Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb zelf eigelijk geen problemen met mijn laptop, maar mijn vriend en broertje hebben in het begin echt van alles met dat ding gehad. En het duurde mega lang voordat ze eindelijk een nieuwe kregen. Nu hebben ze er geen problemen meer mee. T blijkt dat er vaker problemen mee zijn.
Maar is het enige dressuurzadel waar ik op kan zitten. Ik zal ff een plaatje zoeken. Het is de Albion SLK Ultima.

Pa was het toch wel met me eeens dat het springzadel te hard achteruit ging, plus dat ie om de haverklap opgevuld moet worden. Als ik er langer op doorrijd is ie straks niks meer waard. Hopelijk vnvd ff langs Koenderink. K ga er nog wel meer proberen hoor... 

Ongelooflijk dat soort mensen..
, veel succes en plezier!!

TeeGee schreef:Ga je er 1 kopen Rowo?
Ik heb laatst op een Hulsebos gezeten, ook echt heerlijk!
Heb wel tijdje terug op een Hulsebos gezeten, daar kreeg ik ontzettend pijn in mijn bekken.. duurde echt ff voor ik weer 'normaal' kon lopen daarna.. 
TeeGee schreef:Jij hebt een Chaimberlain Rowo?
Heel fijn zadel om mee te rijden, maar de qua kwaliteit is het echt een B merk. Mijn passier is 3x zo oud en ziet er veel mooier uit. 

alvast veel plezier! 

Scum schreef:Kieffer dressuur heb ik ooit van iemand geleend om te proberen. Maar die vond ik niet zo fijn.
Ik heb wel een vzh van Kieffer.
Dressuur van KN (I LOVE DAT ZADEL!)
En springzadel van Stubben.
En dan nog een ainsley springzadeltje.
)
gomir schreef:Scum schreef:Kieffer dressuur heb ik ooit van iemand geleend om te proberen. Maar die vond ik niet zo fijn.
Ik heb wel een vzh van Kieffer.
Dressuur van KN (I LOVE DAT ZADEL!)
En springzadel van Stubben.
Ik heb precies hetzelfdeEn dan nog een ainsley springzadeltje.
Kieffer dressuur maak je mij ook niet blij mee
Mie toe!!! Precies dezelfde als Scum 
!!
passier GG
!