[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:24

Ik niet, ben pas 14
Morgen naar mn oma, verjaardag vieren

Sim

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:30

Lielle; met djin gaat het de hele goede kant op. Afgelopen maandag ben ik bij de kliniek geweest voor een controlescan en daar is nog een hele kleine iene mini onregelmatigheid te zien op dat bandje. Vergeleken bij de vorige keer dus (3 weken, inmiddels 4) een hele grote verbetering, want toen was de structuur nog echt een rommeltje.

Ik mag nu 5 minuten per keer (2 tot 3 maal per dag) draven op een vlakke, redelijke harde zandbodem. Over een maand moet ik weer terug voor een scan en dan moet ook de draf uitgebouwd zijn naar 10 minuten per keer ( 2 tot 3 maal per dag, dus dan zit ik op 20/30 minuten draven). Als het er dan goed uitziet mag ik weer op gaan bouwen. Djin is blij en ik ook.

Maar volgens mij had ik dit tig pagina's terug ook al gemeld?!

Ik heb van mijn hubbie een hele mooie mattes bontonderlegger gekregen voor kerst en hij heeft de helft van mijn nieuwe dressuurzadel betaald. (dus, Andrea, mannen zijn best leuk)

Marieke: wauw, die jurk is echt prachtig! Ik hou van "eenvoudig" dwz niet met allemaal van die tierlantijntjes er aan en zo. Deze is echt chique! En die kleur is al helemaal geweldig! Niet zo afgezaagd zwart ofzo.

Gave foto's MJ en bento (ik blijf miel een geweldig paard vinden).

Bitwise: fijn dat online blij was en die sprongen van ienie zonder rug, klinken mij heel bekend in de oren.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:35

Leuk cadeau Simmie
Ik zit nog steeds op een bontonderlegger-aanbieding te wachten

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:38

Hoi Simmie! Ook klaar met je kerstverplichtingen?
Fijn dat het weer de goede kant opgaat met Djinnie.

(gooit ondertussen de cola light over de tafel)

lief vriendje

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:58

Bento1988 schreef:
Hoi Simmie! Ook klaar met je kerstverplichtingen?

Ik had geen verplichtingen. Heerlijk! Heb 3 paarden gereden vandaag en that's it. Verder lekker rustig thuis en morgen hebben we kerstspringen bij ons op de manege. Ik ga meedoen met mijn tijdelijke bijrijdpaard. Killea niet, want zij is al vijf weken achtereen op wedstrijd geweest. Ik vind het nu wel even genoeg voor haar. Wanroy is weer de eerste voor d'r.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:11

bah, had net mn berichtje klaar en daar kneppelt de muis uit mn hand, verkeert klikje, bericht weg...

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:16

Scum en Bitwise; fijn dat jullie weer meer met Online mogen gaan doen!
Simmie; wat fijn dat het zo goed gaat met Djinny ( had ik heel wat bladzijdes terug ook al gezegd geloof ik ) Lief vriendje trouwens!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:16

Lielle; hoe gaat het eigenlijk met jou?

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:19

zal het maar weer ongeveer opnieuw proberen.

Zo, RenskeK, leuk kadootje van je oma, je boft maar!!
Ook simmie boft maar met haar hubbie! En gelukkig gaat het met je paardje de goeie kant op

Bento en MJ, ik ben heel erg jaloers op jullie dat je zo lekker dicht bij het strand woont met je paard!!

andrea, om even op die ijzers terug te komen, In mijn ponytijd wisten we eigenlijk niet beter dan dat we wedstrijden reden met zonder ijzers. En dat ging eigenlijk altijd goed. Je moest er gewoon niet bij nadenken wat er zou kunnen gebeuren
Nu met de paarden begin je wat meer na te denken wat er allemaal wel niet fout kan gaan... Heb dus de wedstrijdpaarden ook 4/kant op ijzers. Maar de bodem is hier ook even anders dan in jullie regio denk ik. Hier heb je op een groot aantal wedsttrijdplaatsen klei, en dat is keihard of spekglad...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:31

reeskees schreef:
zal het maar weer ongeveer opnieuw proberen.

Zo, RenskeK, leuk kadootje van je oma, je boft maar!!
Ook simmie boft maar met haar hubbie! En gelukkig gaat het met je paardje de goeie kant op

Bento en MJ, ik ben heel erg jaloers op jullie dat je zo lekker dicht bij het strand woont met je paard!!

andrea, om even op die ijzers terug te komen, In mijn ponytijd wisten we eigenlijk niet beter dan dat we wedstrijden reden met zonder ijzers. En dat ging eigenlijk altijd goed. Je moest er gewoon niet bij nadenken wat er zou kunnen gebeuren
Nu met de paarden begin je wat meer na te denken wat er allemaal wel niet fout kan gaan... Heb dus de wedstrijdpaarden ook 4/kant op ijzers. Maar de bodem is hier ook even anders dan in jullie regio denk ik. Hier heb je op een groot aantal wedsttrijdplaatsen klei, en dat is keihard of spekglad...

Ja dat denk ik ook wel. Maar op de een of andere manier heeft Madine nooit echt last van de gladheid.

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:32

_Jitske_ schreef:
Lielle; hoe gaat het eigenlijk met jou?

volgens mij is Lielle nog bezig met kerstverplichtingen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:33

Simmie: dat is inderdaad wél een heel lief vriendje!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 10:16

Anja, klinkt goed met Samos, fijn hoor!

Bitwise, fijn dat Ienie zo goed Rob had nog geen idee van de data voor de trainingen, ik had het ook al gevraagd.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 10:22

leuke foto, Bento.

