[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:51

_Noor schreef:
-O-
Tumor in de darm is kleiner geworden, in de lever niet (maar ook niet gegroeid). Wel zijn er 'vlekjes' bijgekomen in de lever. ;(
Vanaf maandag aan een ander soort kuur.

K*TZOOI!

Wat een klerenieuws Mo & Margreet! :(:) heel veel sterkte!

Super Margriet, gefeliciteerd! We willen natuurlijk wel een foto van je deken zien :D
Caro, volgens mij moet dat best lukken voor die prijs!
Er lopen trouwens ook genoeg grote E's tussen de D's dus een klein paard tussen de E's valt haalst niet op omdat de meeste E's kleine paarden zijn inmiddels :+ .
Spannend Vief!

Ik ga vroeg in de avond rijden en dan naar de manege, wedstrijd klaarzetten. Kan niet met de hindernissen sjouwen door mijn rug, maar de kleine dingen kan ik wel :) en het is ook gezellig

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:13

@ Bianca: kwam van mij misschien een beetje bot over, sorry. Maar op het dus eigenlijk alleen maar slecht nieuws op het moment. ;(
Maar we gaan er weer voor, het worden wel weer 9 erg spannende weken!!!
@ Vief: spannend van het appartement! BV zal blij met je zijn :)

Heb even boodschappen gedaan. Ga toch maar gewoon sinterkerst vieren met de meiden, dus ga zo de ovenschotel van Sussie maken.
Ook Jer weer even gelongeerd.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:15

Noor&Margreet: wat een kl*te nieuws! Sterkte!

Sorry, verder alleen even snel bijgelezen. Te druk vandaag om 10 pagina's goed bij te lezen en overal op te reageren. Nog even een vraagje: wie gaat het nieuwe topic openen? En moet er ergens nog een stukje naartoe gestuurd worden? Edit: ik zie het al, naar Shanouk!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:34

Wat een kl*te nieuws Noor, ik zal voor jullie duimen, sterkte :(:) .

Nu snel naar het paard en vanavond even bijlezen ;) .

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:51

TeeGee schreef:
Als ik nou morgen met T naar het strand wil, welk strand kan ik dan het beste nemen?

Roos, is IJmuiden wat? En met parkeren?
Ik heb wel dit gevonden; http://live.getij.nl/getij_resultaat.cf ... fPlane=NAP

Ik vind van wel.

Parkeren is goed te doen. Op het ijmuiderslag is het in de winter gratis en bij seaport Marina moet je betalen. Ik ga altijd naar het ijmuiderslag (zo heet de straat ook, voor je navigatie). Kan je via een betonpad naar het strand en dan kan je 2 kanten op. Let zeker met T erop dat je niet tegen wind in galoppeert ivm bloedneus.
Meestal ga ik eerst even naar rechts en dan omdraaien bij de pier. Meestal rijdt ik tot voorbij Zandvoort. Ik zou alleen niet in het water galopperen, er zijn best wel muien, ook in de plassen en je zal niet de eerste zijn die koppie onder gaat.
Enige "nadeel" zijn vliegers en karretjes, maar daar maken die van mij niets van en ondervind ik ook geen hinder van.

Ijmuiden is volgens mij het breedste strand van Nederland

TeeGee

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:05

Thanks Roos :D En als ik dan tijdens Eb ga, zijn er dan van die kleine watertjes waar ik door kan stappen?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:54

_Noor schreef:
@ Bianca: kwam van mij misschien een beetje bot over, sorry. Maar op het dus eigenlijk alleen maar slecht nieuws op het moment. ;(

geeft niet...ik las "tumor in de darm kleiner geworden", dus vandaar dat ik dacht dat dat wel positief was, maar niet helemaal dus. Heel erg..... :(:) geen enkel woord van ons zal jou pijn weg kunnen nemen helaas.....konden we dat maar..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:03

Caro aha ik snap hem :)
TG kome gezellig bij ons rijden richting scheveningen heerlijk rijden daar :D

Heb echt super lekker gereden danny is jack zijn nieuwe bijnaam uitleg horen julie nog wel ;)
Heb daarna op stal nog even snel 2 paarden hun eten klaar gezet en ben nu pas thuis!

Heb net een portie kibbeling op :9 nu aan de sla heerlijk :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:23

Noor en Margreet van ongelooflijk K UT. Heel veel sterkte in ieder geval.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:23

Danny Corien? :D Hoe kom je daar nu bij?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:33

Dat vertel ik nog wel _O-

tis nu erg stil hier!!

Heb de dvd van jochem meyer bestelt _O- :):) kan niet wachten hahah

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:45

Sterkte Noor nogmaals. Fijne avond ook met de meiden.
Spannend dus Vief, hopelijk goed nieuws na dit weekend.
Haha, ben benieuwd naar die uitleg van Danny Corien. :P

Net even naar club gegaan. Rijden ging redelijk, hoop dat die sneeuw snel weg is hier. Kan ik d'r eindelijk weer eens longeren. Moest nog aan jou denken BV vanwege de instructeur die er stond les te geven. Je collega charmeur tijdens de instructieweken… J.T. Wist heel niet dat hij bij mij in de buurt woont. Maar heb wel gelachen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 10-12-10 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:46

Sann dat horen julie volgende week :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:47

Haha, ben benieuwd! :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:50

Snoek waneer is het nieuwe topic er :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:55

Jeetje wat ontzettend kl*te nieuws Noor :(:). Hopelijk slaat de nieuwe kuur wel goed aan.

Vief: Nog even spannend dus. Hopelijk word het wat :).

