[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 12:52

Ik was gisteravond al zenuwachtig en toen belden ze van het zwembad moest ik ook nog zeggen ik bel zo terug! Had 2 telefoontjes op werk!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 12:55

Geweldig Karen, ben heel blij voor jou en T!

Edit: ik hoef niet in de OP hoor, en ik stuur ook geen tekst in en zeker geen foto.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:00

tientjeh schreef:
Texelse, hoe is het eigenlijk met het paard van de jongste? Gaat het goed?

Nou die is net van de week weer opgepakt aan de lijn/longe, en als het goed is stapt "middelste" vanmiddag weer op, even voorrijden voordat ze er zelf weer op stapt.
Dat staat voor dit weekend in de planning. Op zich is het misschien niet verkeerd geweest, een week of 8 niets. Je kiest er niet voor, maar hij had in het begin heel
veel moeite met die "eeuwige" wind die hier altijd staat (behalve vandaag). Verder gedraagt hij zich prima. Dus we gaan het zien. Haar knie is nog steeds niet helemaal
goed, wordt dat ook niet meer, dus het is gewoon afwachten tot het weer mis gaat. Ze heeft me wel 1 ding beloofd; ze stapt nooooooit meer op zonder bankje, stoel o.i.d.
Wel fijn dat we ook goede berichten krijgen van de koper van haar paard. Dat voelt toch goed, die is echt naar de juiste mensen gegaan.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:01

nou ik ben weg.. niet te hard gaan AUB

texelse

MargreetW schreef:
Edit: ik hoef niet in de OP hoor, en ik stuur ook geen tekst in en zeker geen foto.

wij kunnen wel een foto insturen van een kleinkind bij een veulen Margreet, dan blijven wij oma's zelf lekker buiten beeld.
Tenslotte zijn we alle 2 wel een beetje "beeldvullend" zal ik maar zeggen :+ :o ;)

Mootje

TG, Naar welke DA ben je geweest, Rieks?
Ik wil ook een vest :j
En texelse, jij post geen meeuwenfletsen hoor ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:05

xxitsmexx schreef:
nou ik ben weg.. niet te hard gaan AUB

oke dames en nu gaan we LOS

We zullen haar eens aan het werk zetten }:)

Mootje schreef:
En texelse, jij post geen meeuwenfletsen hoor ;)

_O-

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:06

Texelse, fijn dat jullie '' oude'' paard de juiste mensen gevonden heeft! Is misschien dan toch iets makkelijker als het met de ''nieuwe'' iets minder vlot loopt dan gehoopt..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:11

Goed nieuws Karen!!!! Wat fijn!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:14

mededeling: de foto wordt komende zondag half een, dan kunnen de meeste mensen. Verzamelen bij het losrijdterrein voor het springen, dan zoeken we een plek voor de foto. Graag zoveel mogelijk met paard, en in crossoutfit of sgw shirt (zie het toch alweer langskomen :D ) . Namen worden alleen de nicknames, geen echte dus.

Voor het interview moet ik nog iemand hebben, van degenen die er zondag zijn en hebben aangeven mee te willen doen houd ik eigenlijk alleen Floor (met een kanttekening ivm tijd), Eef en mezelf over. Floor en/of Eef, wie van jullie wil het doen? Graag vanavond laten weten.

De vragen worden:
- Wat is het meest waardevolle wat je hebt meegemaakt binnen het topic?
- Wat is de reden dat je meepost in dit topic?
- Waarom worden er meetings georganiseerd?

en het wordt maximaal 150 woorden. Ter inschatting, dit totale bericht bevat al 229 woorden.

En dit zijn de verzamelde feitjes:
- Topic naam: hier wordt de titel van het nieuwe topic geplaatst.
- Aantal deelnemers: 20 (?)
- In gesprek sinds november 2004, aantal posts: rond de 193.000

aantal deelnemers is volgens mij veeeeeel meer, itsme kwam net al op 39. Als ik schat zo rond de 60 (inclusief het bejaardentopic en de vaste poster op het subforum) lijkt het me dat ik bepaald niet overdrijf, toch? Heb nl geen zin om vreselijk fanatiek te gaan zoeken ervoor.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:16

Karen, goed nieuws van T!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:23

Ook al word ik niet geïnterviewd, wil ik toch even antwoord geven op de eerste vraag (als dat mag).

Wat ik heel waardevol vond en vind, is alle steun die ik (en mijn moeder) van jullie hebben gehad tijdens de ziekte van mijn vader, zijn overlijden, het overlijden van mijn opa en nu van Nudientje (ik ga er vanuit dat het hier nu ook bij blijft!!!!!!). Wat is er veel gebeurd het afgelopen jaar!
Steun hier in het topic maar ook middels pb'tjes, mailtjes, fb en kaartjes en bloemen. Terwijl ik veel van jullie niet of maar 1 keer heb ontmoet, is het zo makkelijk hier je verhaal te doen en ik vind het echt super dat er dan vervolgens zoveel support is.

