[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:46

_Sim_ schreef:
Voor mij zou het dan dik 2 uur zijn naar de boot. Dat kan nog wel. Maar op Texel, hoe lang is het dan nog rijden? En de boottocht, duurt die een half uur ongeveer?

Volgens mij is het 15 min vanaf de boot en een half uurtje varen, maar Texelse kan je er vast meer over vertellen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:47

Zit vast goed Noor! ;)

Hmm, als dat zo is zou Texel ook nog een optie kunnen zijn. Wel leuk!!!

Rosa_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:47

Deel 11 Noor? Dat zijn nogal wat delen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:52

Effe vergroten Rosa: er staat deel II :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:52

Mootje, de opmerking willekeur heb ik ook gemaakt met voorbeelden zonder naam.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:53

:D Komt inderdaad vast goed, en anders zijn ze heel erg stom / dom / niet slim bezig ~~}>

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:55

Mootje schreef:
:D Komt inderdaad vast goed, en anders zijn ze heel erg stom / dom / niet slim bezig ~~}>

En dan sta ik mijn eerste vakantiedag bij ze op de stoep en dan wil ik wel even uitleg van de hoogste baas.
Ik ben verdomme al 3 jaar bezig, laatste Z cross is geëindigd in een val van ruiter en paard waarna ik 2 weken bloed gespuugd heb en nog is dat geen reden voor terug plaatsing. Ik weet zeker 1 geval die reed 2 of 3 keer geen prijs en maar 1 winstpunt in het M en die werd zonder meer naar het L terug geplaatst.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:55

Het is geen half uur varen hoor naar Texel, kwartiertje - 20 min hooguit.
Hihi, Rosa deel 2 inderdaad.

Zag net trouwens dat ik een oproep van ze gemist heb... dat werkt niet geruststellend... Spreek dan ff mijn voicemail in!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:57

_Noor schreef:
Het is geen half uur varen hoor naar Texel, kwartiertje - 20 min hooguit.
Hihi, Rosa deel 2 inderdaad.

Zag net trouwens dat ik een oproep van ze gemist heb... dat werkt niet geruststellend... Spreek dan ff mijn voicemail in!

Noor ik reken 30 min, 10 min voor je de boot af bent, maar dat zal op zaterdagmorgen wel sneller gaan dan op vrijdag middag.
Ik had ook nog de hoop om een rondje op Texel te rijden, maar dat is dus weer naar een nulpunt gedaald

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:58

Gelijk terugbellen Noor!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:58

_Sim_ schreef:
Is het te doen dan om op 1 dag op en neer te gaan? Voor jullie misschien wel, want vanuit jullie naar Den Helder valt het nog wel mee toch? Hier vandaan naar Den Helder is nog wel een stukkie tuffen.....

Ik geval van nood is er wel een nachtje een stalletje voor Simmetje te regelen en slapen jullie bij mij of Noor en dan ga je de volgende dag terug.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:01

Lief aangeboden Margreet! Keep it in mind!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:02

_Sim_ schreef:
Effe vergroten Rosa: er staat deel II :D

B-)
Ik ben nog niet helemaal wakker. :z

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:09

MargreetW schreef:
_Sim_ schreef:
Is het te doen dan om op 1 dag op en neer te gaan? Voor jullie misschien wel, want vanuit jullie naar Den Helder valt het nog wel mee toch? Hier vandaan naar Den Helder is nog wel een stukkie tuffen.....

Ik geval van nood is er wel een nachtje een stalletje voor Simmetje te regelen en slapen jullie bij mij of Noor en dan ga je de volgende dag terug.

Da's ook nog eens zo.

Ja, heb dat dus vorige week ook al een paar keer gehad Sim en dan krijg ik een niet zo behulpzame telefoniste aan de lijn die zegt "Als het belangrijk is, bellen ze nog wel een keer hoor" Tr*t
Heb nu even de bevestigingsmail voor morgen beantwoord, dat als ik niks hoor ik er vanuit ga dat het gewoon doorgaat :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:16

Roos, Het ging eigenlijk over Noor haar deel 2, maar voor jou geldt het net zo goed :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 14:24

gr_roos schreef:
-O- -O- -O- weer een dispensatieverzoek afgewezen door de KNHS. Ik heb echt even zo gehad met die willekeur daar in Ermelo.