Die van ons staan als ze eenmaal wedstrijden gaan lopen altijd op ijzers.

Wij hebben ook gegourmet, lekker En daarna Party & Co gespeeld met een grote groep, was gaaf

Die 500 pags moet idd een eitje zijn.

Sim, klinkt goed met Djin. Die laatste scan wist ik, bedoelde meer gewoon met draven en zo. Fijne hubbie heb jij trouwens Wij doen niet meer aan cadeautjes met Sinterklaas of Kerst, ik kon gewoon niets meer bedenken. Dus we kopen gewoon iets leuks voor ons samen, en dit jaar was dat heel simpel de eerste 3 films van HP.

Jitske, met mij (ons) ging het eigenlijk best goed. Hoe was het voor jullie?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 11:20

Goeiemorgen
Ik ga zo lekker even naar Sambal!
Dan gaan we om 2 uur naar mijn opa en oma, waar de rest van de familie ook allemaal komt. Zal wel laat worden denk ik zo
Fijn dat jullie allemaal zo'n leuke avond hebben gehad

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 11:34

Bitwise  Super dat jullie met Online weer rustig wat mogen springen!

Renskek  Wauw leuk cadeautje van je oma, dat wil ik ook wel…. Succes morgen op de SRD, ik vind het echt jammer dat ik niet kon, maar ja werd toch te veel voor Lucky…. Vandaag heb ik puissance springen op de manege, daar ga ik ook maar niet met Lucky heen. Ik mag voor 1 keer nog met Cheval springen!! Lief hè!

Scum  Fijn dat het beter gaat met Djinny! Enuuhhh, lieve hubbie heb jij…!!

Ik heb gisteravond thuis gegeten, Arjan was ook uitgenodigd. Konden mijn ouders hem is wat beter leren kennen. En hij valt in de smaak bij mij thuis… Houden zo!!
Ik ga nu zo puissance springen op de manege, vorig jaar kwam ik over de muur van 1.50m heen met Cheval, ik ben benieuwd of me dat vandaag weer lukt!
Daarna gourmetten bij Arjan thuis en daarna nog even gezellig feestvieren in Boode!!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 11:49

leuk sjaan! succes!!

RK: Met zonder ijzers?

vief: ik wacht ook nog steeds op die aanbieding ik heb een bontchabrak (een hele, in zadelvorm ) die me dik 160 euro heeft gekost toendertijd maar die gebruik ik eigenlijk niet, dus ik denk dat ik die maar ga verkopen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 11:58

Leuk Chantal, succes!

Wij gaan straks brunchen met de familie en dan mag ik weer werken vanavond

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 13:08

Leul Chantal Altijd spannend, die 1e keer.

ik ben zo naar stal, beetje minder brak dan vanochtend. Raimaer rijden en dan naar mijn oom en tante waar we blijven slapen. Morgen rechtstreeks naar de clininc, dus jullie zien me eventjes niet.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:47

Zo, ik ben er weer, heb tot 11.30 uitgeslapen!!! Dat had ik even nodig geloof ik

Daarna lekker ontbeten/geluncht. Mijn lieve vriendje had croissantjes gemaakt

Gisteravond heerlijk/veel gegeten, iedereen viel bijna om na afloop Daarna nog gekaart, ik verloor alleen maar

Kadootjes deden we thuis nooit met kerst, vond mijn moeder niet zo gepast. Ik vind het ook wel prima zonder, al had ik wel wat kleine dingen gekocht voor ons samen. En mijn vriend heeft een kalender voor 2006 laten maken met bij elke maand een vakantiefoto uit canada. Echt heel leuk

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:50

@ renskek: ik heb een koortslip eigenlijk nooit tegelijk met dat ik me niet lekker voel. Wel vreemd. Ik heb er in het voorjaar altijd last van als de zon feller gaat branden en 's winters nog een keer. Ik was wel heel moe, best druk geweest. Daar zal het misschien mee te maken hebben, verder voel ik me prima. Koortslip is vrij snel weg, maar dan krijg ik een korstje, en dat duurt wel even voor dat dat weg is.

@ Bento, leuk dat je ook op het strand was, het was echt lekker he?! En wat leuk van die man met zijn fototoestel

@ Sjaan, succes, 1.50 mtr doe ik je niet na!!! Hoop dat je dit jaar weer zo goed gaat!

@ Andrea, werk jij in de horeca?? Dan zal het wel lekker druk zijn

Verder iedereen nog een fijna kerst, ik weet niet meer waar ik nog meer op moet reageren...

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:59

@ Biertapje, zo'n bontding heb ik ook nog
Alleen is die van mijn vader (geweest) en gebruik ik hem soms nog wel..
Dus die blijft maar gewoon

Mijn buitenritje was niet zo geslaagd
Waren we net in het bos kwam er toch een lucht aanzetten
Het begon keihard te waaien en te hagelen, deed echt zeer aan je gezicht, zijn we toen maar weer snel naar huis gegaan

Nu staat ie lekker binnen, het was zulk vies weer..
Maarja kijk ik nu uit het raam is het gewoon alleen een beetje bewolkd

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 14:02

arme vief hier is het nog hartstikke zonnig buiten.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 14:02

't Is niet eerlijk
Ik ga even lekker douchen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 14:14

arme vief
ik gebruik het bontje eigenlijk alleen met buitenrijden, vroeger ook wel voor in de cross! maar voor dressuur en springen niet echt ene optie, hij is erg dik en wel lekker voor de paardenrug, maar ik had geen goed gevoel meer met mijn benen en het paard...dus dat rijdt niet zo lekker