Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als een varken te snurken...maja teken dat ze ook weer fit is!
_Jitske_ schreef:Uhm, een grote
Toen ging je nog die ene rijbroek ruilen (naja, je moeder, wij gingen de rest van de winkel rond)
hahaha!
Wel fijn dat jullie hem in de wei hebben laten inslapen. 
Nickeltje schreef:Ik begon al bezorgd te wordenGomir: ik studeer normaal ook niet alle avonden. Verre van zelfs.

Citaat:Maar Oog valt me eigenlijk nogal op mn dak. Gisteren hebben we heel sumier een beetje een inleiding gehad en vandaag op de poli's verwachtten beide artsen dat ik van die oog-meet apparaten wist hoe ze bediend dienen te worden en ook dat ik van allerlei ziektebeelden de details weet.
Dat had ik neit verwacht, meer dat ik dat in de weken op zou pikken zoals bij derma.
Vandaar dat ik vanavond dus echt nog wel even flink de boeken in ga om morgen op de volgende poli in elk geval iets zinnigs te kunnen antwoorden...
Was de moeite niet om te leren voor die twee weken, zitten zoveel knoppen aan en functies op. Wij hebben gewoon een fundoscoop gebruikt, gaat ook prima en het is voor later veel handiger om daar een beetje mee te kunnen spiegelen, want zo'n uitgebreide microscoop heb je verder toch bijna nergens voor handen.
Daar leggen ze de lat op dag 1 meteen hoog

Heb toch geen trek, want ik heb sinds de koffie na de les vreselijke pijn in mijn maag, was er helemaal ellendig van in de auto
Moet om kwart voor vijf alweer op en ik ben nu dus nog echt klaarwakker

Bento1988 schreef:Vanmiddag heb ik dressuurles, en nu last van uitstelleritus om aan het huishouden te beginnen