He he.. Eindelijk een capabele badkamermonteur! Alles super netjes opgemeten, meegedacht en uitgetekend, heb er gelijk een kopieetje van gemaakt en daarna alle onderdelen nog even bekeken en op de foto gezet. Als het nu nog fout gaat weet ik het niet meer Enige jammere is dat het pas eind augustus wordt ivm vakantie, maar goed dat is niet anders
ik ging gister met 3 vriendinnen winkelen bij de primark, tenminste dat was de bedoeling. Bijna 2,5 uur getreind maar wat een verschrikkelijke winkel! Uit eindelijk in het winkel centrum nog ergens een leuk jurkje van DEPT gekocht, maar geen 1 van alle hebben we iets bij de primark gekocht
Vief had een boze Woll haha. Noor: Succes op je springles. Haha, stress om niks dus, gelukkig maar!! Evony: Prestige is idd een leuke film Ik vind de primark heel fijn voor basics enzo, uitgaanstasjes voor 5 eu
Winchje was weer braaf, maar jeeeetje wat is ons land nat. Het is echt net een zwembad, er ligt zoveel water op.
bianca1980
Geplaatst: 19-07-12 18:20
Is er een bokker die naar Brugge gaat ?? en bij wie ik zou mogen aanhaken voor een eerste keer in Belgie rijden ?? kan via allerlei info ook wel alleen gaan, maar juist omdat je daar ook 3 dagen zit wil ik niet alleen eigenlijk.
caro29
Geplaatst: 19-07-12 18:25
@ Evony als je mijn m2 debuut had gezien dan had je echt gelachen. Het leek meer op een circusact. 1e proef verliespunt en de 2e maar afgegroet. @ Sim Ik heb in juni nog een reactie van Norg gehad via hun mailadres. Misschien mailbox vol?
Heb schimmel maar gelongeerd. Die heeft de hele week al storm in de kop. Moet haar maar eens in het bos laten uitrazen.
Caro: ah klinkt als een Ruby proef haha! Rosa: ik vond het daar te druk voor, zag een aantal dingen die wel ok waren maar alles door elkaar en alleen maar maat 40 enzo. Dus we hebben het gelaten voor wat het was!
Paard heeft amper normaal gelopen voornamelijk spaanse pas, stuiteren, rondtollen en echt een bommetje Ga binnenkort met de kring maar lekker L1 hc starten. Eerst weer de storm uit de kop.
Caro die van mij is ook geflipt in de M2proeven. Nu we weer B rijden voor de sgw wordt ze ook weer een stuk rustiger. En laatst weer eens m2 gestart en geprobeerd zo truttig mogelijk te rijden en dat is gelukt. Commentaar van de jury was foutloos maar veel te braaf vandaar geen winst, was ik dus wel blij mee
muts_marijke
Geplaatst: 19-07-12 20:09
Hoi hoi
@ Mootje ben blij dat je het kaartje leuk vond en ze was idd zwaaar!!! Goed dat je gewoon in het topic blijft! @ Noor haha gelukkig maar! Heb hem naar ja mams gestuurt En succes morgen! @ Jantine leuk dat jij hem ook mooi vond! Heb vandaag jullie kaart ook ontvangen en ongeveer al 2 weken jou cadeautje klaar liggen! Komt eraan zo gauw ik weer wat mobieler ben!!!!! @ Tg met Geert gaat het naar wat nu mogelijk is goed!!!! Hahaha goed dat je met je handen bij de grond kunt!! @ Annetje fijn dat je weer wat met Vies mag springen!
Jemig stelletje kletskoppen!
Snoekiej
Geplaatst: 19-07-12 20:20
Succes vast morgen Noor! Haha Evony, ik ben vandaag bij de Primark geweest, heb wel wat gekocht! Bij welke was je? Ik in Hoofddorp! Wat fijn dat het nu eindelijk goed geregeld is Vief! Fijn dat Winch braaf was Rosa Haha, Schim is weer lekker gek dus Caro Super dat jullie zo genieten van Lieke Marijke!
Goedenavond, ik ben dr ook weer eens. Ben lekker een avondje vrij Ik heb net Denzel gereden, die ging fijn. Hij lijkt al een mini-beetje dikker geworden sinds hij dag en nacht op het land staat!
Shanouk; ik in rotterdam! Er waren ook zoveel kledingstukken in te veel felle kleurtjes
Sim
Geplaatst: 19-07-12 20:26
_Noor schreef:
Ze wilden alleen even checken of ik nog kom morgen
Oja, mijn mailprobleem met Norg is ook opgelost. Bleek hier in systeem een fout te zitten. Zo stom dat ik daar niet aan gedacht heb, maar ja ik kon wel gewoon mail ontvangen dus zocht het niet direct bij mezelf.
Snoekiej
Geplaatst: 19-07-12 20:37
Dat idd wel Evony Maar als je goed zoekt vind je wel leuke dingen, en het is echt mega-goedkoop! Ik heb 2 skinny's gescoord voor 15 euro per stuk, 3 shirtjes a 2,50 per stuk en 7 paar sokken voor 2 euro Bij Hoofddorp was het ook niet zo druk, je kon gelijk de paskamers in om te passen enzo. Echt fijn! Haha, handig Sim! Wel fijn dat het nu opgelost is
Hoofddorp schijnt inderdaad beter te zijn! Ik ben alleen maar Rotterdam geweest, maar meestal wel 's ochtends. Tot een uur of elf is het (over het algemeen) nog niet heel erg druk. Snoekiej: Fijn dat Denzel wat dikker lijkt te zijn.
Ik ben in Bristol naar de Primark geweest. Op zaterdag was het drama. 13 kassa's per verdieping open en mega druk. Maandagmorgen op tijd weer geweest en maar 2 kassa's open. Is de 1 na grootste primark van engeland.
Evony, Primark is nooit leuk in Rotterdam qua drukte.... Qua winkel vind ik het ook niks Marijke, Je leeft gelukkig nog Snoek, Fijn dat Denzel iets is aangekomen op het land! Sim haar PC deed het niet. Noor, En, wat doe je aan?
Pff, Ik heb eerst 2 uur overgewerkt, zodat ik morgen om 3 uur richting Margreet kan! Daarna de auto ingepakt, gebakken en zit nu eindelijk op de bank. Nu alleen nog mijn tas pakken
Jurkje en een vestje denk ik. Springles ging weer goed, iets meer spanning door een val en paard dat vervolgens recht op Jer afkwam. Waaaaaaah! We gingen eventjes hard
Ik keek net even nieuwsuur en ben met stomheid geslagen! Wat bezielt die burgemeester van Waalre om zo te praten? Ging over de kampers die eventueel achter die aanslag zitten. 'Bewoners woonwagenkamp zijn gewend met ons op toon te spreken die we van normale burgers niet gewend zijn'. Die man heeft een tunnelvisie, niet normaal. Voor de grap even terugkijken, dit is echt verbazingwekkend..