. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar je hebt natuurlijk weer een jonge nieuwe topper. Ook erg leuk. En dat is je eigen, dus misschien nog wel leuker
Hoe komt het dat je met haar gaat stoppen ?
Kan ik wat vaker naar unes of met de hond weg..
Kon hij mooi even wat draven in de berm. Heb zelf niet genoeg conditie om er een heel stuk naast te gaan rennen, erg he..
Les ging gisteravond niet zo geweldig. Hij had ook 2 dagen stil gestaan, dus misschien dat hij wat stijf was. Kan thuis ook niks beginnen in onze bak, moet nu maar wat meer gaan lopen/fietsen op straat.. hij moet wel genoeg beweging krijgen. Zal ook even aan de buren vragen of ik in hun bak mag rijden/longeren, die is toch vaak beter dan die van ons.
Zeiden ze: ja vraag maar opnieuw aan. Dus ik nieuwe aanvraagformulieren besteld, lagen vandaag mijn chipkaart én nieuwe aanvraagformulieren in de bus
Nouja, ik heb 'm iig!
in mijn laptop en kan in afdrukken 
( gewoon dom papiertje hoor
)

En heb net brownies staan maken
!!
, Wo heeft hetzelfde.. Ik denk dat ze ergens een misstap heeft gemaakt tijdens een van haar gigantische capriolen, ik ga vandaag er maar even goed naar kijken...
, nu maar hopen dat ze de 215 (eigenlijk 213 cm) past en niet te groot is!! Ik had van de uitrijdeken een XL genomen en toen die binnenkwam, dacht ik dat ie echt véél te groot is, maar die paste perfect
.. Wo blijkt elke keer toch langer te zijn dat je haar zou inschatten
.. Ben benieuwd.
Nu krijgt ze alsnog schuurplekken
, lekker is dat.... Vandaag maar de Bucas opgooien.
... best irritant.. En Wo haar vacht schuurt echt snel stuk, een katoenen voering is bij Wo helemaal funest.
En idd kapotte haren op schouders en croupe kan je zo vermijden.
Zou ik graag ook willen maar heb ik helaas nu het geld totaal niet voor. Ga je enkel laten passen of wil je ook echt bestellen ?
Moet nu dus aan een bril. 

Heb zo'n hekel aan de mijne altijd 
.. 
.. maar de deken trekt blijkbaar strak.. niet helemaal de bedoeling dus. Met een borstbeschermer schuren de croup en heupbeenderen ook nog kapot.. best balen. Wo heeft een enorme stap (flink schuine schouder en een heel lang achterbeen) en een iets oplopende rug en wat hogere croupe (volbloedenbouw), en dit samen zorgt voor enorm beweeglijk lijf en dan ook nog de enorm gladde vacht erbij zorgt dat dekens gaan ook vrij vlot scheef hangen. Door de rechte bilriem bij Horseware dekens is dit niet het geval
. peanutbutter schreef:Leuk joh een brilHeb zo'n hekel aan de mijne altijd
Niet zelf gehadmaar wel mn moeders college. Waren het heel snel zat. Je zit heel ver boven je paard, [b]kan hem niet momaar even op een ander paard leggen en toch niet heel fijn rijden.[/b]
peanutbutter schreef:Leuk joh een brilHeb zo'n hekel aan de mijne altijd
.. Toevallig had ik geen extra lenzen meer..
. Snoekiej schreef:peanutbutter schreef:Leuk joh een brilHeb zo'n hekel aan de mijne altijd
Niet zelf gehadmaar wel mn moeders college. Waren het heel snel zat. Je zit heel ver boven je paard, [b]kan hem niet momaar even op een ander paard leggen en toch niet heel fijn rijden.[/b]
Maar alles behalve het vetgedrukte is dus iets persoonlijks, en het vetgedrukte is niet van toepassing bij mij. Ik ga het proberen, en vind ik het wat, dan bestel ik het. Anders niet.
, proberen kan geen kwaad Shanouk, vind ik ook. Wellicht is het wel wat voor jou en Vorstin.
Heb nl een beetje last van leer luiheid. De avond voor een tentamen denk ik vaak van goh, morgen tentamen. Laat ik maar eens kijken wat voor aantekeningen ik heb.
. Zodra ik bij de opticien ben, lever ik mijn bril in voor nieuwe glazen, die zijn ernstig toe aan een nieuwe update
.