Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
reeskees schreef:JJ, ik weet niet hoe het daar is met de rhino, maar heb wel het idee dat het behoorlijk wordt opgeblazen.
Biertabje schreef:lekker RK
maar ben bang dat de B niet gaat lukken!!
of gaan we voor de UNOX worst?
jollyjoker schreef:Zo ik heb het wel weer gehad met kerst!! Teveel kadootjes en teveel gegeten!
Vraagje: 3 meiden hier van stal gaan 1 januari op winterkamp in Balkbrug met 3 paarden. Maar ik vind dat een beetje eng met die Rhino!!!! Iemand van jullie die er meer van weet?????
)
Tsja, het klinkt wel druk, maar het komende jaar hoef je met de 2-jarige iig nog niet zoveel.
Ik wilde even zeker weten dat ik later geen verwijten krijg dat al het geld naar de paarden toe gaat (hoezo?!) Maar dat is nu aardig geregeld!

(heb de boeken niet gelezen) _Jitske_ schreef:Wat leuk Canter!
De rest heb ik nog niet bijgelezen
Net deel 2 van The Lord of the Ring gekeken, met uitleg van mn broer erbij snapte ik het aardig(heb de boeken niet gelezen)

er is best veel gevallen_Jitske_ schreef:Wat leuk Canter!
De rest heb ik nog niet bijgelezen
Net deel 2 van The Lord of the Ring gekeken, met uitleg van mn broer erbij snapte ik het aardig(heb de boeken niet gelezen)
Orlando Bloom...

)
En die dwerg (ik weet z'n naam zo niet) maar die bij Legolas is, die is echt grappig. andrea16 schreef:Ja, geweldigEn die dwerg (ik weet z'n naam zo niet) maar die bij Legolas is, die is echt grappig.
*