[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:41

Goedemorgen!

Rowo: ik vind het echt een heel gaaf jasje *LOL*
Juventus en my_travers welkom!

Gisteren met kameel naar de da geweest maar die kon ook geen afwijkingen vinden. Hij is gewoon heel erg slap. Maar hij zag nog wel toekomst in Kameel haha Cool

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:42

Welkom Juventus!

Woow, mooi jasje zeg rowo!

Mooie foto's Jitske, vooral als ie ingevlochten is heeft ie echt een sprekend koppie Lachen

TeeGee

SGWOllie schreef:
Rowo: Mooi jasje zeg!!!!
TeeGee: Van welke Mandy heb je les? Rowo? Verward

Ja van Rowo, nou ja les...Ze komt me helpen omdat ze al een aantal crossen heeft gereden Haha!

Lielle

toch vind ik die anky sportshirtje tig keer fijner dragen, zowel met rijden als gewoon. Ik koop ze wel altijd in de uitvekoop, of bij de 'outlet' (dame bij ons in de buurt die partijen met een foutje van Anky verkoopt).

Nickeltje

_Jitske_ schreef:
Welke ruitersportzaak is dat Nickeltje?
Zover woon jij niet van mij af, dus dat is vast ook nog wel te overbruggen Vork

Ruitersport Marjan Bakker, in Rijswijk Gelderland. Je moet wel eerst bellen voordat je komt en rekenen op chaos, het is anders dan de standaard ruitersportzaak van tegenwoordig.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:43

Op zich wel fijn anthea dat ie niks vreemds of ernstigs heeft kunnen vinden.

Ik gebruik voor het rijden ook gewone shirtjes en niet uit de ruitersportzaak. Wel rijd ik met Stapp horses sokken want die vind ik zooooo fijn Ja

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:44

AntheaV schreef:
Goedemorgen!

Rowo: ik vind het echt een heel gaaf jasje *LOL*
Juventus en my_travers welkom!

Gisteren met kameel naar de da geweest maar die kon ook geen afwijkingen vinden. Hij is gewoon heel erg slap. Maar hij zag nog wel toekomst in Kameel haha Cool

Misschien helpt Equiptop Myloplast hem wel! Mijn slappe slungel heeft er wel veel aan gehad.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:45

Lielle schreef:
toch vind ik die anky sportshirtje tig keer fijner dragen, zowel met rijden als gewoon. Ik koop ze wel altijd in de uitvekoop, of bij de 'outlet' (dame bij ons in de buurt die partijen met een foutje van Anky verkoopt).

Haal het merkje anky eraf en je hebt ze voor de helft van het geld. Net als die pads, ik heb er 1 van 25 ipv de 50 die je voor het embleem 'Anky' betaald.

K heb trouwens wel 2 joules poló's uit de ruitersport zaak maar die heb ik gewoon aan.

_Jitske_

Nickeltje, hebben ze daar wel gewoon allerlei dingen?
Dan zal ik mams eens overhalen daar eens langs te gaan Knipoog

gomir

Hier in de buurt zitten alleen maar conventionele ruitersportzaken waar je je scheel betaald Bloos
Ik rij meestal gewoon in een shirtje wat ik normaal ook wel draag. Gewoon van de V&D of C&A enzo, vind ik wel prima Ja

Sokken heb ik wel altijd van stapp ed, die vind ik wel erg fijn en ik ben(eigenlijk was Bloos ) toch altijd de hele dag in de weer en dan moet het wel fijn blijven zitten en niet dubbel gaan zitten en plooien enzo.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:46

gomir schreef:
Hier in de buurt zitten alleen maar conventionele ruitersportzaken waar je je scheel betaald Bloos
Ik rij meestal gewoon in een shirtje wat ik normaal ook wel draag. Gewoon van de V&D of C&A enzo, vind ik wel prima Ja

Sokken heb ik wel altijd van stapp ed, die vind ik wel erg fijn en ik ben(eigenlijk was Bloos ) toch altijd de hele dag in de weer en dan moet het wel fijn blijven zitten en niet dubbel gaan zitten en plooien enzo.

