weten waarover het gaat. Ben duidelijk geen fan Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 01:45

miss_jumpy schreef:
Nou Gomir je bent ook wel erg druk Nagelbijten / Gniffelen
En ik maar denken dat medisch opgeleide mensen er veel gezondere gewoontes op na houden.....
Ik hoop voor je dat je je vanmorgen beter voelde!!

Nergens meer last van, zelfs niet van de zwarte koffie vanmorgen Clown (handig, maar was het enige dat binnen bereik was Bloos )

Heb nog lang niet alles gedaan wat ik voor morgen wilde doen, maar was pas om 8 uur thuis en moest toen de paarden en alles nog doen. Had de operaties voor morgen nog voor willen bereiden(3 die ik nog niet gezien heb), maar dat moet dan maar zonder. Moet weer om kwart voor 5 op dus het is nu wel tijd om te douchen en te slapen Clown

Ik mocht net blazen Haha! Had gelukkig mijn rijbewijs bij me Clown
Was nog even bij de paarden wezen kijken(soms heb ik het gevoel dat dat moet Bloos ) en reed terug naar huis. Komt er een auto hard aanrijden en blijft irritant achter me hangen. Dus ik sla de oprit naar huis op, komt hij achter me aan. Weet alleen niet of dat 'stop politie' er allang stond, zat precies achter mijn derde remlicht in de spiegel Blond

Laat mijn laatste druppel alcohol nou zes jaar geleden met intro van de universiteit geweest zijn Haha! (en dat waren twee biertjes op de hele week Tong uitsteken Bloos ) Ben volgens mij de grootste tegenstander van alcohol uit de hele stad, maar wel leuk om eens te mogen blazen *LOL*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 01:50

Simmie schreef:
Talida schreef:
Kun je eigenlijk een topic verwijderen uit je eigen berichten? Er zitten er echt een paar tussen die ik niet meer hoef te zien maar ja

Nee helaas. Hoe denk je dat "mijn berichten" er uitzien als mod zijnde. Meer troep dan wat anders. Knipoog

Hier nog één Clown

NIckeltje: Ik kom niet verder dan engels, als ze zich daar niet in kunnen redden dan is het heel vervelend, maar dan moet het via een tolk. En als dat een betaalde of vrijwilliger wordt omdat er geen familie oid beschikbaar is dan gaat die nieuwe patiënt dus direct naar de dokter ipv eerst naar mij Clown
Maar meestal is er wel een familielid mee dat goed nederlands spreekt Ja Werkt wel raar om via een vertaler te praten Bloos

Zo te lezen heeft ibonn meer alcohol binnen gekregen op de bruiloft dan ik in mijn hele leven *LOL*
Lijkt me wel een hele happening zo'n bruiloft! Ja

Ik ga Lielles verslag nog even lezen en dan ga ik naar bed, moet toch een keer gaan slapen Bloos

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 06:40

Goedemorgen!

Os zijn been was gister al mooi dun geworden! Dus ik heb gisteren al lekker een rondje gestapt.
Heb ze per gisteren ook maar 's nachts naar binnen gehaald, het is zo nat in het land.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 06:47

mogge!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 08:03

Ibonn, klinkt wel gezellig van die Poolse bruiloft Haha!
Uiteraard wil ik wel foto's zien!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 08:05

Fijn MJ!

Gomir, heb je wel de wijn uit het eten bij ons (2005) meegeteld? Knipoog

Ach gut Canter. Wei is dan toch wel heel erg leeg he Verdrietig

Hans Eysvogel vond ik ook een ramp. Wat zal het mij een zorg dat de military van 1912 55 km lang was Lips are sealed Kijk dan eens goed naar wat er nu getoond wordt en zeg er wat zinnigs over.

Wb die afstanden, het punt is eigenlijk niet zo zeer dat ik ze niet eerder zie maar dat ik er niet eerder iets aan doe. Ik heb de afgelopen jaren heel hard gewerkt aan niets zien = niets doen en nu moet ik eens me gaan aanwennen dat wel iets zien = wel iets doen Haha! Maar op de video zie ik ook wel dat als de afstand niet klopte, het ook altijd was omdat geen goed ritme had.

Briljant verslag Ibonn, ik zie het helemaal voor me (mss scheelt het dat ik ook uit mijn eigen ervaring kan putten Knipoog )

Maddie, trainingen kon je eigenlijk gewoon voor inschrijven, al was het wel voor Z combinaties en hoger Bloos! Knipoog

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 08:15

Goeiemorgen!
Ibonn, dat klinkt als een ontzettend goed feestje!
MJ, fijn dat Os zijn beenttje de goede kant uit lijkt te gaan.
Lielle, dat ziet er uit als een gave training! Waren er nog meer bekenden?