[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:19

Gomir: ik studeer normaal ook niet alle avonden. Verre van zelfs.
Maar Oog valt me eigenlijk nogal op mn dak. Gisteren hebben we heel sumier een beetje een inleiding gehad en vandaag op de poli's verwachtten beide artsen dat ik van die oog-meet apparaten wist hoe ze bediend dienen te worden en ook dat ik van allerlei ziektebeelden de details weet.
Dat had ik neit verwacht, meer dat ik dat in de weken op zou pikken zoals bij derma.
Vandaar dat ik vanavond dus echt nog wel even flink de boeken in ga om morgen op de volgende poli in elk geval iets zinnigs te kunnen antwoorden...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:42

sterkte canter

mj: ja ik mocht er ook wel op, maar niet in het zweet werken. maar vond het wat onzin met 4benen, en met wat stapwerk wordt ze toch heet van, dus dan maar in de molen Haha!

vanavond gelongeerd(aan halster) ze ging helemaal door het lint Tong uitsteken als een varken te snurken...maja teken dat ze ook weer fit is! Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:48

_Jitske_ schreef:
Uhm, een grote *LOL*
Toen ging je nog die ene rijbroek ruilen (naja, je moeder, wij gingen de rest van de winkel rond Schijnheilig)

Ooh dat was in Breda, bij Superhorse! Is op zich wel een fijne winkel en groot ja Haha! hahaha!

Sterkte Canter! Ach gut

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 22:26

Sterkte Canter Ach gut Wel fijn dat jullie hem in de wei hebben laten inslapen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 22:30

Canter: sterkte!
Ik herken je verhaal van de paarden die je afscheid hebt laten nemen. Bij onze paarden waren de reacties ook heel verschillend. Mijn merrie, de leidster reageerde soort van verontwaardigd en bleef er breisend omheen draven, terwijl anderen er juist aan gingen likken en zijn maatje heeft ook nog heel lief met een hoefje tegen hem staan duwen alsof ie hem wakker wou maken...

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 23:23

Sterkte, Canter!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 01:16

Sterkte Canter Ach gut

Nickeltje schreef:
Gomir: ik studeer normaal ook niet alle avonden. Verre van zelfs.
Ik begon al bezorgd te worden Nagelbijten / Gniffelen
Citaat:
Maar Oog valt me eigenlijk nogal op mn dak. Gisteren hebben we heel sumier een beetje een inleiding gehad en vandaag op de poli's verwachtten beide artsen dat ik van die oog-meet apparaten wist hoe ze bediend dienen te worden en ook dat ik van allerlei ziektebeelden de details weet.
Dat had ik neit verwacht, meer dat ik dat in de weken op zou pikken zoals bij derma.
Vandaar dat ik vanavond dus echt nog wel even flink de boeken in ga om morgen op de volgende poli in elk geval iets zinnigs te kunnen antwoorden...

Die apparaten mochten wij niet eens gebruiken Clown Was de moeite niet om te leren voor die twee weken, zitten zoveel knoppen aan en functies op. Wij hebben gewoon een fundoscoop gebruikt, gaat ook prima en het is voor later veel handiger om daar een beetje mee te kunnen spiegelen, want zo'n uitgebreide microscoop heb je verder toch bijna nergens voor handen.

Academisch hè Clown Daar leggen ze de lat op dag 1 meteen hoog Tong uitsteken
Geen idee wat je veel gaat zien in een academisch ziekenhuis, mijn gouden tip voor oogheelkunde is dat je glaucoom en cataract goed moet weten. Dan kom je een heel eind Clown

KNO is echt superleuk, vind het jammer dat ik vrijdag al klaar ben. Begin zelfs voor het eerst een snijdend beroep te overwegen tijdens de hele studie Clown

Les ging niet zo fijn. Urby had denk ik spierpijn van gister(nogal doorgewerkt, omdat hij vreselijk aan het drabben was) en hij was nu echt enorm dwars. Ben pas een klein uurtje thuis en moest eigenlijk nog eten. Heb ik maar niet meer gedaan Bloos Heb toch geen trek, want ik heb sinds de koffie na de les vreselijke pijn in mijn maag, was er helemaal ellendig van in de auto Nagelbijten / Gniffelen
Had ik vanmiddag ook al een keer met frisdrank en vanmorgen met koffie. Hoop niet dat ik een beginnende maagzweer oid heb, maar ik voel me er wel heel ellendig van.

Nou ja, hoop dat het over een paar uurtjes als ik weer wakker wordt over is. Ga nu maar douchen en proberen te slapen Clown Moet om kwart voor vijf alweer op en ik ben nu dus nog echt klaarwakker Hyper!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 06:42

Nou Gomir je bent ook wel erg druk Nagelbijten / Gniffelen
En ik maar denken dat medisch opgeleide mensen er veel gezondere gewoontes op na houden.....
Ik hoop voor je dat je je vanmorgen beter voelde!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:15

Gelukkig dat het "alleen"een wondje blijkt te zijn MJ, dat heb je toch beter dan een pees ofzo. Hopelijk kunnen jullie straks weer starten!