Ik ging net even met de paarden naar de binnenbak. Bobo was helemaal van slag want het ijs kwam van het dak glijden :+. Dus heb ze maar los gegooid om de beurt. Het waren net tuigers :=.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:00

Margreet en Noor. Ik wens jullie heel veel sterkte. Wat een naar nieuws zeg! ;(
Ik ga 9 weken lang meeduimen met jullie :(:)

Margriet, gefeliciteerd! Knap gedaan! Ik vind het leuk voor je dat het weer zo goed gaat met Wonderland!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:29

@ noor en margreet, sterkte met die vervelende nieuws, hopelijk slaat de kuur aan!!
@ Margriet: net resultaat! proficiat!
@ Sannn: Is toch wat met die J. T. (gelukkig maar dat ik niet jaloers aangelegd ben, en dat BV mij al verteld had over hem :P )

Net thuis van een lange dag dressuurpaarden in Ermelo, was weer leuk om te doen in de kooi met aandrijven, helaas niet heel veel fijne paarden, waren op 1 hand te tellen.

Zometeen lekker douchen en vanavond richting BV, (in slaap vallen op de bank denk ik ;) )
In mijn ontzettend hippe nieuwe pyama-broek (cadeautje ;) )

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:47

Gvd Noor, Margreet en natuurlijk vaders: wat een K.UTnieuws -O-
Heel veel sterkte :(:) Blijven vechten he?!

Ben vanmiddag met Corien naar het strand geweest :) Onderweg daarnaartoe nog aangehouden door de politie die alles wilde controleren := Op het strand was het heerlijk, heb echt genoten :)
Het topic is tot nu toe klaar, heb nu 15 stukjes binnen. Alleen over de titel is iedereen wat verdeelt :=

Deze zijn het populairst:
- Gek als we zijn van onze rossen, ook in deel 14 gaan we weer crossen.
- (SGWay of Life) In verlichte zit door het bos, in deel 14 gaan we weer los!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:57

Noor en Margreet: Wat een k u t nieuws zeg! Heel veel sterkte, en we duimen allemaal mee de komende weken!
Snoek: Vervelend dat de politie alles wilde controleren, dan sta je d'r weer zo lang. Fijn dat je zo lekker hebt gereden!
Vief: Oeh spannend nog even dus!
Weule: Jammer dat er niet zo veel fijne beestjes bij waren.
Margriet: Wat goed! Gefeliciteerd.
Corien: Danny? :D haha ben benieuwd hoe je daar bij bent gekomen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:07

CoriienRN schreef:
Heb echt super lekker gereden danny is jack zijn nieuwe bijnaam uitleg horen julie nog wel ;)

Danny? Als in Danny Zuko? Had Jack vast een grote kuif van de tegenwind op het strand!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:08

TeeGee schreef:
Thanks Roos :D En als ik dan tijdens Eb ga, zijn er dan van die kleine watertjes waar ik door kan stappen?

Ja,maar je kan ook gewoon de zee in. Draven moet ook geen probleem zijn,als je de kop er maar op houdt en niet te diep gaat. Ik draaf meestal in water wat net oven de kogel komt. Zeker als ze voor de 1e keer in de zee lopen. Je voelt zelfs op je paard de stroming. Veel plezier

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:53

Ik wil ook graag mee gaan kletsen, dus laat ik me even netjes voorstellen.

Ik ben Sanne en nog maar 15 jaar. Ik woon thuis met me ouders en een broertje van 12. En iedereen rijdt paard bij ons thuis. Ik rijd nu pas 7 jaar paard waarvan al bijna 5 jaar op eigen pony.
Ik heb eerst een D-pony gehad maar is later verkocht i.v.m.. niet op te rijden, alleen maar rennen.
Ondertussen een klein paardje gekocht voor me vader, maar laten meten en is op 156,5 m gemeten. Dus juppie, kan ik er ook op rijden want was toen nog wel erg jong om bij de paarden gaan rijden. En tussendoor aardig wat gebeurd, is te lezen op me profiel. Ondertussen rijd de hele familie op onze Urban. Urban is KWPN gefokt en een ruin van 9 jaar oud. En hij is stiekem heel wat groter dan 156,5 m. Ik denk dat hij de 1,60 wel haalt. Ik ben nu B dressuur. Dit is niet onze dagelijkse bezigheid, dressuur vinden we allebei niet heel leuk. Ook ben ik B springen met hem maar al punten voor het L springen. En dit voorjaar zijn we besmet geraakt met het cross virus :+ Ik ben begonnen met trainingen van Midden-Nederland. Ook tussendoor met de club nog 2x op het KNHS centrum geweest. Ook nog 2x bij Alice Naber-Lozeman oefencross gereden. En toen was het zo ver, 17 oktober tripalon in Toldijk. Foutloos in de cross en ruim binnen de tijd, veelte snel gereden zelfs maarja :+

IK heb ook even snel wat laatste posten gelezen.

_Noor: Balen zeg, weet niet het hele verhaal maar wat ik zo lees is het niet echt iets om blij van te worden. Veel sterkte dus!!! :(:)
Snoekiej: Politie kan wel soms lastig zijn, willen ze weer alles zien terwijl je ff denkt een lekker ritje te gaan maken. Maar mooi dat zo leuk was. :D
viefdepief: Na nog ff wachten, wel spannend inderdaad, succes er mee! ;)

Me moeder had helaas de auto mee dus helaas niet kunnen rijden. Morgen springwedstrijd in Lunteren. En me moeder gaat misschien ook sinds tijden weer een keer mee. :D Maar nu ga ik me vader weer vergezellen want die zit helemaal alleen beneden. :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:54

Sim :')
Welkom nieuwe ling :)
Jeroen lang dagje !!

Ik ga verder kijken naar tvoh :)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:20