Iedereen die lekker naar de SGW geweest is afgelopen weekend ook van mij gefeliciteerd!!! Leliaardje, wat een knappe en vooral stoere pony. Bianca, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Soms moet je keuzes maken en ik weet zeker dat je de juiste gemaakt hebt. Henny, ik heb misschien wel interesse. Ik stap namelijk nu juist iedere keer met pijn in mijn enkels en knietjes af, zeker als ik er wat langer opgezeten heb.
kris fijn zeg! ik wil opzich wel een keer naar Rob maar weet niet of mama zin en tijd heeft om me te rijden... Zou wel fijn zijn als ik nog een keer kan oefenen.
AntheaV
Geplaatst: 23-04-12 09:29
Goedemorgen!
Kris: Wat ontzettend van je wp! Tientjeh: Balen van je spierpijn
Ik wil eigenlijk voor Markelo ook nog ergens trainen, zal daar nog eens over over gaan denken
bvw
Geplaatst: 23-04-12 10:01
goeiemorgen! Bianc echt super dat jij en je bonte nu al een team vormen in de cross Leli wat een gaaf diertje Kris gefeliciteerd met je wp
Goedemorgen! Wauw super gedaan zeg Bianca! Gefeliciteerd met je prijs. Leli wat een leuk kleurtje heeft die pony. Kris hehe eindelijk een wptje gehaald! Gefeliciteerd! En dan nu crossen!
kris mooi dat je je puntje eindelijk hebt. ik wil wel mee naar rob maar dan wordt denk ik dan te dicht op castenray want kan aankomend weekend niet. (wel ma met Koninginnedag weet niet of rob dan iets heeft)
ik heb ook weer giga last van mijn arm. maarja moet ol niet zo gek doen. en ben nog erger verkouden dan dat ik was. Flinke regen/hagelbui was niet goed voor mij. volgens mij ook iets koorts want heb het warm/koud enz.. net bay gelongeerd en die liep echt super en met ol een stuk gelopen maar daar was niks aan te zien en was net zo hyper als gister.
zeker besmettelijk Leliaardje... had wel lekker de slinger, tot er vertrekkers waren en ik de beestjes buiten deed. Even handen wassen, bakkie, en op internet, en dan is de slinger weer even zoek.... Maar ik vind 'm straks wel weer.
bvw
Geplaatst: 23-04-12 10:37
ik heb ook geen motivatie voor vandaag, helemaal niet nu ik zag dat ik mijn versprutste tentamen heb gehaald met een 5,6. Bijna afgestudeerd
Dat is inderdaad zo gebeurd Heb je ook je verdediging al gehad? Pff, Dan begint het saaie leven....
viefdepief
Geplaatst: 23-04-12 10:45
Mootje: ja, heel spannend Moet nog echt een hele hoop doen (tentamen, deadlines), dus dat wordt vrijdagavond alles inpakken en zaterdag alles (incl. Wolles) naar Den Bosch verhuizen
Weule, dat zijn nog eens punten na zo'n lange afwezigheid. Netjes hoor! Mootje, dan komt een eigen sportschool toch nog van pas Tientjeh, lekker niks doen vandaag dus, of moet je werken? bvw en Leli, ik heb altijd juist op maandag bergen motivatie! Zal wat jullie kant op sturen
Voor alle congrats met mijn winstpunt: THANX!
Ik heb inmiddels met Rob voor aanstaande donderdag om 11 uur afgesproken. Wie mee wil, die kan wat mij betreft gewoon aanhaken!
Hilde_
Geplaatst: 23-04-12 11:02
Bianca wat een top debuut zeg! Gefeliciteerd! Wat balen Vief dat Woll zo stout was, zeker als je zo belachelijk vroeg je bed uit moet. Super zeg Noor! Wat een stoer debuut!! Kris gefeliciteerd met je WP! Leuk dier Inez! Goed zeg van Dienke en Winola!
Verder zag ik nog een hoop fijne verslagen van Westerbork van o.a. Margriet, 10tje, Mendy, Anthea en Bianca, goed gedaan zeg!
Gisteren voor het eerst buiten gestart met Catweazle! Hij was echt heel erg braaf, na twee rondjes liep rond alsof hij niet beter weet:D In de eerste proef ging de rechtergalop nogal de mist in, hij sprong twee keer verkeerd aan, daarna begon hij te glijden in de volte en daardoor viel hij te vroeg in draf Dus na een rij vieren was de score niet echt fantastisch Bovendien werd er ook streng gejureerd en had ik heul veel zessen, beetje jammer want de rest ging best fijn.
In de tweede proef ging hij een stuk fijner en ging het galop aanspringen wel moeizaam, boomjes, bloemetjes, mijn vriend die de proef filmde en een fotograaf waren natuurlijk erg interessant en dan vind hij het wel moeilijk om op mij te blijven letten, maar ach.. Nu mag dat nog. Hier hadden we 188 en daar was ik erg blij mee. We hadden hem net op de trailer staan en toen begon het flink te hagelen, prima timing.
Hij heeft weer een hoop geleerd en ik ben weer erg blij met hem.
Jeuh, vandaag komen ze mijn nieuwe zadelkast brengen. Ik ga dit weekend de paarden verhuizen en was niet blij met de te kleine zadelkastjes op de nieuwe stal. Heb nu dus deze gekocht:
Was duur, maar ben nu wel in 1 keer klaar. Zitten in die van mij overgens 4 hoofdstelhaken en 2 zadelsteunen. 210 bij 100 en 60 diep. Groot zat leek me