Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan zijn er nog een paar die het vermoeden... Qua vakantie lopen er ook verschillende verhalen
heb eerder een relatie op het werk gehad, maar dat was een heel ander soort bedrijf. Had mij voorgenomen het nu anders te doen, wat ook is gelukt. Ben benieuwd wat voor een blikken wij krijgen op t kerstfeest
de meeste komen uit maleisië.
Matrozen komen eigenlijk altijd uit azië. Best sneu, want zodra ze van boord af gaan wordt meteen hun contract beëindigd. Sommigen smeken of ze langer mogen blijven. Ze zijn vaak 9 maanden achter elkaar aan boord. 

voor Vief die zo vroeg eruit is voor nites.
Ze beloofden eerst dat ik zaterdags mee kon doen, toen was er ineens geen plek, toen kon ik maandag, was er ook ineens geen plek.
Uiteindelijk wel kunnen starten.
Ze liep een stuk minder fijn dan de vorige keer, ze kroop er een beetje achter en kon daardoor weinig aan de aanleuning doen in de proef. De eerste proef ging fijn, geen foutjes en best fijn kunnen rijden. In de tweede proef was de aanleuning minder en daardoor het beeld wat onrustiger.
en in de 2e 210.
Had van mij andersom mogen zijn maar daar doe je niets aan. De punten van de 1e proef waren belachelijk laag, maar ach.
Nog wel in 1 proef een wp gereden met Anoes, maar ging gewoon niet fijn.... Zit erover te denken om mijn wedstrijd voor zaterdag af te zeggen, zodat ik hopelijk zondag een beetje fatsoenlijk kan rijden in Vlietland.... Sta toch niet heel goed voor de selectie

stond idd niet hoog mooie lange lijnen.
met de al dan niet behaalde winstpunten!