Heb het dispensatiebeleid werkelijk nooit gesnapt.. Volgens mij gooien ze gewoon met een dobbelsteen daar.. :\ :(:)

Karen: Ik snap het ook volkomen, zou ook alles geprobeerd willen hebben :)
Sim: Wat raar dat je je mailtje gewoon niet verzonden krijgt :?
Noor: Spannend :D Op wat voor iets heb je gesolliciteerd?

Ik had gister mijn bestelde pelham bit binnengekregen. Net voor het eerst mee gereden en Woll was echt heeel boos :+ Met haar hoofd schudden, stilstaan uit het niets terwijl ik echt niks in mijn hand had. Ze was het er duidelijk niet zo mee eens :+ Tussendoor liep ze uit kwaaiigheid wel echt super :)) Nog maar even een beetje afstemmen voordat ik het met springen durf te testen ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:28

Je hebt pb Vief :)
Even wennen dus dat bit. Waarom ben je overstapt?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:33

Nou na mijn mail is er wat terug gedraaid. Ze gaan iig dispensaties opnieuw bekijken en de kans is groot dat ik toch terug geplaatst wordt naar het M, maar eerst zien en dan geloven. Het andere wordt ook nog even bekeken, ik had dus gewoon dat formulier niet in moeten vullen, dan was er niets aan de hand. Wil je het netjes doen, dan krijg je een zooi gezeur.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 14:40

Ik wil met springen graag eens een wat scherper bitje proberen omdat ze dan behoorlijk sterk kan zijn en dat komt het springen niet helemaal ten goede, vandaar :). Maar had al wel verwacht dat ze zo zou reageren, dus wil het eerst gewoon een paar keer dressuurmatig proberen voordat ik er mee ga springen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:41

Ff bokken via het werk

@ Noor is KJ nog maar 1.35. Ik had hem wel groter verwacht. Gio is nu goede D kleine E denk ik. Kan hem niet meten in het land maar wil het ook niet weten. Moeders is 154,5 en papa 1.73m. De halfbroer van mijn schimmel was met 3 jaar krap 1.60 en die is uiteindelijk 1.75m geworden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:44

Gio ziet erop de foto's ook veel groter uit dan KJ, Caro :j Als ik wat assistentie heb van Mootje en Muti kan ik zaterdag betere foto's van hem maken. Als ik alleen ben, lukt foto's maken niet goed omdat hij steeds naar me toe komt :)
Vief, goed idee om het zo eerst even uit te proberen!

Ik heb vanavond weer springles, hoop dat we verder gaan waar we vorige week gebleven zijn!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:50

@ Roos ik kreeg dispensatie voor terugplaatsing dressuur (1 klasse lager) terwijl ik dat echt niet had verwacht. In de reactie knhs stond dat mijn resultaat in de m2 zo slecht was dat zij geen reden zagen om het niet toe te kennen.
@ Noor succes. Gio krijgt een beetje bouw van moeders

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:07

Caro: reden leuk neer gezet dan zeg!

Net even lekker filmpje gekeken the prestige, vond hem wel gaaf, weer is echt bar en boos. Nu een klein waterig zonnetje dus even snel de paarden nog naar buiten.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:29

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:29

nog niet helemaal bijgelezen: maar wel een vraag gezien over de boot en de tijd die het neemt.
Dus alvast even een antwoord:
Ieder uur, op het halve uur, vertrekt de boot vanuit Den Helder. Dus 6.30, 7.30 etc. Een half uur later sta je op het terrein. Als je niet meteen koffie haalt als je de boot opkomt, hoef je dat ook niet te doen, want dan ben je aan de andere kant voor je koffie voldoende afgekoeld is. De kosten van auto met trailer zijn ±70 euro, afhankelijk van de lengte van de combinatie. 50% daarvan krijg je een paar weken later weer terug gestort, als je je bonnetje inlevert bij het secretariaat, in de daarvoor bestemde envelop.
Het is een stukje rijden vanaf jou Sim, maar het kan wel. Wij doen bijv. Westerbork ook op 1 dag, mits de starttijden dat toelaten. Als je aangeeft dat je op 1 dag heen en weer wil, hou ik rekening met je tijden.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel, het is echt minder omslachtig dan het lijkt en klinkt. :D