[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:24

JN; wat een raar volk zeg, gelukkig is het goed afgelopen...
MJ: wat gaaf! Irene2 heeft daar ook stage gelopen.

Ik heb nog geen daas gezien gelukkig!

Oh ja, had ik helemaal nog niet verteld.
T heeft zijn been afgelopen vrijdag zelf maar ontdaan van het wilde vlees. Of hij het gebeten of per ongeluk getrapt heeft weet ik niet, maar het ziet er echt beter uit nu!!
Hij had dus wild vlees en de DA wou het liever niet weghalen omdat TG nu niet kreupel was en die kans er wel inzat.

Net opgeschoren dus nog wel kaal;
Afbeelding
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:27

Zoho, dat is een stuk mooier geworden!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:18

Ziet er goed uit TG! Nu nog dat laatste beetje en dan is de wond weer mooi dicht!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:28

@TG: Dat ziet er netjes uit zo! Heeft hij goed gedaan Tong uitsteken

Wat betreft de kampbewoners, ik heb het er ook niet zo op. Maar ook de politie is er bang voor, er is al een paar keer wat bij de vereniging gebeurd met de kampbewoners wat niet door de beugel kon. Dan bel je de politie en dan zeggen ze dat ze geen tijd hebben en er wel een andere keer langs gaan Boos! Maar ze zijn nog nooit geweest volgens mij.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:31

In Maastricht worden de kampbewoners wel aangepakt. De burgemeester daar was het gewoon zat.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:52

goedemorgen

tg: dat ziet er mooi uit.

Hier worden kampbewoners ook aangepakt.
Het is hier echt geweldig weer.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:56

Hier is het ook fijn weer, maar ja, ik zit tot 5 uur achter de pc .....
Hoop op goed weer morgen, dan gaan we met het werk van mijn vriend naar Maastricht... Lekker terrassen op het Vrijthof!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:00

Ziet er goed uit TG.

Op texel is er nu 'rondje texel'.. dus we gaan 3 dagen achter elkaar uit.. Was vannacht ook weer laat zat. En vanochtend zat ik alweer heel fanatiek om half 9 op het paard Haha!

Ik ga trouwens ook naar een andere stal. Was echt toe aan iets anders! de 15e ga ik verhuizen Lachen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:04

Goedemorgen!
Het is inderdaad echt heerlijk weer. Cool
Ziet er mooi uit hoor TG.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:13

Goeiemorgen!
TG: Ziet er goed uit, nog het laatste stukje! Lachen

Ik had eventjes een vraagje over springschoenen, ik wil ze van NEW bestellen, maar nu vroeg ik me af voor de maat.. Risky heeft normale hoeven en ik twijfel tussen een M en een L.. Vallen ze groot of klein?!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:13

JN: Amai, wie doet nou zoiets Verward Veel beterschap voor je paard!

TG: De wonde ziet er goed uit! Nu nog dicht gaan groeien.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:17

jipje_niekje schreef:
@LJ: Leuk dat je waarschijnlijk stage gaat lopen bij Karin Donckers! Blijf je daar dan intern? En hoe doe je dat met de paarden dan?

Ik kan zelf kiezen of ik intern ga of gewoon naar huis, het is maar een kwartiertje rijden dus weet nog nier precies! Wil Joery nog eventjes door blijven rijden, dus zal wel gewoon naar huis gaan! Maar mocht het een keer nodig zijn kan ik ook een nachtje blijven slapen! Knipoog Risky kan ook gewoon mee!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:31

rowo schreef:
Dat knopje heb ik idd wel eens mee zitten prutsen Ja Daarnaast vind ik de instellingen echt moeilijk; welke stand voor welke foto en welke instellingen dan. Het boekje is op zich duidelijk maar helpt niet genoeg.

Als je niet weet welke stand je moet gebruiken zou ik als je twijfelt gewoon voor de sportstand gaan. Dat is de makkelijkste stand omdat foto's dan iig niet snel bewogen zijn en je zelf niet met de instellingen hoeft te gaan prutsen. En het is DE stand om paarden op de foto te zetten Knipoog Verder is het belangrijk dat je goed rekening houdt met het licht en dat je de camera goed scherp laat stellen. Dus eerst het knopje half indrukken en pas als je ziet dat hij scherp is klikken.

Deze foto is bv ook gewoon op de sportstand gemaakt ook al beweegt er niet al te veel en die is toch ook best netjes geworden.
Afbeelding

Voel me gelukkig weer een stukje beter (eindelijk Knipoog) kan weer beetje praten en de zwelling is iets afgenomen.
Nog steeds niet helemaal zoals ik het wil dus ik hou me nog maar een beetje tam.

Snoekiej: Fijn dat je lekker gereden hebt Lachen
Rowo: Vervelend zeg van de dazen Scheve mond Ik zag gister ook al weer de eerste vliegen...
JN: Jezus Bloos! Gelukkig dat het zo "goed" is afgelopen. Wat een idioten je zou ze toch Stoom uit je oren
TG: Heeft je paardje wel keurig gedaan zo te zien Haha!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:36

Mooie foto Vief Ja

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:39

straks werken.. het is echt lekker weer hier.. vanavond even spullen poetsen en de boel klaarzetten. Morgen wedstrijd in Nunspeet heb d'r wel zin in. Hopen dat het weer mee zit.. Knipoog

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 11:18

Goeiemorgen!

