Mirthe. Toch ben ik het ook wel met je moeder eens
mistid
Geplaatst: 24-01-12 15:36
Ik vind dat ze het op z'n minst kan overleggen. Ze zorgt zelf maar dat er iemand met die vriendin meegaat, ik heb er geen zin meer in .
Edit: ben nu alle paardenzooi (60 dekjes ) van mijn kamer aan het halen. Ligt me gruwelijk in de weg. Heb maar onderscheid gemaakt in gruwelijk lelijk, BR, mooie dekjes voor thuis, wit en concoursdekjes die ik gebruik
Als ze klaar zijn, komt er een foto! (Denk ik, ben niet zo fanatiek met de foto's haha)
maximiliano
Geplaatst: 24-01-12 15:57
Ben ik weer! Probeer het echt bij te houden!
@ TG super stoer zeg!!! @ FE gaaf! Intressant onderwerp ook! @ Mirthe mag me er niet mee bemoeien... Maar je moeder heeft indd wel een beetje gelijk! @ Noor leuk!! Indd foto???!
Verder iets van 15 pagina's gelezen en weinig onthouden! Een paar hebben de grond gekust en aantal goeie CC's gereden en helaas weer andere balken! En Magreet nog een vermogen kwijt aan d'r auto! Mijne gaat donderdag voor de APK! Geen ouwe auto maar toch altijd weer spannend!
Opbouwen gaat geweldig! Nu mag hij weer binnen nu en 4 weken in z'n ouwe werk! Alle M en Z oefeningetjes (niet dat we dat starten ofzo, maar trainen ze wel) zodra hij dan ma die 4 weken nog goed is mogen we weer springen!!!!!!!!!!
Oja en een weekend weinig slaap en echt eten doen het niet goed op mij! Heb een tweede voorhoofd! Heb nog nooit in m'n hele leven zo'n ontsteking op m'n voorhoofd gehad! Whahahaha! Ik loop zoooo voor l*l!!
MargreetW
Geplaatst: 24-01-12 16:04
Ik heb net 2 hele stoere filmpjes op Facebook gezet. Was weer een superdesuperdag.
Mmmm, ik zou een broodje/salade eten achter mijn beeldscherm, maar hoor net dat er ook een groepje wat gaat eten bij het plaatselijke restaurantje... Oh wat ben ik dan toch makkelijk om te praten
AntheaV
Geplaatst: 24-01-12 17:14
haha daar heb ik ook altijd last van Noor Eetse dan maar!
Mootje
Geplaatst: 24-01-12 17:14
Fout hoor! Betaalt de baas?
maximiliano
Geplaatst: 24-01-12 17:15
Ga hem proberen van m'n iPhone op bokt te krijgen! Lukt denk ik niet maar ga het proberen! Maar ti's zo erg dat ik afspraak heb gemaakt bij de huisarts!
Oeh lekker Noor! En leuk dat je polypads er zijn, ben benieuwd hoe ze eruit zien!
Heb net alle lelijke dekjes weggegeven aan mijn zusjes. Nu nog een plekje voor de andere dekjes vinden, heb nog 4 stapels. Plus wat nog in de stal/zadelkamer ligt . Pff, ik ben echt raar vandaag. Ben het ene moment gewoon aardig en het andere moment wil ik wel iemand vermoorden bij wijze van spreken