[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:34

Super Miriam.... Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:51

Ik heb een Kentaur Penelopa dressuurzadel.

Zit super heerlijk, met veel kniewrong. 800/900 (1 van die 2 was het)

En heb springzadel van Kentaur besteld, een Tobacco bruine. Lachen
Die ik deze maand binnenkrijg. Ja

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 18:09

Ik heb vanaf vandaag een Hulsebos dressuurzadel voor Wolin, met een diepe zit. Zit echt fantastisch!! Lovers Was eerst nogal sceptisch over Hulsebos-zadels ivm de vaste zit enzo, maar heb eerder op dit zadel gereden en het zat echt suuuuper!! En hij lag ook erg netjes op Wootje.
En de les ging echt zó fijn!! Hoefde m`n been maar aan te leggen en m`n bekken te kantelen en liep zo fijn weg!! Ze heeft één keer ff een luchtstunt gedaan, maar één keer Knipoog Go jij! Go jij! ..
D'r koppie stond ook gewoon goed na de les Lovers ..

Lachen *zucht*

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 18:12

Super dat het zo lekker ging, en gefeli van je nieuwe zadel! Haha!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 18:28

@Mel: Je hebt wel een gaaf springzadel besteld dan! Bloos!
Als Wolin weer volledig hersteld is en we weer wat verder zijn qua conditie en benen zijn weer wat sterker gaan we maar 's kijken.. Maar voorlopig is dat nog lang niet Knipoog en houd ik het bij m`n Hulsebos-dressuurzadel Bloos *trotssss* Haha!

We gaan wel hard hier trouwens qua pagina's!! Pling

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:14

Ben ook weer terug van stal, die stomme aap heb me hele humeur verpest Boos!
Kwam op stal aan, kwam die vent naar me toe, ow sorry we hebben per ongeluk het halster afgedaan in de wei.
Ja sorry wat heb ik daar aan, dit is al de 10e keer ofzo Huilen Wilde bijna zeggen, ja ga hem dan zelf maar halen Clown
Maja dacht laat maar zitten kan gebeuren, al snap ik niet waarom je elke keer de zelfde fout maakt terwijl het mega groot op z'n boxdeur staat Clown
Dus ik zwaar gewapend met brood, snoepjes en muslie naar de wei.
Meteen bevriend met alle paarden behalve met die aap van mij Huilen
Die weet echt wel dat ik hem kom halen, en dan is ie echt zo nou ik hoef dat eten echt niet hoor.
Heb echt 2,5 uur in die wei gestaan, wat een ** beest Boos!
De volhouder wint altijd zeggen ze maar nu had ik echt zoiets je zoekt het maar uit Clown
Ik op een geven moment maar midden in de wei gaan zitten, want was echt bloed heet met die zon.
En toen vond ie het opeens interessant hoor, kwam die telkens achter me aan me haar eten Clown
Elke keer als ik me omdraaide rende die weer weg, zat ik daar met me emmer muslie Vork
Ik kreeg echt moordneigingen van hem Huilen
Uiteindelijk had ie toch wel intresse in de muslie, maar als ik maar iets bewoog was die weer weg.
Dus ik een lasso gemaakt van me halster touw, dacht ook je moet toch wat Clown
Dus ik elke keer proberen als die in de buurt kwam, nou hij stond me gewoon vol uit te lachen daaro Clown
Maja je kan ook niks, als je boos word komt ie helemaal niet meer:Z
Uiteindelijk is het me toch gelukt om z'n halster touw om z'n nek te gooien en weer te pakken.
Ging die heel hard achteruit rennen, en ik had alleen maar dat touwtje om z'n nek Clown
maar had echt zoiets oke nu heb ik je en ik laat je niet meer los ook, dus ik de hele wei door gesleurd achter dat beest aan.
Bedacht ie toch maar dat ie wel eens stil kon gaan staan.
Ik het halster omdoen, ging die helemaal met ze kop in de lucht, ik had echt z'n om hem te vermoorden Boos!
Maja heb me in kunnen houden Slapen
Nou hij heb me geduld weer flink op de proef gesteld, en dit ga ik dus nooit meer doen.
Hij blijft dan maar gewoon in z'n eentje buiten staan.
Kreeg gister ook al commentaar van iemand, die moest me paard binnen halen, want haar paard en de mijne waren de laatste 2.
Maja toen had ie wel halster om, en dan moet je hem echt stiekem en in een keer pakken, dan gaat het wel, als je er gewoon naar toe loopt en hem pakt is er niks aan de hand.
Maja zij was er dus gewoon naar toe gelopen om hem te aaien, toen wilde ze hem pakken nou weg was die Clown
Dan kan je het vergeten ook, was ze helemaal boos op mij Slapen
Kan ik der wat aan doen Slapen

Kwam ik echt na ruim 2,5 uur terug bij stal aan, zegt die vent ook nog doodleuk, ow heb je hem gevangen.
het lukte zeker niet, je was zo lang weg.
Nee tuurlijk lukt het niet, waarom moet anders z'n halster omblijven Slapen

edit; wow wat een verhaal Clown

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:22

en ik heb ook echt medelijden met je...
Is een kleinere wei dan geen oplossing???

