[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:22

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 00:03

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 00:20

Goedenavond.
Weule: Slaap-ze.
sanurie: Welkom!
Margriet: Mooie deken! (zou Bam prima passen hoor, als je er vanaf wilt omdat ie te groot is :P )
Snoekiej: Leuk dat de strandrit zo is bevallen, mooi overzicht ook.

Nou Bam is lekker uit zijn da gegaan in de longeerbak vandaag , had hij wel echt even nodig na zo lang niet los door de vorst/sneeuw.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 08:12

Moggel. Lekkah vroegeh? :D

:wave: Sanurie.
Wedstrijdgangers succes! Zelf ga ik een rondje oefenspringen en morgen hoop ik toch een buitenrit te kunnen maken, maar we zien wel!

weule

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 09:04

moguh.... ik werd ook om 6.30 alweer gewekt door de wekker van BV.. nu alweer thuis, moet ff paar zaken regelen/mailen en dan 2 paarden rijden, stallen doen en vanmiddag weer met BV op concours..

welkom sanurie (sterkte met deze lastige dames hier ;) )

@ rowo: tot vanmiddag!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 09:56

Succes met Springen Sim.
Welkom Sanuri.

De sneeuw is helemaal weg hier. HOpelijk blijft dat voorlopig zo.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 10:09

Goeiemorgen!
Ik ga naar stal voor de training Flexchair en om te rijden! Zal vanavond wel lekker slapen :Z

Vief, wat een mooie jasjes weer! Die grijze met roze ruit vind ik echt leuk! :D
Lekker dat Bam zo gek heeft gedaan Evie!
Veel plezier met oefenspringen Sim!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 10:25

Goedemorgen!
:(:) Voor Noor en Margreet! Wat een rotnieuws zeg. Hopelijk doet de nieuwe kuur wel zijn werk!

Ik was gisteren om 00.15 thuis van de beurs. Het was erg gezellig :D

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 10:30

Ik meld me ook weer even, heb heel erg veel bij te lezen zie ik wel.

Noor en Margreet, ik wens jullie heel erg veel sterkte. Wat een rotnieuws zeg!
Zag leuke puppie foto's van Eef voorbij komen, erg schattig.
Alle wedstrijdgangers, veel succes!!

Ik heb dadelijk een fotoshoot samen met de hond van mam. Als verrassing voor de kerst, hopelijk vind ze het leuk en komen er mooie foto's uit. Morgen heb ik springwedstrijd in Asten, eens kijken hoe dat gaat.
Ook heb ik afgelopen week mijn einde proeftijdgesprek gehad op het nieuwe werk. Ze waren erg tevreden en hebben me een andere baan aangeboden, haha. Heb gezegd dat ik het ga doen, dus vanaf januari/februari heb ik alweer een andere functie. Kan er verder nog niet veel overzeggen omdat het nog niet bekend gemaakt word en je weet nooit wie er toevallig mee leest ;-)
Ook werkt er een erg leuke jongen bij me met wie het erg goed klinkt, haha.
Kortom, met mij gaat het super eindelijk weer. 2011 word mijn jaar!!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 10:53

Top Marian! Fijn dat het zo goed gaat en je het zo naar je zin hebt.

Iedereen die op wedstrijd gaat; Succes!

Ik mag nog lekker tot 17.00 werken en daarna uit eten.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:00

Goedemorgen!
Wedstrijdgangers succes! Het lijkt erop dat ik vanmiddag weer aan de slag kan in de buitenbak!! *\o/*
@ Sim: succes met springen, gewoon gaan hè! (Stukje in P&S gelezen?)
@ Sanuri: welkom!
@ Snoek: veel plezier vandaag.
@ Vief: mooie jasjes :D
@ Margriet: hoe groot is W dan als 205 20 cm te groot is?
@ Marjan: klinkt goed, op naar 2011!!!!!!!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:00

Goeiemorgen :)

Welkom Sanuri
Wat fijn Marian :D !
Mooie deken Margriet!

Ik heb zo springwedstrijd van de club. Het klaarzetten gister was errug gezellig, nazitten ook. Ben maar niet te lang gebleven want moest nog op de scooter terug.
Meno is vannacht ontsnapt en heeft een vuilniszak vol wortels leeggegeten := die heeft vanochtend geen krachtvoer en niet te veel hooi gekregen

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:03

@ Mirthe: zou ik ook doen als ik Meno was ;) Doe je zelf ook mee (i.v.m. je rug)?

Ik ben zojuist verliefd geworden op het grijze jasje met de roze ruit, Vief!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:16

Ja ik start met Ul in de L. Het rijden gaat prima, maar zware dingen tillen niet zo. Als hij debiel doet kan ik er ook gewoon op blijven zitten, dus ik probeer het gewoon :) .

