Maar ik als dressuurprikker kan dit tempo wel volgen hoor! Maar ik ben dan wel als een echte crossduivel in volle galop gaan glijden na de waterbak dus zit wel het juiste tempo!
Anthea: bij de jeugdbrandweer heb ik gelukkig nooit gezeten. Ik blus liever een echte fik. Maar de jeugdbrandweer neemt hun taak over het algemeen behoorlijk serieus inderdaad. Haha, best wel humor omdat te zien rennen om een beschilderd bord te blussen!
Door mijn val is trouwens mijn heerlijke helemaal ingereden ouwe GPA officieel niet meer veilig!!! Ik heb nog een blauwe maar die was voor netjes bedoeld.en zit nog niet zo geweldig als mijn oude
das altijd balen he JJ.. herinner me nog wel mn 1e cap. Die paste echt geweldig.. Baalde harder dat die in 10 stukken lag toen ik van een pony afviel, dan dat mn been enzo gekneusd was
Ga trouwens volgende week dinsdag voor het eerst collecteren... En wel voor de brandwonden stichting (verrassend he?), met brandweerauto natuurlijk. Ze gaan hier altijd in vol ornaat de straten door en voor iedere deur de sirene aan, dan komen ze opeens wél naar buiten!
Momenteel hebben we het hier op bokt hoofdzakelijk over niks inderdaad. Maar geloof dat dat al een aantal dagen zo is!
Een brandweerwagen heeft vier wielen en drie spuiten. Vier maal drie is twaalf. Queen Elisabeth is de twaalfde koningin. De Queen Elisabeth is ook een boot. Een boot vaart op het water. In het water zwemmen vissen. Vissen hebben vinnen. Van Vinnen zeggen ze ook weleens dat ze Bolsjevieken heten. Bolsjevieken zijn Russen. Russen zijn communisten en communisten zijn rood. Vandaar dat een brandweerwagen rood is.
Trouwens, ik heb maat 56.. Voor als iemand nog iets weet. Daar kwam ik net achter, en ik had bijna een tweedehands maat 57 gekocht. Ben toch blij dat ik dat even checkte net