Weule: iets in dit trant heeft hij ook laten vallen tijdens dat interview, vanwege dat bestemmingsplan kijken ze wel in die richting. Alsnog vind ik dat een burgemeester niet zo kan praten over burgers. Het is erg generaliserend om al die bewoners af te schilderen als 'niet normale burgers'.
Teegee: Lekker een nieuw bed!
Dit is dus alleen voor kinderen met een verstandelijke beperking?
Ik red het alleen niet meer qua vakantiedagen en ik red het eerlijk gezegd ook niet om meteen die maandag weer aan 't werk te gaan. 

Hij is zoooo kijkerig. Vervolgens paar rondjes galop net voor de paddock en toen de paddock in en over het sprongetje (speciekuipen), dat deed hij dus zonder morren! Ben blij dat ik eindelijk een beetje met zijn streken leer omgaan. Dubbel sprong hij super omdat ik eindelijk eens niet zat te prutsen, maar gewoon op eigen benen liet lopen. Hij werd wel erg jolig, maar hij bleef te regelen. Fijn paard is het toch!
Monster is het soms! T is maar goed dat hij het soms ook dubbel en dwars goed maakt
Met Perfect op de crossbaan, de weg er naar toe was spannend maar ze heeft zich voor haar doen netjes gedragen.
wij waren er 15/20 minuten van te voren, vroeg zat..., je hoeft alleen maar nummer op te halen en dan paard klaarmaken. Hoe langer ze op de kar staan, hoe 'slomer' ze vaak worden...
Daarnaast kan het voor de ouders ook heel goed zijn.