[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

psst

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:08

Om nog een op de ruitersportzaken terug te komen..
Hypo vind ik echt drama, slechte service, voor een klein dingetje loop ik er nog wel eens naar binnen.
Een paar maanden geleden heb ik er nog wel een hoofdstel gekocht maar echt alleen omdat ik hem nergens anders kon vinden en ik persee die wilde hebben Haha!
Bij Divoza kom ik ook nog wel eens wat maar het meeste komt toch wel bij van Rijs vandaan.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:11

Ik moet zeggen dat ik eerst niet zo'n fan was van Divoza. Beetje te massaal. En ze liggen erg ver weg. We komen er wel heel vaak voorbij (maar dat is meestal op zondag morgen om 5 uur als we naar een cross in het oosten rijden Haha! - en ze zijn dan NOOIT OPEN Haha!)
Maar de laatste paar keren zijn we daar elke keer heel fijn geholpen. Dus nu ben ik er best wel fan van.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:49

Ik haal mijn spulletjes het meestal in Apeldoorn. Fijne ruitsportzaak Ja
En anders toch wel via internet. Wel zo makkelijk Bloos
Met Divoza heb ik niet zoveel.. Vooral niet nadat ze mijn zadel echt helemaal
verneukt hadden na het "opvullen"..

M_J: Beterschap voor Osje Ach gut

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:59

Scum: de Divoza in Heteren vind ik ook wel fijn, wordt er ook altijd goed geholpen Ja (en met rust gelaten als ik gewoon rond wil kijken, ook wel prettig)
Had daar overigens een winterdeken voor Velvet besteld, maar die kon pas eind oktober geleverd worden, was wat fout gegaan bij de fabriek ofzo Verward
Dus had ik maar andere deken uitgezocht in de gids met eigenaresse van Redday (ik kreeg een winterdeken voor Velvet van haar omdat ik Redday heb gereden etc Knipoog) en die had vanochtend gebeld. Ging overigens over een duurdere deken nu.
Nu krijg ik hem morgen thuis en voor dezelfde prijs, dat was de service voor het ongemak! OK dan!

*edit* hopelijk valt het mee met Os Ach gut
Velvet is ook nog steeds niet regelmatig Scheve mond

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 14:05

He wat vervelend Jitske Ach gut
Wel een goede service inderdaad!!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:54

MJ: arme Os!! Ach gut Hij moet wel weer goed zijn voor Ysselsteyn Bloos hopelijk is t niks ernstigs....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:59

nou de da is geweest en als het goed is moet het nu snel opknappen. Os heeft een miniscuul wondje dus waarschijnlijk is het een onderhuidse ontsteking (zeg maar een beginnende einschuss) maar het was alleen nog maar dik onder de knie (maar wel flink dik, kon geen peesschedes meer zien!). Dus nu pootje ingepakt en Os een flinke AB spuit. Morgen zou het dus al flink dunner moeten zijn en dan mag ik er ook weer op, niet gelijk te gek natuurlijk. Nog een paar dagen AB poeder. Dus ik hoop dat os daar gewoon goed op reageert!

Jitske, wat heeft Velvet dan, of weet je dat niet precies?? Jij ook veel sterkte dan!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:00

Doei! ben terug van mn eerste dag echt poli...
Maar aangezien het dag 2 is en wij niks weten, moegen we alleen maar mee kijken. Op zich wel een beetje interessant, maar vaak is er eigenlijk bijna niks te zien.
Het de eerste poli liep uit van 12u naar kwart na 1. De volgende begon om half 2, dus ik had erg kort tijd om langs het toillet te hollen, fles water naar binnen te pompen en een krentenbol.
Heb geen lekker gevoel over vandaag. Minder leuk/boeiend dan ik had verwacht. En doordat ik slechts een half litertje heb kunnen drinken op de hele dag, heb ik nu ook knetterende hoofdpijn...
En nu maar weer de boeken in...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 17:07

Gelukkig heb je bijtijds de DA gebeld MJ. Gelukkig valt het mee. Wel even aan je DA vragen hoe lang die AB in het bloed/urine is terug te vinden ivm eventuele DA-controle in Ysselsteyn.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:08

Gelukkig is t niks ernstigs MJ! Ja

Jammer als t toch zo tegenvalt Nickeltje....

