miss_jumpy schreef:nou de da is geweest en als het goed is moet het nu snel opknappen. Os heeft een miniscuul wondje dus waarschijnlijk is het een onderhuidse ontsteking (zeg maar een beginnende einschuss) maar het was alleen nog maar dik onder de knie (maar wel flink dik, kon geen peesschedes meer zien!). Dus nu pootje ingepakt en Os een flinke AB spuit. Morgen zou het dus al flink dunner moeten zijn en dan mag ik er ook weer op, niet gelijk te gek natuurlijk. Nog een paar dagen AB poeder. Dus ik hoop dat os daar gewoon goed op reageert!
Jitske, wat heeft Velvet dan, of weet je dat niet precies?? Jij ook veel sterkte dan!
gelukkig maar! 
muis had het vorige week donderdag dus, 2 kleine wondjes en 4 dikke benen 
ook AB spuit gehad en nog 3 spuiten voor in de mond! zaterdag/zondag haalde ik haar ut stal met alleen achter nog wat dike kogels, en vanmorgen was ze helemaal goed 
ook soort bloedvergiftiging. dan is het maar goed dat je er op tijd bij bent! anders duurt het helemaal lang
maar muis had ook gewoon dikke kogels en benen waarbij je idd ook geen peesschedes meer zag
elke dag afspuiten en in de molen (na de molen waren ze heel end afgezakt)
hoop er morgen weer op te kunnen! aangezien ze verder ook niet kreupel loopt, maar mocht haar niet in het zweet werken(vorige week, maja heb haar gewoon in de molen gedaan)