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:27

Nou Ingrid, ik kan me voorstellen dat je geduld dan wel opraakt! Wel goed van je dat je doorgezet hebt, als je denkt van 'laat maar' dan krijg je hem de volgende keer al helemaal niet. Misschien moet je hem wat vaker in het land opzoeken en dan niet elke keer willen rijden. Hopelijk denkt hij dan op een gegeven moment: O, leuk, mijn baasje! i.p.v. He, gatver, moet ik weer aan het werk.

Ik heb mijn week stage weer achter de rug, morgen hoef ik niet te werken. Nu eerst samen met pa mijn vriendje helpen, die zit met de trekker vast in de sloot en kan er niet uit komen Clown

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:27

Nee want zelfs in de padock moet je met ze 5en voordat ie komt.
Maar het zijn ook echt buien hoor, de ene keer kan je der zo een paar uur achter aan lopen en de andere keer staat ie al naar je te hinneken als je der nog niet eens bent zo graag wil die naar binnen.

Hij hoeft ook niet elke keer te rijden als ik hem eruit haal, meestal ga ik daarna weer naar huis en dan krijgt hij eten en dan ga ik daarna weer terug om te rijden.
En het is vanaf het begin al zo, was ook op die andere stal al als ik hem in de padock zette voor een paar uur.
Meestal gaat ie naar binnen om te eten, blijkbaar is het niet lekker genoeg.
Verklaart ook waarom hij zo mager is Slapen

Maja een paar keer per dag naar het land is voor mij ook geen optie, het is toch een half uur fietsen heen en terug.
Ik heb die tijd ook niet over om dat te doen Clown
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 06-06-08 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:29

Hallo!!

Wat naar Ingrid!

Gaat steeds beter met T zijn wond he! Super!

Ik heb ook een Albion, type dat Rowo hier plaatste. Ik wil echt geen andere meer Bloos

Mooie foto Vief! Mooie kleur! Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:46

TG: Wond ziet er super netjes uit!

@ Ingrid, bah wat irritant....
Snap wat je meemaakt... dit doe ik elke avond bij een tinker hier in de wei, heb je m eindelijk wil je touw eraanknopen maar voordat je dat gedaan hebt steigerd die zichzelf al weer los... No Cheer
Zo irritant...

Hij staat nu een nachtje lekker in de bak... hij bekijkt het maar lekker (eigenaar op vakantie) Dromen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 20:33

@Ingrid: Balen joh!! Ach gut Echt irritant. Vroeger deed die ouwe van ons het ook heel erg. Liep ik er 2 uur achteraan, en dan moest ik nog rijden Clown
Als die mensen steeds dezelfde fout maken, vind ik dat je het gewoon moet zeggen hoor!! Beetje dom.. en erg irritant!!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 20:43

Claire: Welkom! Lachen
Miriam: Wat fijn dat het weer beter gaat!!
Ingrid: Wat irritant zeg, wel goed dat je doorgezet hebt!!

Het regent hier echt vies.. hopelijk morgen weer wat goed weer!!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 21:20

@ Claire welkom!! Haha!
@ Ingrid: Jezus echt lastig! Verward
@ Loes: Ik zou als ik jou was een L pakken, ze vallen echt klein uit die NEWs, mijn D-pony heeft al een M! Haha!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:15

Claire, welkom
Ingrid, ik zou zo snel mogelijk nog een keer aangeven dat je paard echt het halster moet aanhouden.

Ik heb zojuist gereden, even gesprongen. Undercover was niet zo braaf en sprong een paar keer net voor de hindernis ervoor weg. Boos! Dat had ik totaal niet opgerekend, na een paar keer weigeren gingen we braaf erover. Morgen moeten we in het parcours hopelijk is dit prutsmuts dan over.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:27

ingrid: jeetje balen zeg! knap dat je het nog 2,5 uur hebt volgehouden!
rosalie: wel lekker 2 dagen nu vrij Haha!
nathalie: succes morgen!