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:10

Hopen dat het aanslaat, MJ!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:21

Simmie schreef:
Gelukkig heb je bijtijds de DA gebeld MJ. Gelukkig valt het mee. Wel even aan je DA vragen hoe lang die AB in het bloed/urine is terug te vinden ivm eventuele DA-controle in Ysselsteyn.

daar zeg je wat... morgen maar even bellen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:01

Sterkte er mee MJ!! Hopelijk is het snel weer over. Je bent er in elk geval op tijd bij lijkt het.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:20

Lielle schreef:
Altos schreef:
Vraagje: Heeft iemand van jullie de ORUN cursussen ooit gevolgd en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

niet gevolgd, wel een paar keer voorgereden. ben persoonlijk bepaald niet onder de indruk. Ergste vond ik wel de instructeur die stug en strak bleef volhouden dat als je een lijntje van drafbalk, kruisje, steiltje, oxer bouwt de oxer op 9 meter hoort te staan want je komt toch uit draf in Lips are sealed

De twee ervaren paarden wisten zich wel met moeite te redden en hij maar volhouden dat het echt op 9 meter moest.

Hier gaat de cursusleider voor een oxer op 11 meter na een lijn in-uitjes Clown Ruilen Tong uitsteken Haha!

Ik ga beginnen aan de eerste fase, verwacht er niet teveel van, maar als je tweede fase wil doen(kan hier nu ook vlakbij) moet je toch echt eerst deel 1 doen Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:34

NIckeltje, je kunt ook overdrijven hoor Clown Ik studeer echt niet alle avonden, in de praktijk pik je ook genoeg op Ja
En wat betreft de lunch, welkom in de wereld van de co-assistent Haha! Ik begon vandaag kwart voor acht en om 4 uur zat ik te lunchen Clown (mocht eerder weg, omdat de laatste ok uitviel).

MJ: sterkte!

Hypodrama is mijn winkel niet zo erg, maar divoza kom ik ook niet zo graag. Ik ga meestal naar de kleine ruitersportzaak hier, die kunnen praktisch alles voor me bestellen Ja

Ik ga lessen, beetje balen dat mijn vader niet gekookt heeft. Hij had geen zin. Heb zelf namelijk geen tijd om te gaan koken. Dan maar vanavond wat eten als ik terugkom van les Clown
Gister ook mijn diner om kwart over tien overleefd. Heb toch de lunch net op...Tong uitsteken (en om kwart voor vijf moet ik er alweer uit morgen, vond dat vanmorgen toch wel erg vroeg Nagelbijten / Gniffelen )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:54

miss_jumpy schreef:
nou de da is geweest en als het goed is moet het nu snel opknappen. Os heeft een miniscuul wondje dus waarschijnlijk is het een onderhuidse ontsteking (zeg maar een beginnende einschuss) maar het was alleen nog maar dik onder de knie (maar wel flink dik, kon geen peesschedes meer zien!). Dus nu pootje ingepakt en Os een flinke AB spuit. Morgen zou het dus al flink dunner moeten zijn en dan mag ik er ook weer op, niet gelijk te gek natuurlijk. Nog een paar dagen AB poeder. Dus ik hoop dat os daar gewoon goed op reageert!