Simmie: haha idd grappig daar Haha!
J_N: wat een rotstreek zeg Boos! Gelukkig maar dat het meevalt met Jipje, jullie zullen wel flink geschrokken zijn Ach gut
Snoekiej: fijn dat je lekker hebt gereden!
TG: ziet er goed uit, echt een stuk beter!
Vief: fijn dat het al wat beter gaat Lachen
Marielle: succes morgen!
Andere wedstrijdgangers ook succes dit weekend Lachen

Heb vanochtend m'n scooter weggebracht en me ingeschreven bij het uitzendbureau. En heb ook meteen een nieuwe bikini gekocht Haha! Vanmiddag nog even naar Miriam Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:15

viefdepief schreef:
rowo schreef:
Dat knopje heb ik idd wel eens mee zitten prutsen Ja Daarnaast vind ik de instellingen echt moeilijk; welke stand voor welke foto en welke instellingen dan. Het boekje is op zich duidelijk maar helpt niet genoeg.

Als je niet weet welke stand je moet gebruiken zou ik als je twijfelt gewoon voor de sportstand gaan. Dat is de makkelijkste stand omdat foto's dan iig niet snel bewogen zijn en je zelf niet met de instellingen hoeft te gaan prutsen. En het is DE stand om paarden op de foto te zetten Knipoog Verder is het belangrijk dat je goed rekening houdt met het licht en dat je de camera goed scherp laat stellen. Dus eerst het knopje half indrukken en pas als je ziet dat hij scherp is klikken.

Deze foto is bv ook gewoon op de sportstand gemaakt ook al beweegt er niet al te veel en die is toch ook best netjes geworden.
http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... oempje.jpg

Voel me gelukkig weer een stukje beter (eindelijk Knipoog) kan weer beetje praten en de zwelling is iets afgenomen.
Nog steeds niet helemaal zoals ik het wil dus ik hou me nog maar een beetje tam.

Bedankt Vief!! Ik ga dit weekend eens experimenteren Ja

En gelukkig voel je je weer een stuk beter! Zit je al op je kamer in Enschede?
Laatst bijgewerkt door rowo op 06-06-08 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:23

Graag gedaan Lachen

Nee, ik heb nog geen laptop in Enschede en ziek liever hier thuis uit Knipoog Geen zin in dat gereis nu ik nog niet helemaal fit ben (zeker zonder OV)
Was anders wel de bedoeling geweest dat ik deze week mijn kamertje in zou trekken..

Iemand nog een goede laptop suggestie?
Ik zou echt niet meer weten wat ik zou moeten kopen en heb altijd het idee dat die mensen in de winkel je gewoon de troep willen aansmeren zodat zij er vanaf zijn Nagelbijten / Gniffelen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:25

Ik heb hem zelf uit Haaksbergen, aangezien mijn vader met zijn bedrijf daar ook altijd heen gaat. Goed advies en ze weten heel goed dat wij geen zooi willen.
Misschien eens gewoon bij een electronicazaak gaan kijken en duidelijk aangeven wat je wilt? Of naar bijv. een makro of mediamarkt?

HOezo heb je geen OV meer? Heb je die ingeleverd?

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:26

Mooie foto Vief! En fijn dat je je weer een stukje beter voelt!!
JN: Wat een rotstreek zeg, gelukkig dat het meevalt! Ach gut

Vanochtend zijn ze een springzadel komen passen voor Risky, het is uiteindelijk de Eric Thomas Lugano geworden, heb hem nu nog om even mee te rijden in deze kleur, maar we hebben een zwarte besteld! Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:27

Leuk zadeltje zeg Loes Ja Reed je nu nog met Joery's zadel?

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:29

Ik had met dressuur al wel een zadel voor Risky, gewoon een dressuurzadel. Maar crossen en springen deed ik met Joery's veelzijdigheidzadel, suzanne had dezelfde dus dat paste in ieder geval! Lachen Maar nu hebben ze allebei weer hun eigen spulletjes!!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:32

ziet er zkr nie slecht uit tg

ik heb vanaaf weer springconcour.. Moet volgnede week al om 8 uur dressuur rijden in de vlietlanden.. pfff

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:36

Ah zo... Ik krijg ook een dressuurzadel, gaat mijn springzadel de deur uit. Die ging erg hard achteruit qua kwaliteit. Springen doe ik dan dus maar met mijn vzh. Ik wl graag de Albion Vingers aflikken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:40

rowo schreef:
HOezo heb je geen OV meer? Heb je die ingeleverd?

Mag ik vragen wat voor laptop je hebt? Lachen
Oohw dat was een beetje krom neergezet haha. Doelde op de stakende bussen Scheve mond

Loes: Ziet er mooi uit Vingers aflikken
Rowo: Tof dat je ook een dressuurzadel gaat aanschaffen. Ik zou niet meer zonder kunnen Bloos
Maar wat is dat voor type/merk? Zegt me niks eigenlijk..