Hier is het ook lekker koud. Zit nu lekker aan strafrecht voor tentamen van dinsdag. Heb al een film achter de kiezen die ik samen met mn nichtje heb gekeken, Wall.E
caro29
Geplaatst: 12-12-09 11:08
Goedemorgen
Het is hier ook koud. Ik heb vannacht slecht geslapen. Steeds koud/warm, hoesten en last van een bonkend hoofd. Ik zou vanmiddag op CC gaan maar heb afgebeld. Moet morgen jureren en wil niet ziek naar londen. Ga mij nu onder een deken op de bank installeren met de radio aan. Ben naar naar de winkel gegaan voor honingdrop en keelsnoepjes. Soep is aan het ontdooien en fles water staat klaar. Probeer vandaag zoveel mogelijk de bacterien aan te vallen want dit komt nu niet uit! Mag mijn medicijnen ook niet gebruiken omdat ik koortserig aan voel. Volgens thermometer had ik 36 graden dus ook maar een nieuwe gekocht maar die gaf 37 graden aan. Heel apart Mijn hele lijf doet nu pijn Lees wel bij zodra ik mij beter voel.....
Oh ja de vrijdag avond in londen bij de puissance is uitverkocht dus dat wordt een drukke boel. Heb er zin in
bianca1980
Geplaatst: 12-12-09 12:44
Ik vind de stelling 4 het leukst, zal idd ook maar proberen een nog een stukje naar je te schrijven LZ
Ik heb doelen, wist je dat..? en een leuke foto van mij en Wo gestuurd... had er ook een van de crosstraining kunnen sturen, bedenk ik me nu ...
AntheaV
Geplaatst: 12-12-09 15:29
Gisteren was ik in Vries wezen springen en dat ging boven verwachting goed Ze was met losrijden al heel ontspannen voor haar doen. Ze sprong ook echt supergoed Het parcours was wel even wat anders dan ik had verwacht. Wat ik me kon herinneren was dat Vries altijd heel simpel was, maar het parcours was best kijkerig en mijn paard is een angsthaas. Maar ze liep er al best ontspannen in. Eerste rondje vond ze heel spannend, maar ze bleef wel mooi voorwaarts Helaas een balkje op de laatste. Tweede rondje liep ze heel fijn, alleen kwam ze heel erg terug op de dubbel en deed die in 2 galopsprongen ipv 1. Maar wel foutloos In overleg met mijn instructeur besloten om rondje B af te melden. Ze was al best moe en had dan weer op de kar gemoeten en daarna zich weer helemaal opladen. Dit was heel mooi voor het vertrouwen zo. Nu heb ik volgende week mijn B debuut. Er waren ook nog mensen die haar wilden kopen, maar dat heb ik afgeslagen
Caroline: Even rustig aan doen dus!
malloesje
Geplaatst: 12-12-09 15:56
Ook hier zet ik het maar even neer. Vannacht is het broertje van Mandy/Rowo bij een ongeluk om het leven gekomen
WolinLotte
Geplaatst: 12-12-09 16:05
WAT!? JEEEEEEEEEEEEEEEEZUS DAT MEEN JE NIET!! MIJN GOD ZEG!! Ach... wat vreselijk.. jezus. Arme Mandy, arme familie.. Heel veel sterkte, dikke knuffel.. Wat is dit vreselijk... geen woorden voor...
Hilde_
Geplaatst: 12-12-09 16:25
Jeetje vreselijk, niet te geloven. Vreselijk, heb er geen woorden voor. Ben er stil van. Heel erg veel sterkte Mandy.
Ik lees nu het bericht over Mandy's broer. Wat erg! Heb gelijk kippenvel... Heel veel sterke Mandy, ook voor je familie en naasten.
kimdepim
Geplaatst: 12-12-09 18:40
Jeetje, ben er helemaal stil van. Wat erg voor Mandy en familie. Ook namens mij heel veel sterkte gewenst voor Mandy en haar Familie en iedereen die hem kende. Dit is te erg gewoon..
Jetske
Geplaatst: 12-12-09 19:23
Wat verschrikkelijk ... heel veel sterkte Mandy.
Mootje
Geplaatst: 12-12-09 19:24
Mandy, Heel veel sterkte aan jou en je familie gewenst!
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 19:52
Heel veel sterkte Mandy & je familie en iedereen die hem kende. Echt vreselijk.. Ik ben er gelijk helemaal stil van..
Eef_Bam
Geplaatst: 12-12-09 19:59
Jeetje.... heel veel sterkte toegewenst Mandy.
MJ_
Geplaatst: 12-12-09 20:01
Oh wat erg, ik lees net het bericht over de broer van mandy. Ook ik zit hier met kippevel achter mijn pc... Mandy, heel veel sterkte van mij ook.
gr_roos
Geplaatst: 12-12-09 20:11
Wat een vreselijk bericht, zit echt met kippevel achter de computer.
Mandy heel veel sterkte de komende tijd, ook voor je ouders en alle andere mensen die nu met een enorm verdiet zitten.