Zo. :o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:24

en ik sluit me daar helemaal bij aan. Het verlies van mijn vader is dan al een stuk langer geleden, maar het medeleven was hetzelfde!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:29

ik ben wrs zo'n losse poster maar ik hoor ook eigenlijk in het bejaardentopic maar soms valt dat helemaal stil (lees 2 dagen geen reacties :o) Soms heb ik veel tijd om bij te lezen en te reageren en soms krijg ik het allemaal niet bijgelezen en eerlijk, die vrijdagmiddagposten zijn nou ook niet altijd even verhelderend :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 13:30

Precies Noor en Lielle, sluit ik me bij aan, terwijl ik dus alleen maar achter Noor aanloop tijdens de wedstrijden en eigenlijk van geen enkele toegevoegde waarde ben voor dit topic.
Je mag hier alle blije nieuws vertellen maar ook alle slechte nieuws en altijd is daar de steun, in welke vorm dan ook.
IK vind dat de SGW-ers hier op bokt een fantastisch "team" is waarin we kunnen zeggen wat wel willen.... laten we dat ook zo houden!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:30

Even over het vest/shirt. Dat heeft destijds zoveel gezeur opgeleverd dat een deel van de oorspronkelijke sgw kern er vanaf heeft gezien. Het was een mooi logo, ontworpen door BT. Er is gestart met een logo voor op het dekje en daarna kwam het vest erbij. De bestelling was enorm, ook van mensen die niets met SGW te maken hadden. Ondergetekende behoorde tot 1 van de personen die mensen mocht meedelen dat ze er niet voor in aanmerking kwamen. Leverde zoveel onbegrip op dat een aantal mensen er toen zijn uitgestapt.

Alleen Lielle en Sim zijn de personen van het eerste uur die hier nog zeer regelmatig posten. De andere leden van het eerste uur zijn gestopt, lezen af en toe bij of zijn weggepest......
Dus weet waar je aan begint.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:31

Weggepest???? :\

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 13:31

Hee Roos, hoe is het met je peerdje?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:43

Lielle, is het geen idee om met z'n alle een antwoord te geven op de vragen? Ik denk dat iedereen ongeveer dezelfde antwoorden geeft. :)

De reacties van Noor, Margreet en jij zelf zijn erg mooi. Ik denk dat medeleven, meedenken en gezelligheid toch wel de keywords zijn.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:50

Ik krijg er ook al pb's over, maar ik ben iemand die zich hier niet meer welkom voelt. Er zijn een aantal mensen die voor mij het leuke en opene karakter van de sgw topics hebben verpest. Voorheen kon hier van alles besproken worden, nu wordt je gekielhaald als je een afwijkende mening hebt, maar je wordt ook bestookt met pb's van mensen die het met je eens zijn, maar er niet meer voor uit durven komen, terwijl zij het ook zo ervaren. Ik ga hier geen namen noemen, dat vind ik niet netjes. Ik verbaas me er wel over hoe fel de kritiek is tov sommige bokkers als ze een verhaal plaatsen (betreft niet mezelf).
En even voor de goede orde, in mijn geval gaat het om 2 of 3 personen die mij hebben doen besluiten

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:52

Roos: dat klinkt niet als een leuk vooruitzicht als we dat zouden gaan doen.
Lielle&Noor: ik sluit me helemaal bij jullie aan. Het is ontzettend fijn dat je hier kwijt kunt wat je dwars zit en dat iedereen je steunt. Natuurlijk zijn er ook wel eens discussies, maar die zijn gelukkig nog nooit uit de hand gelopen. Elkaars mening wordt gerespecteerd. Hierin verschil ik dus van mening van Roos. Wat jammer dat je dat anders ervaart!
Texelse: wat fijn dat jullie 'oude' paard het naar zijn zin heeft op zijn nieuwe adres! Jammer dat het met jullie 'nieuwe' nog niet helemaal gaat als gehoopt. Maar dat gaat vast helemaal goed komen!
Karen: wat fijn dat TG zo goed vooruit gaat! *\o/*
Mendy: echt super dat je het nieuwe topic wilt openen. Maar ik zou inderdaad alleen degenen noemen die iets insturen. Naar de opening wordt naderhand toch bijna niet meer gekeken.

Pancho toch maar niet gereden vanmiddag. Het is zo warm en hij heeft de laatste tijd nogal makkelijk last van benauwdheid (gevoelig paard volgens de DA), dus ik ga hem dat maar niet aandoen. Dan maar een extra dag rust. Ze staan toch lekker in de wei. Vanavond les met Weltsieger. De laatste les van deze instructeur, want hij stopt ermee. Erg jammer. Ik had nou net een fijne gevonden voor de dressuur.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:54

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:56

Hij heeft Weltsieger ook gekeurd voor de aankoop. Erg fijne en eerlijke man!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:58

Karen goed nieuws zeg!! :)
ga ook met noor, margreet en lielle mee! heb ook veel steun gehad aan bokt met het toen overleiden van me moeder.

Gr roos jammer dat je niet meer wilt posten, is dat ook naar aanleiding van ons 'menings' verschil geweest?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:58

Roos, ik ben het absoluut met je eens dat er een open discussie mogelijk moet blijven :j . Zou dat niet kunnen, zou een topic als dit ook voor mij minder interessant zijn. Maar dat gevoel heb ik tot nu toe niet gehad, dat ligt natuurlijk aan de manier waarop iedereen de dingen opvat.