Zelfde geld voor mij... gewoon Sting, H&M of andere t shirts. Ik loop hier t huis niet voor de mooi. Het moet gewoon fijn zitten.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:47

Ik rij eigenlijk ook altijd gewoon in m'n sportshirtjes of gewone shirtjes, meestal een polo'tje of een simpel shirtje. Ik koop liever wat anders van m'n geld dan een duur Anky oid shirtje.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:47

TeeGee schreef:
Misschien helpt Equiptop Myloplast hem wel! Mijn slappe slungel heeft er wel veel aan gehad.

ok, bedankt Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:48

ik rij ook altijd in "gewone" t-shirts of truien. Vind het een beetje zonde van mijn geld om die dure ruitersport shirts te kopen Bloos

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:48

_Jitske_ schreef:
Nickeltje, hebben ze daar wel gewoon allerlei dingen?
Dan zal ik mams eens overhalen daar eens langs te gaan Knipoog

Ik denk dat ik wel met redelijke zekerheid kan zeggen dat ze alles heeft.
Maar het ligt in verschillende schuren en op grote stapels. Vandaar dat het voor haar ook handig is dat je even belt voordat je komt als je weet wat je zoekt, dan kan ze al een beetje zoeken waar het ligt...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:49

AntheaV schreef:
TeeGee schreef:

ok, bedankt Lachen

Had ik ook voor Passau.. maar kon niet veel verschil merken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:52

TG heeft 2 van die potten gehad maar daarvoor ook nog een spuit om hem wat te helpen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:54

Citaat:
Haal het merkje anky eraf en je hebt ze voor de helft van het geld. Net als die pads, ik heb er 1 van 25 ipv de 50 die je voor het embleem 'Anky' betaald.

heb je een adres voor me? ik heb ze nog niet gevonden. De hele simpele anky shirtjes zitten luchtig en blijven mooi, terwijl ik ze al lang heb.
Logo interesseert me niet, dat haal ik er zelf al vanaf. Overigens heb ik wel vergelijkbare ervaringen met sportshirtjes van de buitensportmerken maar betaal je ook hetzelfde voor.

Die anky pads ben ik niet met je eens, ik heb ook andere gehad en die blijven in de praktijk minder mooi en ademen veel slechter.

Overigens zeg ik niet dat Anky spul zaligmakend is, maar ik heb wel gemerkt dat de duurdere merken (paardensport maar ook buitensport) mooier blijft en beter zit. Ik heb een jaar of vijf geleden een fleece windstopper jack van Sprayway gekocht wat ik 70% van de tijd draag em dat er nog steeds voortreffelijk uitziet. Andere fleecejassen zijn al lang gaan pillen of slijten.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 23-08-07 10:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:55

Ik zie ook veel heil in rijtechnisch oefeningen doen met slappe slungels. Bijv. sb en daarna schuin weg in middendraf. Veel schakelen. Als ze medisch niks mankeren denk ik dat je rijtechnisch veel kunt verbeteren. En een groot paard heeft altijd veel tijd nodig.
Online was 6/7 toen hij echt sterker begon te worden.
Kaatje was op haar 4e vanzelf al veel sterker.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:55

ja kameel heeft nou ook een spuit gehad.
Ik hoop dat het wel werkt want zo slap als die nu is, is ook niet leuk

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:56

Ik ben niet overtuigd van Ankypads. Ik heb hier dekjes liggen die ik al 15 jaar heb en er nog perfect uitzien. Gewoon hele goedkope. Nemen ook fijn vocht op. En die zijn niet van Anky.
Ik heb ook 2 dressuurdekjes (13 euro ofzo - geen idee wat voor merk). Maar die verslijten wel heel snel. Kleur eraf en ze worden dunner.
Wat mij betreft kun je dus wel goedkope pads/dekjes krijgen die net zulke goeie kwaliteit hebben.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:57

Mijn mams maakt ze zelf. In de kleuren die we zelf willen...
En ze gaan ook jaaaaren mee!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:57

@ lielle: ik heb nu een pad die ik wel erg fijn vind. Moet er bij zeggen dat ik zelf meer van de dekjes ben dan van de pads.
Ben het met je eens dat je aan de prijs meestal wel vaak de kwaliteit kan merken. Voor rijbroeken, wedstrijdjasjes, zadels etc heb ik liever het wat duurdere, dan weet ik iig zeker dat het langer mee gaat.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:59

Scum schreef:
Ik ben niet overtuigd van Ankypads. Ik heb hier dekjes liggen die ik al 15 jaar heb en er nog perfect uitzien. Gewoon hele goedkope. Nemen ook fijn vocht op. En die zijn niet van Anky.
Ik heb ook 2 dressuurdekjes (13 euro ofzo - geen idee wat voor merk). Maar die verslijten wel heel snel. Kleur eraf en ze worden dunner.
Wat mij betreft kun je dus wel goedkope pads/dekjes krijgen die net zulke goeie kwaliteit hebben.

Ik heb vaak dekjes van BR.. vind ze echt super fijn en blijven ook redelijk lang mooi. Heb er ook wat van global maar die vind ik echt een heel stuk minder fijn.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:00

ik vind BR ook een fijn merk, niet zo duur en prima spul. Zowel voor dekjes als voor peesbeschermers.