Sim, wat voor een dressuurzadel heb je gekregen?
Chantal, Djinny is van Simmie en niet van mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Biertabje schreef:arme vief
ik gebruik het bontje eigenlijk alleen met buitenrijden, vroeger ook wel voor in de cross! maar voor dressuur en springen niet echt ene optie, hij is erg dik en wel lekker voor de paardenrug, maar ik had geen goed gevoel meer met mijn benen en het paard...dus dat rijdt niet zo lekker

Twinkie schreef:Work-a-holic... zo voel ik me ook echt!!
De hele week hard gewerkt,vandaag ook 'even' naar de paardjes (lees: de hele dag)
Ik heb trouwens gister een heeel leuk kadootje gekregen van Jolanda (oude en nieuwe eigenaar van Prinses) Een blauw shabrakje met een babyblauw biesje en babyblauwe beschermers
Ineke stond te kwijlen toen ik het omdeed bij een zwart paard en Gerrit zat mij mooi uit te lachen
![]()

Dan kom ik gewoon in de ochtend en dan rij ik op terugweg bij marco langs
(ligt dan toch op de route)
)

) laten vrijspringen! eerst even in de stapmolen gedaan, en de Ojasper stond alleen maar op zijn achterbenen
toen die er maar uit gehaald, eenmaal in de bak ging ze als een malle idioot te keer. ben ongeveer tot 80cm gegaan, aangezien ze nooit echt heeft gesprongen
)

alleen heb ik niet zoveel 

de weg is gewoon wit 
Hopen dat het goed gaat
Heb er zin in
we zullen wel zien of het wat gaat worden
of licht dat nu aan mij
Mooie oefening voor de clubkampioenschappen op donderdagavond. ( moet tegen BT springen
)
Gaan we lekker de dressuurmuts uithangen
Maar daar wordt in de komende week aan gewerkt.