dankje marijke. komen nog 2 filmpies maar uploaden is zo giga langzaam. afgevallen. uhm ietsie maar. Het gaat alleen niet zo snel wil er nog wel meer afhebben.
Evony
Geplaatst: 05-03-11 23:34
Goedenavond
Net terug van black swan en nu de boel aan het terug lezen terwijl ik the good wife kijk dus lees terug in etappes
MM: mijn naam is sarah Shanouk: mooie foto's van vorstin! TG: waaauw wat is schimpie stoer zeg! Margreet: ik wil ook graag een airjacket alleen is de point two net iets te duur helaas voor mijn studenten rekening Lielle en Lau: leuke foto's Margriet: mijn wp's eten ze daar op, ze hebben mij er al een stuk of 5 door de neus geboord, na een foutloze L cross stond ik als stand daar -2 en dat soort dingen Margriet (fioere ) ik weet niet of ik nog foto's heb van hem, zal eens op zoeken heb hem eens geprobeerd te traceren maar dat is niet gelukt helaas. Itsme: leuke foto's! Mirthe: ik ga ook niet uit vanavond hoor, ben moe ga optijd naar bed (voor een zaterdag dan )
Evony, weet je zijn afstamming nog? En wat is zijn naam? Als hij geregistreerde ouders heeft binnen het NF stamboek, kan ik misschien nog wat voor je doen. Misschien is hij zelf bij het hulpstamboek ingeschreven.
Ga nu mn bedje opzoeken, morgen vroeg op.. vlechten enzo voor de shoot.
En ik ben weer terug uit Brussel en Dusseldorf! 1 groot feest gehad met carnaval. Verder natuurlijk ook nog dingen bekeken etc. Erg leuk maar super vermoeiend. Lees dit weekend wel even bij, nu eerst slaap inhalen .
Ik vind de kosten van zo’n airjacket tegenover hetgeen wat je anders eventueel kan oplopen niets. Die dingen zijn duur ja, maar er kan genoeg gebeuren. Dus wat dat betreft. Vooral in de hogere klassen, ik ben er nu ook voor aan het sparen. alleen ben ik dan zo'n tut die eigenlijk nog kleurtje wil ook Alle veiligheid is meegenomen vind ik! Hoop er ook wel 1 te hebben binnenkort. Bolle Nudine Noor. Alvast sterkte voor maandag Noor en Margreet. Leuke foto van Borex Jetske. Jammer dat ik veel te laat was om Lielle te kunnen zien rijden in carnavalsoutfit. Mooie foto’s verder Laura en Shanouk! Ik zeg het niet vaak, maar dat vind ik echt leuke schimmel TG. Fijn dat je wedstrijd goed ging Mirthe. Leuk dat je binnenkort al naar Caap zijn stal gaat Eef. Ook mooie foto’s van Lunteren Itsme.
Vanmiddag even naar Ede geweest, was leuk. Begon weer goed te kriebelen. Daarna Whatever even geshowd aan vriendin, die vond hem ook geweldig. Toen lekker lasagna met rare saus gegeten, wel heel lekker. Daarna nog even lekkere foute meidenfilm gekeken.
@Marijke. Zoeff deed het echt super. Allen water eerst niet zo. Achter iemand aan gaat ze wel. Verder springt ze alles eigenlijk wel en vind ze het niet echt eng.
EvelienH
Geplaatst: 06-03-11 00:13
Gaaf beest he! Ga morgen maar even bellen.
Sann is in love! Fijn dat je zo blij bent met je nieuwe aanwinst.
Eef_Bam
Geplaatst: 06-03-11 01:07
Oh ik heb onbedoeld behoorlijk wat los gemaakt wat betreft de airjackets geloof ik. Noor en Margreet: Ik begrijp jullie standpunt volkomen, zoals ik zei kan je met 1 paard net zo goed naar vallen, en dat jouw moeder en jijzelf jou hier graag voor willen beschermen vind ik niet meer dan logisch. Hetgeen wat ik wilde zeggen is dat ik persoonlijk de risico's nog niet vind opwegen tegen de kosten, maar een ander kijkt daar weer heel anders tegen aan en die mening respecteer ik ook , het was ook zeker niet persoonlijk naar Noor toe bedoeld . Omdat ik al bang was dat iemand mijn standpunt aanvallend op zou vatten heb ik er ook bijgezet dat ik natuurlijk ook wel een beetje jaloers ben, en maar wat graag zelf zo'n jacket zou willen hebben, wat ook zeker zo is. Even goede vrienden ?
Voor ik aan een airjacket ga moet ik eerst een nieuwe bodyprotector. De mijne is wat kort geworden kwam ik vorige week achter. Wist niet dat ik in de winter weer in de lengte ben gegroeid. Dacht gewoon dat mijn shirtjes waren gekrompen in de was
sanurie
Geplaatst: 06-03-11 02:15
Avond, eigenlijk moet ik avond zeggen.
Lauu heeft een fijne training gehad in Ede. Geld ook voor Annetje en die moet niet zo onzeker zijn van zichzelf want paardjelief doet alles. Shanouk heeft leuek dag gehad en hele mooie foto's TG: leuke beestje !! Mirthe: Jammer van de stop en het balkje. En ook al geen ruiterbal.... Itsme: Is het terrein in Lunteren een beetje goed, wil voor Markelo graag nog trainen. Evelien: Mooi dat Caap zijn been niet meer zo warm is. Altijd leuk een beetje spelen. MM: fijn dat de tijden gunstig zijn van Geert.
Zo finale ging goed. Er stond erg technisch parcour. Het parcour was voor het L M Z en ZZ dus er stonden ook lijntjes die je eerder in het M en Z tegenkomt dan in het L. Ik had helaas een balkje op 7a. Hij tikte hem maar licht aan maar hij viel helaas. Ik ben toch nog 12e geworden van de 22 en mag dus helemaal niet klagen want dat voor de eerste keer L. En heel veel die meededen springen al veel langer in het L en hebben ook al een keer met andere pony ofzo in het Z gesprongen. Of ze reden met een andere pony nog mee in de finale in het M. En wij als 2 onervaren samen. Super blij dus Al weer zin in volgende week. Dan in Houten L parcourtje.
Nu gauw slapen want anders ben ik helemaal dood morgen.
Zo ik meld me ook maar weer eens even. Heb veel bij gelezen maar niet alles onthouden.
Eef heeft Capri met een warm been op stal staan en Borex verkocht en gaat nu voor een nieuwe topper kijken. Jetske heeft Borex gekocht. Mootje is in love met ZLJ en op zondag aan het werk. Een heleboel van jullie hebben lekker getraind in Ede. Lielle heeft in carnavalsoutfit getraind en zag er kei leuk uit! Evonie heeft Black Swan gezien, hoe was die? Sanorie heeft goed gereden!
Ik ben gisteren even in de ruitershop geweest om een race safe te passen. Heb nu een imperial riding bp maar wil erg graag een RS dus daar ga ik maar voor sparen. Waar in Engeland hadden jullie die ook al weer besteld? En wat voor maten hebben jullie? Ik had een XS Shortback nodig volgens de verkoopster en die zat ook wel goed. Ben er mee op zadel gaan zitten enzo en voel me er toch vrijer in dan in die bp die ik nu heb. Het word hier erg mooi weer zeggen ze vandaag dus ga dadelijk lekker met Midnight het bos in.