@gr_roos: ik herken iets van jouw beleven. In een ander topic ben ik weg gebleven omdat ik een stortvloed over mij heen kreeg n.a.v. een opmerking dat de mensen in dat topic nogal makkelijk van hun eigen "aannames" uit gingen. In dit topci vind ik het juist gezellig, en over het algemeen respectvol naar elkaar. Als er al eens iets is, dan blijf ik er gewoon even buiten. En dat bevalt me goed.
@ Karen ik ben heel blij voor je! Super goed nieuws!!! Top en hopelijk gaat alles nu helemaal goed komen @ Roos wat naar om dit te lezen. Gelukkig voel ik mij hier nooit niet welkom en ik vind het jammer dat jij je hier niet meer welkom voelt. @ Noor en Margreet, toen ik de vragen van Lielle las, moest ik ook meteen aan jou vader/man denken. Toen ik het mailtje kreeg om geld in te zamelen voor je vaders/man zn bloemstuk kreeg ik kippevel en ik vind het nu nog steeds het meest waardevol wat ik heb meegemaakt sinds ik hier in het topic meeklets.
gr_roos
Geplaatst: 29-09-11 14:05
In mijn geval gaat het om leugens en als je de persoon daar mee confronteert dmv quotes dan krijg je de strontkar over je heen en komen de ruziezoekers ook weer tevoorschijn en daar pas ik voor. 2 keer is genoeg.
Ik krijg nu al weer tranen in mijn ogen na het lezen van Noor haar stukje en het gesprek dat ik op de bank bij Margreet heb gehad Ook toen de gebroeders S. Jan op de foto aanwezen....
Ilse, dat is fijn om te lezen. En je hebt wel super mooi weer uitgezocht bij je vrije dag Jaloers!
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-11 14:22
Roos: zoiets zegt meer over het onvermogen van die anderen dan over Jou hoor. En dan is soms de aanval een snellere uitlaatklep dan terugkomen op je woorden. Ik zou het wel leuk vinden om geregeld weer iets van je te lezen. Mootje,
Even geen tijd nu voir de discussie, maar gexamenlijk antwoorden is prima.
viefdepief
Geplaatst: 29-09-11 14:55
Die polo heb ik vorige week ook nog aangehad. Dook opeens op na een grote schoonmaak
Om nog even terug te komen op fanatiekelingen of minder fanatiekelingen. Ik heb momenteel echt een chronisch tijdsgebrek. Zou best af en toe wat kunnen posten, maar niet overal op reageren zoals ik normaal altijd deed en dan val ik liever even helemaal terug in de bijleesrol.
Studie valt gewoon vies tegen qua studiedruk. Ben de weken al aan het aftellen totdat dit blok is afgelopen Net als Kim ook naar mijn baantjes gekeken en ontslag genomen bij mijn baantje op de uni om het nog enigszins behapbaar te houden (helaas lukt dat nog niet helemaal..) Heb met het oog op betere tijden toch maar gewoon een stukje voor de openingspost ingestuurd Dus hoop dat ik straks weer fanatieker kan meekletsen hier
Ik wil best vesten, polo's en of dekjes regelen hoor! Heb goede conecties met het bedrijf dat hier voor mij de bedrijfskleding doet. Goede prijs kwaliteit overigens!
Ik vond de vesten en polo's destijd behoorlijk prijzig. Polo heb ik ondertussen verkocht, maar het vest is zijn geld meer dan waard geweest. Dat ding ga k echt helemaal afdragen, heerlijk ding!
@ Vief: van jou begrijpen ze het echt wel hoor! En studie gaat gewoon voor! Ik klets wel met je bij, bij mijn ouders thuis
Lijkt me wel goed als er een overzichtje zou komen van de prijzen voor de polo's, vesten en eventueel voor op een dekje. Dan kan iedereen voor zichzelf beter uitmaken wat er besteld moet worden Ik ga trouwens vanuit dat Biertabje hier geen bezwaar tegen heeft? Moeten we dit nog even navragen?
Polo moet al lukken vanaf € 10,- (dit is wel bedrukken, ga je borduren wordt het iets duurder, ivm éénamlig laten maken van borduurkaart á € 65,-) Borduren vind ik alleen wel mooier en duurzamer!
Borduren is inderdaad mooier. Ik doe al 1.5 jaar met mijn bokt polo's van slazenger (gedrukt). Deze zijn nogsteeds super, terwijl ze bijna elke week in de was liggen.
Zou ik wel even doen Noor. Ze heeft er veel tijd in gestoken en ik weet niet of ze destijds uit de kosten gekomen. Mandy heeft destijds ce shirts en vesten laten bedrukken, ook weer via haar werk dacht ik.
Aangezien ik BT niet kan, kan iemand anders even overleggen?
Ik wil het iig graag op mij nemen! Vest gaat waarschijnlijk rond de 20,- kosten en shirt rond de 10,- met bedrukken. Borduren ligt eraan hoeveen er besteld word, je laat éénmalig een kaart maken voor € 65,- dus hoe meer vesten en shirts, hoe goedkoper!
Mijn vest heb ik ook echt heel vaak aan. Polo nu wat minder, heeft ook korte mouw.
Als een vest 20 euro kost, dan laat ik er zeker een meestellen. Nu waren die van de 1ste ronde duurder, maar dat zijn dus geen gewone vestje. Maar echte gevoerde fleecevesten.