Gister half uur staan klooie om de trailer in het donker op zn plaats te krijgen, had al besloten dat als het zo iedere week moest dat ik wel niet ging lessen!
Laatst bijgewerkt door Talida op 26-09-07 08:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:21

Dank jullie wel voor het medeleven. Ik ben er nu wel echt van overtuigd dat paarden het ook nodig hebben om afscheid te nemen, het is wel heel fijn als het zo kan.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:23

Gelukkig maar Canter, dat iedereen er zo afscheid van heeft kunnen nemen. Hoe is het met de pony, verder niet kreupel?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:25

Sterkte Canter.
MJ: Fijn dat het mee lijkt te vallen.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:26

Hij stond gisteren wel echt met zijn been omhoog, en het was gelijk behoorlijk dik. Ik ga vanmiddag weer kijken maar ik ben er niet helemaal gerust op. Ik heb het vermoeden dat er toch wat kapot is van binnen. Hij is gelukkig wel al met pensioen en hoeft verder niks, maar zou wel fijn voor hem zijn als hij dat nog een beetje pijnvrij kan doorbrengen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:54

Ah wat sneu, niet handig van de junior nu er al een maatje weg is Huilen

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:02

Canter: wel sneu voor de pony, maar voor het jachtpaard is het mooi gegaan zo Ach gut

MJ: gelukkig lijkt het mee te vallen.

Vanmiddag heb ik dressuurles, en nu last van uitstelleritus om aan het huishouden te beginnen Clown

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:03

Bento1988 schreef:
Vanmiddag heb ik dressuurles, en nu last van uitstelleritus om aan het huishouden te beginnen Clown

Ik heb gehoord dat de uitstelleritus heerst op dit moment.... gewoon even goed uitzieken!!! Haha!

@Canter: sterkte... Ach gut
Laatst bijgewerkt door Crosskip op 26-09-07 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:04

Sterkte ermee Canter. Fijn dat het in de wei kon.

Gomir; dan zou ik maar eens beginnen om de koffie te laten staan. Dat is echt niet zo fijn voor je maag

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:15

Canter & Nickel: Wat mooi dat jullie de paarden op die manier afscheid hebben kunnen laten nemen! Het paard waar Marple alijd dikke maatjes mee was heeft in zijn box een zware hersenbloeding gekregen, en is daar ook afgemaakt. Dus zijn maatjes hebben geen afscheid kunnen nemen. Als we langs zijn box liepen bleef Marple de eerste weken steeds staan om te kijken of hij er was Ach gut

Ik hoop dat de pony er niets ernstigs aan overgehouden heeft Canter.

Ik lees al dat Gomir nog steeds op Duracel batterijen loopt, maar wel een beetje om jezelf denken hoor!

Crosskip: uitzieken van uitstelleritus, doe je dat op de bank of bij je paard??

MJ: gelukkig maar dat het meevalt met Os zijn pootje!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:21

Sterkte Canter! Ach gut

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:21

Bij je paard uitzieken natuurlijk!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:27

Nog een vraagje hier. Het topic begint aardig vol te geraken. En volgens de Bokt-regels is het zo dat er eigenlijk maar 1 HK topic per forum mag zijn. Persoonlijk vind ik het bejaardentopic erg prettig, en ik zou graag zoiets willen zien als: De bejaarden breien door.

Maar er is helaas al een HK topic op het SGW forum. Dus wij zullen naar de HK moeten verhuizen met een volgend topic. Wie voelt zich geroepen om het topic strakst te openen en weet er iemand een leuke titel?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:32

Gaat dat dan ook zo'n super-de-luxe opening worden als bij het "gewone" topic?? Dan sla ik nl even over... Bloos

Edit: De bejaarden breien door vind ik eigenlijk al een hele leuke titel! Ja

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:34

Hoeft niet wat mij betreft hoor. Het gaat me er alleen om dat we een nieuw topic hebben. En dan iets van een korte introductie erin voor wie het topic bestemd is. Besloten mag niet, maar het gaat her wel een beetje om oudgediende SGW-bokkers.

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:35

Hmm, jammer dat we naar de HK moeten verhuizen.
Hopelijk kan ik het dan nog vinden, of zet je er een routebeschrijving bij Clown

Ondertussen "al" de auto leeggehaald. Die zat nog vol met de wedstrijdspullen van afgelopen zondag Cool
En naar de kapper geweest, boodschappen gehaald en een wasmachine met peesbeschermers aangezet.
Snel genezen van de uitstelleritus dus, of het was een lichte vorm Vork

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:35

we hebben nu toch al heel lang 2 kletstopics naast elkaar? Ik vind het eigenlijk minder handig om naar de HK te gaan. Kunnen we ons bejaarden-kletstopic niet op de een of andere manier toch laten voldoen om hier te blijven Bloos