Rowo: ik vind het echt een heel gaaf jasje

Juventus en my_travers welkom!
Gisteren met kameel naar de da geweest maar die kon ook geen afwijkingen vinden. Hij is gewoon heel erg slap. Maar hij zag nog wel toekomst in Kameel haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SGWOllie schreef:Rowo: Mooi jasje zeg!!!!
TeeGee: Van welke Mandy heb je les? Rowo?
_Jitske_ schreef:Welke ruitersportzaak is dat Nickeltje?
Zover woon jij niet van mij af, dus dat is vast ook nog wel te overbruggen
AntheaV schreef:Goedemorgen!
Rowo: ik vind het echt een heel gaaf jasje
Juventus en my_travers welkom!
Gisteren met kameel naar de da geweest maar die kon ook geen afwijkingen vinden. Hij is gewoon heel erg slap. Maar hij zag nog wel toekomst in Kameel haha
Lielle schreef:toch vind ik die anky sportshirtje tig keer fijner dragen, zowel met rijden als gewoon. Ik koop ze wel altijd in de uitvekoop, of bij de 'outlet' (dame bij ons in de buurt die partijen met een foutje van Anky verkoopt).
gomir schreef:Hier in de buurt zitten alleen maar conventionele ruitersportzaken waar je je scheel betaald
Ik rij meestal gewoon in een shirtje wat ik normaal ook wel draag. Gewoon van de V&D of C&A enzo, vind ik wel prima
Sokken heb ik wel altijd van stapp ed, die vind ik wel erg fijn en ik ben(eigenlijk was) toch altijd de hele dag in de weer en dan moet het wel fijn blijven zitten en niet dubbel gaan zitten en plooien enzo.
TeeGee schreef:Misschien helpt Equiptop Myloplast hem wel! Mijn slappe slungel heeft er wel veel aan gehad.
_Jitske_ schreef:Nickeltje, hebben ze daar wel gewoon allerlei dingen?
Dan zal ik mams eens overhalen daar eens langs te gaan
AntheaV schreef:TeeGee schreef:Misschien helpt Equiptop Myloplast hem wel! Mijn slappe slungel heeft er wel veel aan gehad.
ok, bedankt
Citaat:Haal het merkje anky eraf en je hebt ze voor de helft van het geld. Net als die pads, ik heb er 1 van 25 ipv de 50 die je voor het embleem 'Anky' betaald.
Scum schreef:Ik ben niet overtuigd van Ankypads. Ik heb hier dekjes liggen die ik al 15 jaar heb en er nog perfect uitzien. Gewoon hele goedkope. Nemen ook fijn vocht op. En die zijn niet van Anky.
Ik heb ook 2 dressuurdekjes (13 euro ofzo - geen idee wat voor merk). Maar die verslijten wel heel snel. Kleur eraf en ze worden dunner.
Wat mij betreft kun je dus wel goedkope pads/dekjes krijgen die net zulke goeie kwaliteit hebben.