Goedemorgen! Ik ga ook maar eens flink aan de studie. Heb het nogal af laten weten de laatste tijd en moet donderdag een behoorlijk grote opdracht inleveren
Evony: Welkom terug! Veel plezier met rijden Evie: Fijn dat je groom-weekend zo geslaagd was
Onderzoekt de vorm en de grootte van het aardoppervlak. De onderzoeksgegevens worden bijvoorbeeld gebruikt om kaarten te maken. Voorbeelden van werkzaamheden: draagt landmeters op metingen te maken en gegevens te verzamelen, verricht zelf ook metingen met moderne apparatuur (bijvoorbeeld satellieten), registreert en verwerkt gegevens, maakt analyses, overlegt met en rapporteert aan opdrachtgevers en schrijft adviesrapporten.
Verder kom ik ook in aanmerking als zanger van klassieke muziek.
Margreet, wat leuk die heksenbollen! Jantine, wat balen van het slecht gebouwde parcours zeg. Sandra, AJ werkt dus Ilse, wat balen van die jury zeg… Caro, wow goed gereden in Duitsland! San, nog gefeliciteerd Benthe, leerzaam weekje gehad dus. Jammer dat het niet zo liep op wedstrijd. Noor en Jantine, lekker getraind samen dus, Gert geeft inderdaad ook fijn les. Shanouk, druk druk druk dus! Hoe gaat het met Vorstin? Krijg je de korrels er al in? Lau, wat balen van je knie zeg! Deze week rustig aan? Evelien, hoe vond je het in Ouderkerk? Vief, auwie! Hoe is het nu met je arm? Corien, wat jammer van de dressuur maar wel goed gesprongen zeg! Eef, Aruba??? Hilde, gefeliciteerd met je winstpunt! Sarah, hard gewerkt?
Wedstrijd in Ouderkerk was erg gezellig met Mo, Eef en Lau. Schimpie sprong echt goed maar is nog wel erg groen. 1e rondje een balkje en een 3e prijs. 2e rondje een balk en wat communicatie problemen op de dubbel.
Gisterochtend weer met Schimpie naar Zeinstra geweest, parcours stond er nog dus lekker ontspannen alles gesprongen. Echt goed deed ie het. Met TG lekker thuis gereden, morgenavond proefje maar eens oefenen. Ik ken hem iig uit mn hoofd.
TG, ik vond het leuk. Altijd fijn, 2 parcoursen op zand. Schimpie is leuk! Fijn dat hij het zo goed doet.
Ik ben ondertussen aangekomen bij Bartels, Caap staat op stal en ik lig even op bed. Om 13.15 gaan ze het eea vertellen, ben benieuwd.
Eef_Bam
Geplaatst: 14-06-11 12:41
Goedemiddag. Evony: Fijn dat outdoor Gelderland zo leuk was. Noor: Wat bizar maar inderdaad wel ontzettend terecht. Tg: Ben je al helemaal klaar voor zaterdag ? Evelien: Sapnnend, ben benieuwd hoe de week bevalt . Ik had gisteren les van Edith trouwens.
Moeders had nog een foto weten te maken van de heel erg geslaagde training met haar I-phone gisteren, jammer van die voorbeentjes maar wel een gave foto:
En hier nog mijn nieuwe crossoutfit in het springparcours van Oudkarspel (met een stuk mooier voorbeengebruik):
Zeg Eef dat weekje bartels is om hard te werken he, niet om te luieren op bed
jipje_niekje
Geplaatst: 14-06-11 12:44
Veel plezier Eef bij Bartels! Mooie foto's Evie! En je nieuwe set valt in ieder geval op Karen heeft ook weer lekker gesprongen met Schimpie! T klaar voor het weekend??? Noor is druk aan de studie
En volgens de talentenvertaler zou ik docent filosofie moeten worden Lijkt me niet handig Vanavond nog even een merrie voor de keuring opvlechten en hopelijk ook Anoes is even laten vrij springen om te kijken wat ze daarvan bakt
Evie, je set had ik snel in het echt gezien, echt leuk en orgineel! Gave foto's ook!
Benthe, moet Anoes ook voor de keuring? Ik hoop dat ie er klaar voor is haha, we gaan donderdagavond nog even naar Ede.
AntheaV
Geplaatst: 14-06-11 13:02
Evelien: Veel plezier bij Bartels! Evie: Mooie set! Die heb ik nog niet eerder gezien TG: Fijn dat schimpie het zo goed doet Caro: Veel plezier vanavond JN: Succes met vrijspringen. En welke merrie gaat naar de keuring? (ik zal wel weer wat gemist hebben )
jipje_niekje
Geplaatst: 14-06-11 13:02
Anoes gaat in juli voor de keuring, na maarsbergen gaat ze op keuringsarbeid Echt super stoer dat je MB gaat starten in de 1*! Hoor je nog zeggen dat je alleen de B crossen leuk zou vinden en vooral niet verder zou durven
Ik vind die blokken op je shirt wel leuk maar de capcover ook in die blokken vind ik persoonlijk iets too much. Leuke foto van je training in BN! Noor, af en toe moet je ook even je boeken weg leggen en heel iets anders doen. Veel plezier Eef! Leuk avondje voor de boeg dus Caro!
Succes met je studie, Noor! Eb, wat een gave foto van Baarle Nassau!! Ik vind het ook jammer dat mb samen valt met de Vlietlanden.
Eef_Bam
Geplaatst: 14-06-11 13:35
Nog even bikkelen en dan ben je er vanaf Noor!
sanurie
Geplaatst: 14-06-11 13:42
EB: Daar val je wel mee op zeg!!! gave foto die eerst! Eef veel plezier bij Bartels! Kom op Noor, nog ff en dan ben je er vanaf!
Gister was er trouwens nog een vet lief schattig meisje die Urban helemaal geweldig vond. Uiteindelijk heeft ze er nog even opgezeten. Wat is onze draak dan toch lief http://i52.tinypic.com/2dbnmth.jpg
Noor succes met je studie! Eef: leuke foto's! Mooi set ook. Caro: veel plezier vanavond! TG: heel hard gewerkt, had dagen van 7 uur sochtends tot 11 uur savonds, maar we hebben nog meer gefeest hahah! Erg apart volk wel die springruiters, had daar het meeste mee van doen omdat ik ingedeeld stond ook in de springstallen. Erg gezellig en soms wat vervelend
Sim
Geplaatst: 14-06-11 13:54
Eef_Bam schreef:
Ik vind het wel erg jammer dat Maarsbergen gelijk valt met Vlietlanden, had me leuk geleken om nog even te gaan kijken daar.
Ik weet niet hoe laat je moet rijden, maar de eerste starter in de cross in MB gaat pas om half 3 van start. Jij zit toch dichtbij Vlietland? Paard na je rit naar huis en door naar MB.
Karen schim is dus lekker op dreef! Evony lekker weekendje gehad dus Eef lekker werken bij bartels!! Caro have fun! Noor succes net leren nog!
Ik ga denk vanaaf ff lekker niksen mits hapje belt hahah
Eef_Bam
Geplaatst: 14-06-11 14:08
Zo laat pas Sim? Oja, Maarsbergen is natuurlijk allemaal op een dag . Dan zou ik inderndaad nog wel wat mee kunnen kijken, moet al vroeg de cross in maar ben wel vaak nog lang aan het naverzorgen dus ik moet even kijken of ik dat haal, maar in principe moet het te doen zijn, als moeders daar dan nog zin in heeft tenminste , hangt denk ik ook een beetje van het weer af.