Dat jasje is idd een hele mooie! Ik wil mijn zusje die verwassen even laten zien, oma is heel handig en ik vind de jasjes van mijn zusje niet mooi :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:32

Mogge...

@ sanuarie welkom..
@ Margriet. Mooie deken. Die heb ik ook. Grappig die benen. Mijn ruin heeft ook wel eens zijn knieen in zijn neusgaten zitten
@ Mistid stoute meno :D
@ vief dat zijn weer gave jasjes
@ snoekiej ga zo snel even je topic kijken..

Gisteren the voice gekeken. Die Lenny is zo gaaf..ben ook groot fan van Ben maar dat einde vond ik niet zo nodig.
Zometeen even stad in moet 2 cadeautjes zien te vinden voor Sintekerst vanavond. 1 maf cadeautje en 1 nuttig voor max 5 euro. Leuke uitdaging en laat ik nu mega slecht zijn in cadeautjes zoeken haha.
Eind van de middag met de schimpjes naar de manege. Even op de ruin rijden (of rodeo :o aangezien ik er 23-11 voor het laatst op heb gezeten) Ook maar even kijken hoe de merrie loopt want die schijnt donderdag onderuit te zijn gegaan in de wei. Volgens mijn ouders heeft zij niks maar dat zie ik liever met eigen ogen.
Nu eerst maar eens even huisje boenen :(

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 12:11

Margriet_: Leuk dat je natuurlijk een deken had gewonnen maarja niet als hij 20 cm te groot is. :+
Bij mij zijn ze vaak te klein want ik rijd met mij mega E pij de pony's :P
Snoekiej: Jammer dat jaar zo is verlopen. Hopelijk brengt 2011 meer succes mee. Maar volgens mij gaat dat ook wel goed komen. Ik zou nu binnen ook proberen wat wedstrijden mee te nemen zowel dressuur als springen. ;)
viefdepief: Mooie jasjes zitten er tussen, zal wel wat kosten en dat krijg ik dus niet zomaar van me ouders. Ach ik heb nu ook fijn jasje, is best kort zodat je er niet op zit en dat is met springen toch wel erg fijn.
weule: Zijn ze hier dan lastig ?? :+ Komt wel goed :P
Marjan1984: Luek dat je zo naar je zin hebt, en veel succes morgen dan!
Iedereen: Dankje voor het leuke welkom :D En de sneeuw is weg bij ons, denk bij iedereen zo ongeveer wel?

Ik ga om 1 uur weer richting stal en dan naar Lunteren. Dan heb ik spring wedstrijd nog in de klasse B. Na de regiokampioenschappen ga de overstap maken naar het L. Want vind nu beetje snel als niet helemaal lekker gaat nog rijd ik liever nog even B. En de regiokampioenschappen zijn al in Februari. Wie komen er hier nog meer uit voor de regio Utrecht ???

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:12

Kan ik hier iemand blij maken met een (kortings)bon van Atorka ter waarde van € 7,50? Heb hem gewonnen maar zit niet echt in de buurt.. geldig tot 31/12/2010. Je moet alleen wel minimaal € 25,- besteden.

http://www.atorka.nl

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:29

Middag :wave:

Ik heb een lekker relaxt ochtendje gehad. Lekker uitgeslapen en nu even aan het opruimen hier en zo eens naar de paardjes. Gister was er nog zoveel ijs op het erf. Hoop dat het nu allemaal weg is. Durf een buitenritje nog niet echt aan, dus hoop dat het morgen een beetje fatsoenlijk weer is, kan ik dan misschien even het bos in..

Psst: Lief, maar ik kom daar al helemaal nooit in de buurt :D
Sanurie: Doe juist zo mijn best om leuke jasjes voor een leuk prijsje aan te bieden ;) Succes nog!
Margriet: Haha is W zo kort in de rug dan? Woll heeft echt een 215 nodig hihi.
Noor: Hij is zo goed als verkocht.. Was ook wel echt heel gaaf :)
Mistid: Handig zo'n oma :) En fijn dat het zo gezellig was :D
Caro: Hopelijk valt het inderdaad mee met je merrie! Boen-ze :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 14:42

Sanurie, Welkom!
Caro, Poets ze! Ik bn benieuwd hoe de ruin zich gedraagt vanmiddag :D
Vief, Veel plezier bij de paarden!
TG, Hoe was het op het strand met T?
Sannn & Sim, Gaan jullie weer een buitenritje maken?
Snoek, Hoe was de flexchair clinic?
Mistid & BV, Succes op cc vanmiddag!