Jitske, wat heeft Velvet dan, of weet je dat niet precies?? Jij ook veel sterkte dan!

gelukkig maar! Lachen
muis had het vorige week donderdag dus, 2 kleine wondjes en 4 dikke benen Bloos
ook AB spuit gehad en nog 3 spuiten voor in de mond! zaterdag/zondag haalde ik haar ut stal met alleen achter nog wat dike kogels, en vanmorgen was ze helemaal goed Haha!
ook soort bloedvergiftiging. dan is het maar goed dat je er op tijd bij bent! anders duurt het helemaal lang Bloos maar muis had ook gewoon dikke kogels en benen waarbij je idd ook geen peesschedes meer zag Bloos elke dag afspuiten en in de molen (na de molen waren ze heel end afgezakt)
hoop er morgen weer op te kunnen! aangezien ze verder ook niet kreupel loopt, maar mocht haar niet in het zweet werken(vorige week, maja heb haar gewoon in de molen gedaan)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 19:40

miss_jumpy schreef:

Gelukkig valt het mee met Os MJ!

Geen idee wat Velvet precies heeft. Ze is niet erg kreupel ofzo, maar net niet helemaal rad
Het zou kunnen komen door dat lompe gedoe met die ijzers.. Rechtsvoor staat ze iets toontredend en natuurlijk had mevrouw precies een stukje van de hoef aan precies de verkeerde kant er mee afgeslagen met dat ijzer Lips are sealed
Daarna was ze niet kreupel, maar het zou kunnen dat ze daar wat gevoelig op is nu..

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:28

Nickeltje: Apart een gedetineerde onderzoeken.
MJ: Hopen dat de AB helpt!
Jitske: Balen van velvet! Hopen dat hij snel weer opknapt!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:47

MJ, ik dacht dat het 10 dagen was, heb zelf wel met kortere tussentijd in Ede gestart Bloos Het ging bij mij om 9 dagen.
Hopelijk is het idd alleen het wondje.

Lielle al wat gehoord van W'werf. Bedacht me nog dat het ook raar is van de jury dat ze het verschil tussen vos en bruin niet hebben gezien.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:51

Verdrietig Vanmiddag hebben we het jachtpaard in laten slapen, ging eigenlijk best vredig in zijn eigen wei. We hadden Junior en de pony er allebei bij willen laten, maar Junior begon als een gek in de rondte te sprinten, die voelde het blijkbaar aankomen, en die hebben we op stal moeten zetten. Hij hinnikte heel hard toen we met de Rooie wegliepen, terwijl ik hem eigenlijk nog nooit heb horen hinniken.
Toen het was gebeurd hebben we Junior weer in de wei gelaten, hij kwam echt in een moordtempo aan sprinten, en heeft er daarna een hele tijd bij gestaan met de pony. Helaas begon hij zich na een half uur ineens op de pony af te reageren, hij heeft de pony alle hoeken van de wei laten zien. Toen ze weer rustig stonden bleek pony toch wel gehavend, hij heeft een goeie klap tegen zijn achterbeen gehad. Scheve mond
Ik hoop maar dat de Rooie nu weer heerlijk kan rondgalloperen ergens daar boven, het is hem gegunt.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:55

Sterkte zeg Canter! Ach gut

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:59

Sterkte Canter! Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:02

Sterkte Canter, ik vind het wel "mooi", die verhalen van jou en Nickel om de paarden op de eigen wei te laten inslapen. Wel jammer dat de pony de dupe werd maar waarschijnlijk was het voor Junior wel goed om zich even af te reageren!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:04

BT, ik mag er morgen alweer op van mijn DA als Os zijn been weer dunner is. Dan hou ik het de eerste dagen wel bij stapritjes of licht werk.
Ik heb ook nog AB poeder voor een paar dagen.
Raar dat die van jou dan gelijk dik is op alle 4 de benen, die reageert dan wel heftig zeg!

Jitske,balen dat Velvet net niet helemaal rad is, ik zal hard duimen dat dat snel beter gaat, een paar dagen rust kunnen soms al veel verbetering geven!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 21:11

Sterkte Nickel Scheve mond . Wel beter voor het jachtpaard, hij kan nu weer gewoon rechtuit Lachen.

MJ, dat klinkt positief Lachen. Niets ernstigs en hopelijk met wat AB op te lossen Lachen.