[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:59

Bah, wat een lucht zal er dan op je kamer hangen Mistid. Ondanks dat ik mijn dekjes was, blijft er een paarden ( zweet) lucht aanhangen. Krijg ik nooit helemaal weg. En ben het ook met je moeder eens. Hoever wil je gaan met je lichaam als je nu ook nog eens wil gaan rijden.

Noor, maak je een keer een foto en eet smakelijk!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:00

Misschien gewoon de leeftijd Mirthe :P

Rem gaat Thais halen, iemand nog suggesties? :9

tientjeh

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:01

Krijg gewoon spontaan honger van jullie eet verhalen! Dat dieeten valt nog niet mee. Achja, gelukkig hier zo weer avondeten!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:02

Ik moet nog ff wachten, snel omkleden thuis en dan naar de smid voor T, vos rijden en dan komt Rem met eten :D

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:07

Mistid dat zou niet goed zijn haha.
Eet smakelijk Noor!
TG Wat mooi rondje, laatste was wel balen ja! Wel gaaf dat je er mocht rijden!

Ik heb net me cijfer voor engels gehoord een 4,6, de herkansing gaat hem ook niet worden ben ik bang. Vanavond wel weer een dressuurlesje, heb er voor het eerst best wel zin in nu het zo goed gaat.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:09

Oeeeh lekker TG! Ik ga binnenkort ook even langs de toko ofzo :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:09

Tientje, mijn dekjes ruiken helemaal niet naar paard. Mijn kamer ruikt altijd lekker naar waspoeder :D
Noor, dan zou ik denk ik op de stoep staan :+ gelukkig wil ik (nog lang) geen kinderen.
Oef lekker Karen, Thais! Wij eten straks kippenbouten, ook lekker!
Balen van je cijfer Stephanie! Ik moet morgen Engels discussie doen, gelukkig met een groep.

Dat ik zo vervelend ben komt denk ik omdat ik gewoon niets te doen heb. Als het goed is heb ik volgende week loon, dan koop ik een flatscreen :D . En ik mag waarschijnlijk oma haar hometrainer ophalen, want die gebruikt hem toch nooit. Dan heb ik tenminste weer iets te doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:11

Balen van je cijfer Sultank.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:14

Mistid ben je niet altijd zo dan? :P Uit je verhalen klink je nogal wispelturig eigenlijk. Als het aan de verveling ligt moet je maar snel iets vinden om te kunnen doen dus!
Sultank jammer van je cijfer zeg. Waarom zou de herkansing niets worden denk je?

Viesje kon vandaag lekker in de wei spelen ipv de paddock en heeft daarom maar vrij gekregen. Zonde om hem uit de wei te plukken als ze daar bijna niet meer staan omdat het weideseizoen voorbij is.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:18

Annetje, meestal ben ik heel lief :+ . Nouja, eigenlijk ben ik altijd of op school, op paard of op werk, en als ik niet thuis ben ben ik meestal lief, of tenminste niet zo boos.
Lekker dat Vies in de wei was!

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:20

Dat is veel makkelijker engels praten met een groep mistid!

Annetje; Ik ben zelf best slecht in engels, en we mogen geen woordenboek gebruiken. Heb nu al wel tips hoe ik beter kan voorbereiden. Veel teksten schrijven over allemaal verschillende onderwerpen. Dus die nu maar proberen en kijken of het werkt. Lekker dat Vies nog even lekker de wei in kon!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:24

Mogen jullie geen woordenboek? Wat stom... Wij mogen zo in de discussie en tijdens de landelijke luistertoets natuurlijk geen woordenboek, maar met de tekst schrijven en het examen wel..

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:26

Wij mochten vorig jaar tijdens het examen wel gewoon een woordenboek en nu tijdens het HBO ineens niet meer...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:35

Ga je naar club Stephanie? Zo ja, welke les? Zie je misschien wel dan! Zit in de laatste. :)
Eetsmakelijk Noor!
Nog blauwe plekken tientjeh?

Weer op de terug weg. Was lang dagje, hospice was indrukwekkend. Nu hopen dat de treinen mee werken. Kan ik nog gauw wat eten tenminste voor ik naar club moet!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:40

Sultank, het helpt ook om series zonder ondertiteling te kijken. Ik merk dat ik daardoor echt een grotere woordenschat heb qua Engels. Boekjes lezen in het Engels en zelf stukjes in het Engels schrijven om mee te oefenen zullen ook vast wel helpen.
Waarom heb je eigenlijk een toets Engels op het HBO? Ik heb dat op de HBO nooit gehad en weet zo ook even geen opleiding waar dat wel gebeurt.
Wij hebben 1 tentamen en veel te veel tekstboeken in het Engels, maar gelukkig krijgen we les in het Nederlands, mag je antwoorden in het Nederlands en is het bij tentamens toegestaan om er een woordenboek bij te houden.

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:43

Sandra; nee ik ga niet naar les, heb thuis priveles! Ga je donderdag naar les?