Ok ben net even het dorp ingeweest. Ik heb twee luchtjes gekocht. Kreeg ik er een volle flightbag bij en een leren make-up tasje, altijd leuk!
Zo even oud papier & vuilnis wegbrengen en dan naar mijn paard.... Het is weer tijd voor een grote stal-schoonmaak: Zoals elke week :O

Pff, Gisteren van mijn collega (hoofd van de afdeling) met wie ik op de beurs was, het één en ander gehoord hoe mijn directe leidinggevende over mij denkt en hoe hij mijn woorden verdraaid ;( Ik heb mijn collega nog bedankt, want door hem heb ik blijkbaar mijn baan nog >;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:50

ik heb het de laatste weken heel druk gehad, ben begonnen met mijn stage en dat is super leuk!
Helaas daardoor weinig tijd om te "bokken" maar ik zie dat jullie vrolijk door zijn gekletst! Jullie zijn al weer bijna op pagina 500!
Is er al besloten wie de nieuwe opening doet?

Met de paardjes gaat het prima vanmiddag nog op cc, met beide M springen :D

Zal nu even vlug het topic doornemen...

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:55

Hallo!
Alle wedstrijd gangers succes!
W is 1.65, maar idd niet echt lang. :) Ik heb standaar 195 aan dekens liggen, maar W past 185 beter eigenlijk!
Vief mooie jasjes zeg! Je vind altijd weer wat aparts of niet?

Bij ons is de bak jammer genoeg nog niet te berijden. Is ongeveer 5 cm modder en dan keihard.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:58

Goedemiddag! :wave:
Mijn paardje gaat tijdelijk logeren op de club. Dan kan ik tenminste elke dag rijden. We hebben sinds een tijdje een nieuwe auto en daar mag ik niet meer mee met trailer rijden dus nu ben ik afhankelijk van mijn moeder. En die wil dus niet iedere dag me mij mee. Helaas kan ik zelf pas 5 januari voor E rijbewijs afrijden dus dan maar even dit als tijdelijke oplossing.

Mootje: Vervelend van je leidinggevende :(:)
Vief: Ik ga zo je topic bekijken!
Bvw: Wat fijn dat je stage zo leuk is! En succes vanmiddag. Snoekiej opent het nieuwe topic :) Even je boktnaam, paard, doelen en foto pb-en!
Sanurie: Welkom
Mirthe: haha Meno had honger :+
wedstrijdgangers: Succes vandaag

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 15:18

Middag :wave:

Welkom Sanuarie.
Leuke foto’s Margriet, nog gefeliciteerd met je prijzen!
Zal zo je topic bekijken Snoekiej.
Mooie jasjes weer Vief, vind vooral die van John W. mooi. :+:
Succes nog op concours verder de concours gangers!
Mooi dat de beurs leuk was Mootje, je bent weer helemaal fit dus?
Fijn dat je het zo naar je zin hebt Marjan! :D
Geef Menno groot gelijk Misted. :P Succes zo op concours.
Ik heb ook the voice gekeken Caro. Vond die actie op het einde ook niet echt heel geweldig…
Snapte ook niet zo goed waarom en of het ingestudeerd was of niet. Of dat hij überhaupt dat meisje wel kende. :+
Ik kom bij jou uit de buurt Sanuari, maar ik start bij de paarden en vooral in kring zuid- west veluwe.
Het ziet er goed uit in het bos!! Hoop dat het zo doorzet dan kan ik hopelijk morgen bos in. *\o/*
Wel fijn dat het zo opgelost kan worden Anthea. Ik wou Vero eerst ook ergens anders zetten. Maar het is nog tot 14 januari behelpen, dan ga ik zelf weekje weg en dan hoop ik dat het daarna wel voorbij is met de meeste rotzooi.

Ben weer terug van concours. Ging wel redelijk alleen gaat ze dan weer iets te hard op het einde, was een parcours met heel veel lijntjes, niet mijn ding haha. Maar had 1 balkje, dus wel tevreden alleen moet ik zelf meer terug rijden. Maar dat is weer lastig want als ik teveel terug ga staat ze weer stil. Oefening baart kunst zeggen we dan maar. :P
Kreeg wel echt een heel leuk compliment dat het knap was dat ik haar zo ver had gekregen dat we nu goed een B parcours door kwamen, hadden ze nooit verwacht. Nou, dat is toch leuk om te horen! :D al vind ik dat ik er nog niet goed doorheen kwam, maar dat terzijde. ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 16:05