Heb vanavond bij een vriendin geschreven, moeten B en L2 jureren. Het was wel een egr wisselende ring zeg! Maar was wel gezellig en hadden mooi weer Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:29

Marieke: Ok, dank je! Ik heb inderdaad een L besteld! Lachen

Iedereen heel veel succes komend weekend! Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:44

Claire: Welkom Lachen
Ingrid: Balen zeg Ach gut

Net heerlijk op Woll gereden. Die liep echt als een trein Haha!
Stalgenootje besloot alleen de laatste 5 minuten nog even een kruisje te springen. Echt vervelend maar daar is ze dan zo mee bezig dat ik echt niet fijn meer kon rijden. Wordt ze sterk en let ze absoluut niet meer op. Toen het sprongetje weer afgebouwd werd en er alleen nog maar een balkje lag mocht ze die van mij nog even springen. Neemt ze een enorme wapper om daarna als rodeopaard door de bak te gaan Clown Sprong was weer opgeruimd en toen nog even fijn gereden Ja Zondag 2x dressuur starten in Laren ben benieuwd of ze dan nog zo fijn loopt Lachen
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 06-06-08 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:45

Ik ga slapen! Lachen

Iedereen veel plezier, werk-ze en misschien leer-ze voor sommige? Verward

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:51

Goeienavond!
@Vief: Fijn dat je je weer wat beter voelt! En met een laptop kan ik je helaas niet helpen, heb er totaal geen verstand van.
@Rowo: Mooi dressuurzadel! Ik heb een dressuurzadel van Reiner Klimke en een springzadel van Prestige. Vind het beiden erg fijne zadels. Ook heb ik nog een vzh zadel liggen van Kieffer, is nu eigenlijk overbodig, maar is ook een heel fijn zadel en durf hem daardoor ook nog niet weg te doen.
@Miriam: Fijn dat je rug weer beter is!
@Wolin: Fijn dat je weer lekker hebt kunnen rijden en dat met een nieuw zadel!
@LJ: Echt leuk van je stage en ook lekker dat je er zo dichtbij woont! Mooi zadel voor Risky trouwens!
@Ingridje: Wooh, dat je het zo lang volhoudt om achter je paard aan te lopen!
@LZ: Ik vind schrijven ook altijd wel leuk, leer je veel van vind ik!

Ik heb Jipje vanavond nog even aan de longeerlijn gehad en die liep erg lekker. Morgenochtend vroeg even rijden en daarna werken. Dus weer een drukke dag morgen!

Voor alle wedstrijdgangers: Veel succes en plezier!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 23:02

Jn: mooi dat het fijn ging.
Nou van de B proefjes leer je niet zoveel haha. Maar zou wel eens een keer bij het Z willen schrijven.

Ik moet morgen ook werken. En zondag gaan we op buitenrit, ga mee als begeleiding Haha!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 23:06

Ik ga ook lekker slapen.
Weltrusten iedereen Slapen
Moet het hele weekend werken dus paardje moet het even zonder mij doen.
Ook wel even lekker niet 2,5 uur achter hem aanlopen Clown
Ik weet ook niet hoe ik het heb volgehouden, maja hij moest toch echt uit die wei.
En het was ook echt dat ie me gewoon in de maling nam, dat ik echt zoiets had ik zal je krijgen ook al moet ik hier nog uren rondlopen Duivel

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 23:14

ik ga ook lekker slapen Doei!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 23:16

Voor alle wedstrijdgangers dit weekend, succes!! OK dan!

Nou, ik heb iets heel dubieus meegemaakt..
Ik ging om 21:00 uur weer naar stal om 'mijn Woll' Knipoog binnen te halen..
Ze krijgt 's avonds slobber met haar zwavel en Pees Compositum, anders wil ze het dus niet eten..
Dus ik had Wolin binnen gehaald en stond slobber klaar te maken.. Ik doe de druppels erin en zet het flesje in m`n kast.. ff roeren, ik controleer nogmaals of het flesje goed dichtzit voor als het om zou vallen en zet het weer naast mn zwavel. Ik loop weg om een ander paard binnen te halen, ik d8: dan kan de slobber ondertussen afkoelen. Dus nouja.. paard staat op stal, ik loop terug naar m`n kast en wil m`n zwavel en PC opruimen.. Is gewoon mn PC weg.. dus ik d8: nah.. verkeerd gekeken, ff zoeken.. naderhand een halfuur gezocht, m`n kast leeggehaald, niks gevonden Nors opkijken ..
Ik weet 110% zeker dat ik het in m`n kast zet, náást m`n zwavelpot.. heb m nog een keer teruggezet nadat ik de dop had gecontroleerd.. vind het erg vreemd.. Waren nog een aantal mensen op stal, die gingen naar huis toen ik het andere paard ging halen.
Gewoon weg Gestoord.. Erg irritant. Het spookt Knipoog , hopelijk wordt m`n dure zwavelpot met rust gelaten. Nagelbijten / Gniffelen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 23:18

Iedereen slaap lekker!!
Ik ga ook slapen Doei! , morgen weer dagdienst werken..