Sterkte Canter 
Nickeltje schreef:Gomir: ik studeer normaal ook niet alle avonden. Verre van zelfs.
Ik begon al bezorgd te worden 
Citaat:
Maar Oog valt me eigenlijk nogal op mn dak. Gisteren hebben we heel sumier een beetje een inleiding gehad en vandaag op de poli's verwachtten beide artsen dat ik van die oog-meet apparaten wist hoe ze bediend dienen te worden en ook dat ik van allerlei ziektebeelden de details weet.
Dat had ik neit verwacht, meer dat ik dat in de weken op zou pikken zoals bij derma.
Vandaar dat ik vanavond dus echt nog wel even flink de boeken in ga om morgen op de volgende poli in elk geval iets zinnigs te kunnen antwoorden...
Die apparaten mochten wij niet eens gebruiken
Was de moeite niet om te leren voor die twee weken, zitten zoveel knoppen aan en functies op. Wij hebben gewoon een fundoscoop gebruikt, gaat ook prima en het is voor later veel handiger om daar een beetje mee te kunnen spiegelen, want zo'n uitgebreide microscoop heb je verder toch bijna nergens voor handen.
Academisch hè
Daar leggen ze de lat op dag 1 meteen hoog
Geen idee wat je veel gaat zien in een academisch ziekenhuis, mijn gouden tip voor oogheelkunde is dat je glaucoom en cataract goed moet weten. Dan kom je een heel eind
KNO is echt superleuk, vind het jammer dat ik vrijdag al klaar ben. Begin zelfs voor het eerst een snijdend beroep te overwegen tijdens de hele studie 
Les ging niet zo fijn. Urby had denk ik spierpijn van gister(nogal doorgewerkt, omdat hij vreselijk aan het drabben was) en hij was nu echt enorm dwars. Ben pas een klein uurtje thuis en moest eigenlijk nog eten. Heb ik maar niet meer gedaan
Heb toch geen trek, want ik heb sinds de koffie na de les vreselijke pijn in mijn maag, was er helemaal ellendig van in de auto
Had ik vanmiddag ook al een keer met frisdrank en vanmorgen met koffie. Hoop niet dat ik een beginnende maagzweer oid heb, maar ik voel me er wel heel ellendig van.
Nou ja, hoop dat het over een paar uurtjes als ik weer wakker wordt over is. Ga nu maar douchen en proberen te slapen
Moet om kwart voor vijf alweer op en ik ben nu dus nog echt klaarwakker