Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? Met wat onze doelen zijn? Of...
. Dus toen maar lenzen genomen. 'savonds als ik op bed lig is het wel lastig want in mijn brol zit de oude sterkte nog
. Dus daar zie ik niks mee. En om m'n lenzen dan daarna weer uit te doen is dat ook niet leuk.
. Nu eerst even hapje eten en daarna lekker bankhangen
. Misschien daarna nog even naar een vriendin. Zal haar eens even contacten. 
Verkeerd 
Ik ga vast wat namen bedenken
!!
. In het volgende dorp werd er vuurwerk afgestoken, dus je hoorde het bij ons wat poppen... Wolin op de achterbenen, springen, hoppen
.. en schiet ze naar links en glijdt ze uit, heeft ze een fikse schaafwond op de sprong. Dus we zijn in passage terug gegaan, met capriolen en levade's er tussendoor, pffff... ze heeft dan een enorme hengstennek erop zitten.. Maar het was weer typisch Wolin
. Morgen maar onder de man kijken hoe ze loopt, misschien dat dat beter gaat, wat ik eerlijk gezegd niet verwacht
... Gelukkig is de schaafwond niet ernstig, de vorige keer moest ik de dierenarts erbij halen na zo'n stunt van haar.
, qua lengte had het ook een 205 mogen zijn, al ligt ie nu heel mooi.. maar ik ben bang dat ik de 205 niet om de hals dicht had kunnen doen
. Moest m nu een heel flink stuk naar voren leggen om 'm dicht te krijgen om de hals
, speknek!!
. 
.. Ben nu inspiratieloos...
1.) Bloederig en heet, het crossen in deel 12 bezorgt ons weer zweet!!
2.) Over velden, tussen bomen, van het crossen zullen we (in deel 12 weer) dromen.
3.) Op en af, in en uit, schieten we in deel 12 zo de bocht weer uit...
4.) Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee
5.) Alle klasses tot in heinde en verre, deel 12 is er een met drie sterren! 

. 
Vind de laatste 2 ook erg leuk 

Gisteravond lekker uit eten geweest en vanochtend lekker uitgeslapen. 's Middags gaan zwemmen en om 17.00 uur een uurtje met een vriendinnetje bij de Starbucks op Utrecht CS bijgeklets. Vandaar door naar Enschede en daar kon ik gelijk aanschuiven bij het eten en toen als een speer naar Wolles gegaan. Halfuur in een zwembad-springtuin gereden omdat er les was in de binnenbak. Woll vond het prachtig om in galop door het water te gaan en over de kleinere plassen te springen, dus die heeft zich een halfuurtje goed kunnen vermaken. Nu nog even mijn rijlaarzen moddervrij maken, afwassen, lekker slapen en morgen weer de hele dag werken. Benieuwd hoe ik er na morgen over denk. Morgen maar beslissen of ik ermee door wil gaan of niet
. Kreeg gister een sms van een vriendin dat er nu ook in Leiden een Starbucks zit, dus we zijn nu allebei ook helemaal gelukkig
. 
Maar kheb wel fijn gereden!