Wij hadden vorig jaar er al eentje voor Noor willen kopen, zeker nadat ze in Oudkarspel op het inspringterrein eraf viel, vooral onze pap is daar toch wel erg scherp in.
Vorig jaar bij de crossen heb ik meermalen iemand zeer elegant maar zonder paard de hindernissen zien nemen en is er ook meerdere malen iemand met de ambulance afgevoerd. Nogmaals een ongelukje zit in een heel klein hoekje.
Ik maakte vorige week nog een opmerking over het geld maar hij zei dat het bedrag niet opwoog tegen het risico van een ernstige blessure. Nou weet ik heel goed dat wij (lees onze pap) dat geld daarvoor "gewoon" op tafel legt en dat is wat anders dan dat je er heel lang voor moet sparen maar eigenlijk mogen ze van mij de AJ over een paar jaar gewoon verplicht stellen (en nee wij hebben ook geen geldboompje in onze achtertuin hoor

Zo even voor de eindspurt: ik ben gisteravond naar Volendam de musical geweest, was leuk! Heb lekker kunnen meezingen en kwam weer blij thuis. Vandaag toch maar even wat aan het HH, de hond zal ook nog wel wensen hebben, kijken bij Noor die dit keer rennend dor het Dijkgatbos gaat, er komt koffie visite, Sem komt lunchen (broodje en de fles) en slapen, Ajax zal weer eens de sterren van de hemel spelen, en dan maken we ons op voor een superspannende dag morgen.
Ik ga proberen vol goede moed erheen te gaan maar er is helaas geen spiertje o.i.d. in mijn lijf dat niet trilt, ik ben bang, wanhopig, verdrietig en probeer dat toch maar te verbergen. Gisteren was de dokter in Amsterdam best positief en ook de dokter in Hoorn denkt dat het in elk geval niet verder gegaan is, maar ik wilde dat we de uitslag van de scan al wisten. Het allerergste is de onzekerheid.
maar vandaag ga ik er gewoon een leuke dag van maken.
Alle CC gangers heel veel succes!