Annetje; ik doe HBO sportmarketing en wij hebben nu in het eerste jaar gewoon engels. Wij moeten ook verslagen en dus toetsen maken voor engels.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:48

Ah zo! Wil wel donderdag. Maar hangt van stage af. Red het elke keer net niet en zit nu al een les later. Baal dus wel, maar heb tot 7 uur stage, wat vaak kwart over 7 wordt. Dan red Ik kwart over 8 niet.. Ga niet in de laatste, balkjes les lijkt me niet echt nuttig. :P Hoop nu Echt 7 uur weg te kunnen. Jij gaat wel donderdag?
Succes vanavond!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:52

TeeGee schreef:
Rem gaat Thais halen, iemand nog suggesties? :9

is hij trouwens serieus naar jumping A'dam om half 3 snachts nog biefstuk gaan eten :Y)?

sultank: idd veel praten in het engels, boeken/tijdschriften lezen, series kijken en stukken schrijven. Zo doe ik het met mijn engelse studie!

Net voor de 6de keer op Beat gereden sinds haar lange winterstop, wat is dat beest ook heerlijk <3
Ze pakt alles zo fijn op, moet echt op passen dat ik niet te veel vraag aangezien ze ongetraind is maar ze bied zoveel aan :D

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:56

Ik heb afgelopen week in de laatste les gereden, heb bijna niks gesprongen, hartstikke druk en niemand kon rijden. Had op het laatst nog priveles een kwartier na het einde van de les, dat was wel fijn! Ja ik ga donderdag wel in de tweede les, maar die begint kwart voor 7 al.
Dankjewel!

Evony, fijn dat Beat zo lekker ging!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:15

Mooi dt beat zo fij gaat!
Haha, privé les is nooit verkeerd. :)

Wat een takke bende in de treinen zeg. Ligt van alles op de grond en overal..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:31

Sannnn: Fijn dat de schoonmakers staken! Las ik gister ochtend bij ons op het station.
Evony: Fijn dat Beat zo goed ging :).

Hier een druk dagje gehad op stage. Nu maar even snel wat eten maken. Dan kan ik straks nog even hardlopen en met de verslagen aan de gang.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:05

Noor fijn dat je polypads zijn aangekomen. Ik mag pas van mezelf een dekje bij Treehouse bestellen dat past bij mijn crossoutfit als ik ook echt mag gaan crossen want straks heb ik een hele outfit en haal ik nooit die springwp :+
Evony super dat Beat zo goed ging
Anne Vies heeft dan wel een mooie dag gehad
Thais en Toko allebei lekker

Ferrose heeft meer aangeklungeld. Eerst maar door het dorp gestapt omdat de fijne binnenbak gesleept moest (waarbij ze haar nieuwste kunstje van auto's bedreigen is vergeten *\o/* ) en daarna was de binnenbak me eigenlijk net wat te los dus alleen licht werk gedaan. Ach zal Ferrose wel niet zo erg vinden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:27

:wave:

Mistid: Lief doen tegen je moeder he >;)
Evony: Wat leuk dat Beat er gelijk weer zoveel zin in heeft!
Noor: Zag er lekker uit :D
Karen: Daar heb ik geen verstand van, geen tips dus hier :+

Ik ben na het werken gelijk doorgegaan naar stal en Woll even gereden. Ze was braaf, dus even een halfuurtje gereden. Morgen een uur springles dus mag ze dan weer hard aan de bak :) Iemand nog een idee voor leuke lijntjes? Het is een 20x40 bak en heb gezegd dat ik wel even iets zou bedenken.. :)

Zo maar eerst even wat te eten maken en dan verder met het afwerken van mijn lijstjes... :Y)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:29

Goeieavond meiden EN jeroen!

@ Texelse ik wist helemaal niet dat je met het zelfde paard 2x in dezelfde klasse B mocht starten :o
@ Noor fijn dat Jer toch wel heel goed afsloot! En wordt een latertje voor jou dus vanavond!
@ Jantine hahaha ik moet even lachen dat jij zand hebt gehapt! Keer wat anders :+ Gelukkig niks echt heel zeer gedaan?
@ Tg wat een geweldig stoer filmpje zeg! Je hebt het toch maar even geflikt! En ik moet eerlijk zeggen dat ik Zomerfee echt super gaaf vind! Wat een springen zeg!!! <3
@ Annetje fijn dat Vies haar rug toch beter was.
@ Mootje lekker toch een keer die veren in je reet!
@ Mirthe wat een verstandige moeder heb jij!!!
@ Henny wat fijn dat je met 4 weken weer lekker in het werk zit
@ Margreet volgens mij vind je het super daar!!
@ Noor ik heb nog geen moordneigingen hoor :P
@ Sannn leuk dat je het zo naar je zin hebt! Veel plezier met de les!
@ Evony fijn dat Beat zo lekker aan pakt! Is zo fijn rijden!

Ik heb heerlijk gewerkt, de dag vloog om. Wij eten snitzel met champignon saus en gebakken aardappeltjes, lekker en makkelijk
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 24-01-12 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:29

Ik had vandaag gedragspoli en een hond die meerdere vormen van agressie toonde op een niet al te geringe manier. Was een heftig consult, mocht daarna ook de uitleg van follow-up en de therapie doen en was gelukkig de draad niet kwijtgeraakt in het immens lange verhaal :=. Ik hoop voor de hond dat hij reageert op de therapie anders vrees ik het ergste...

Sann: waren de schoonmakers niet aan het staken of iets dergelijks? Hospice lijkt me inderdaad heel heftig, en gelijk ook een enorm dubbel gevoel..
Sultank: volgende keer beter :(:)
TG: TG is inderdaad huge! Wel gaaf filmpje van JA! Zomerfee is redelijk bloederig of niet?