Best wel. Ik ben alle schoolvakanties vrij, dus ook 5 weken in de zomer. Daarentegen is het vrij moeilijk om tussendoor een keer vrij te krijgen. Maar ach, ik werk 16 uur per week, verdeeld over 3 dagen dus ik heb er op zich niet zo'n last van.
ik heb 36 vakantiedagen, 24 en 12 adv. Dat is best ruim, ik kom er mee rond. Ik heb er nog 3 over, als ik volgende week nog van mijn 2005 saldo aftrek.
zo de harde werkers zitten lekker te bokken dat noem ik nog eens hard werken ik heb gelukkig vrij, alhoewel ik over kleine 2 weken tentamens heb, dus die opleidingen snappen zeker niet dat vakantie dan VRIJ betekend hier is het ook helemaal wit!! hopelijk kan ik vanavond met de trailer weg
Goedemorgen! Zo kerst zit er weer op, we kunnen weer aant werk...
Ik heb Renske gisteravond nog in Boode gezien, was wel gezellig of nie? Ga je 1 januari ook nog? Ik heb gisteravond kaartjes gehaald dus die boode datum staat alweer vast bij ons... haha
Ik werk lekker wel parttime (4 dagen, 32 uur) Bij ons wordt vooral in de medewerkers functies heel erg veel parttime gewerkt, wat voor veel moeders goed is te combineren met kinderen en schooltijd.
In de management functies wordt het vaak niet geaccepteerd, maar bij mij is het wel gelukt (incl auto vd zaak-laptop en mobiel ) Moet zeggen dat ik me qua werk ook erg flexibel opstel en ook wel eens 's avonds thuis nog wat doe of op mijn vrije dag op kom draven, dus wat dat betreft hebben ze niets te klagen.
Miss_Jumpy --> Ik mocht helaas niet hoger dan 1.25m... toen gooide Cheval de balk eraf. Was wel jammer, de puissance hindernis hadden ze gewoon een steiltje van gemaakt ipv de muur.... De muur is Cheval veel voorzichtiger op! Mijn zusje heeft me verslagen, die is t/m de 1.35m gegaan en daarmee had ze gewonnen!
Canter... WIJ WILLEN FOTO"S!!!!!
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 27-12-05 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt