BuenaVista schreef:Voel me zielig. Heb net een tand laten trekken....
dan mag je je ook wel zielig voelen hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!! Mijn tante heeft een vriendin in Canada en ik mag ook een keer mee daar naartoe. Toen ik foto's zag van de boottocht die ze hadden gemaakt tussen de Orca's op zo'n groot meer tussen die hoge bergen... Pfff, werd op slag verliefd!! Dat was een erg gaaf gezicht!!
.
...
.. Simmie schreef:Wij komen ook een beetje in die buurt. We landen in Vancouver en rijden dan ook door de Rocky Mountains. We maken aan het einde van de rondreis ook nog een uitstapje naar Vancouver Island en gaan ook Orca's kijken enzoCanada is gaaf! Een paar jaar geleden ben ik ook 2,5 week met een camper rondgetrokken samen met hubbie. Wij zijn voornamelijk in Britisch Columbia en Alberta geweest. Prachtige natuur!!
Ben ook weer terug uit Leeuwarden. En was er vanochtend om half 7 al
.
. Daarom pad half 12 in bed.
!
. Is wel weer echt nodig, doet zooooo zeer. Maar toch niet echt fijn.
.
had 1 onvoldoende staan
en dan shoppen!
als een hindernis niet uitkomt, springt hij wel, maar op de hindernis erna weigert hij

.
Ging dus mooi niet door. Nog even in de binnenpaddock aangerommeld met een stalgenootje, die vond het grappig om een soort Apassionata-achtige act op te voeren
, waar Wo en ik persé deel van uit moesten maken
... Maargoed, had ook wel wat met die sneeuw zo buiten
.