Succes op concours Weule en BV (al zullen jullie nu wel allang bezig zijn).
Hoe was het op de flexchair Shanouk? Wil dat ook ooit nog eens doen!
Goed nieuws allemaal, Marjan!
Werkse nog even Evelien. Maar daarna lekker uit eten! Leuk vooruitzicht!
Noor, nog lekker in de buitenbak kunnen rijden?
Oei! Een hele zak wortels is nogal wat! Gelukkig kreeg hij er geen last van. Succes op cc Mistid.
Caro, die Lenny is idd een geweldig individu. Interesseert 'm allemaal geen reet of ie door gaat of niet. Hij wil gewoon muziek maken en of ie dat nou bij TVOH doet of ergens anders boeit 'm niet zo. Juist door die houding vind het publiek 'm geweldig! Dat met Ben is ingestudeerd. Kan niet anders. Als je zag hoe dat meisje gekleed was.....
Sanurie, ik woon dan wel in Gelderland, maar kom wel uit voor Utrecht. Ben lid van de Gooische (kom nl uit die contreien) en ben dat gebleven toen ik 3 jaar geleden naar Gelderland verhuisde. Zit nog steeds dichtbij dus start ook regelmatig nog op wedstrijden in de regio Utrecht.
Vief, ik hoop dat je het bos in kunt morgen! Ik hoop zelf ook te kunnen gaan! Maar het ziet er wel goed uit!
Mootje, morgen willen San en ik wel naar het bos ja. Vandaag waren we samen springen. Wel prettig dat je weet hoe die ene collega eea bekonkelde, maar of je er ook wat mee kunt..... Wel een rotsituatie.
Succes op cc BVW en leuk dat je zo'n gave stage hebt!
Jammer dat je bak nog niet goed is Margriet!
Lekker dat je paard gaat logeren zodat je komende tijd kunt blijven rijden Anthea!
Sannn, vond het wel meevallen met het "niet lekker rondrijden", komt echt wel goed. Eerst weer lekker een paar keer parcoursen springen voor je wedstrijdritme en dan komen de puntjes op de i wat later wel weer!

Zo, dat was mijn bijleesactie! Ik dacht, laat ik het ook eens uitgebreid doen. :D

Ik ben wezen oefenspringen wat lekker en foutloos ging. Sim trok er goed aan. Toch besloten een rondje B er achteraan te doen, ondanks dat ik al een poosje niet gelest heb. Sim voelde gewoon lekker aan dus vooruit met de geit en daarnaast stond het heel vriendelijk gebouwd. Het was een 2 fasenparcours en het liep lekker t/m 8. Na 8 leek Sim wat in te kakken en ik was te laat met haar bij de les te halen zodat we een stop hadden op 9 (laatste van de 1e fase). Ze was echt verrast dat er opeens een oxer voor haar neus stond. Jammer genoeg was ik ietwat van slag daardoor en ging terugrijden (lees: te veel mikken op de afstand) waardoor het weer mis ging. Gelukkig kreeg ik mezelf weer bij elkaar en lukte de 3e poging.
Hopelijk gauw weer lessen met springen en dan weer wat concoursen uitzoeken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 16:31

Goedemorgen, eerst gruwelijk uitgeslapen, nu even gruwelijk bijgelezen ;) :
Snoekiej: En hoe was de flexchair ?
Marjan: Klinkt als een mooi 2011 :D .
Mistid: Succes op concours, maar je startte Ul toch in het M dacht ik?
Caro: Hopelijk gedraagt de ruin zich een beetje, succes met je bommetje !
Sanurie: IK kom nu nog uit voor Zuid-Holland en woon daar ook, maar als het goed is ga ik halverwege 2011 in Utrecht wonen om te studeren + mijn ouders willen daar gaan wonen en het paard gaat mee.
psst: Nog nooit van die winkel gehoord :+ .
Mootje: Gelukkig dat je collega wel voor je is opgekomen, beetje rare acties van je leidinggevende.
bvw: Succes op wedstrijd vanmiddag!
Anthea: Mooi dat jouw paard nu een tijdje op de club kan staan, ze hebben niet veel goeds voorspeld met het weer :\.
Sann: Goed van je parzours zeg, er is altijd ruimte voor verbetering, maar alleen een balkje is toch een mooie prestatie
Sim: Fijn dat je concours zo goed ging, jammer van het foutje op de laatste hindernis van de eerste fase, maar zoals je zelf al aangeeft weet je dan wel gelik waar je op moet gaan oefenen!

Ik ga zo Bam even entertainen, wil erg graag buitenrijden nu dat nog kan en ben ook erg benieuwd naar de hartslag die hij heeftin een gewone dressuurtraining, dit wordt de eerste keer dat ermee ga rijden :D ..