Uitgebreid verslag (incl. overmatig smiley-gebruik) staat in het wb-topic.
MargreetW
Geplaatst: 22-04-12 16:55
Kleine spam, dan stop ik weer voor een week.
muts_marijke
Geplaatst: 22-04-12 17:09
Goeiemiddag!
@ Tg als Vos nog kan lopen, al is het door adrenaline of spanning dan is het dus niet totaal kapot. dat vind ik wel positief @ Anthea welke hindernis zat je? @ Noor hahaha zegt Geert bij elke hindernis MMMMMM of MMMMMMWAH??? hij is meestal niet bijzonder spraakzaam, niet omdat ie je niet wil helpen maar omdat hij het moeilijk vind te bepalen hoe je iemand helpt door wat te zeggen. Als ik met hem loop zegt ie echt geen mmmmm, maar ''vreet op die hindernis'' zus en zo aanrijden en ja dan heb ik maar te luisteren he Denk altijd maar zo ; hij heeft er verstand van dus ik probeer wel altijd zo te rijden als hij zegt Maar het was inderdaad gezellig!!!! Je hebt zo'n fijne topknol! @ Moootje klopt voor Ula en Geert's doen hadden ze nette punten Idd zelfs Geert haalde de tijd niet. (heeft er ook niet voor gereden en Ula een aantal keer opgevangen, maar normaal issie dan nog dicht bij de tijd. Bodem was ook niet goed genoeg om te laten lopen @ Danielle wat fijn!!! @ texelse super dat ie zo lekker aan pakte!! @ Margreet mooi poppie he.
Wij zijn erg tevreden. Ula was met losrijden weer errug druk maar in de ring wil ze tegenwoordig nog iets der best doen. 177 punten, dus zeker tevreden. Springen ging best goed. Wel een lastig parcours voor Ula. Hadden een balk op de laatste en ena-laatste. Jammer want de ena-laatste was een dubbel. Daar tikte ze de 2e ervan af en dan schrikt ze en rent ze eigenlijk te veel weg en toen was de laatste er al snel. Gelukkig geen rot sprongen en of nood sprongen. Misschien komt het ook nog goed cross ging super. Alleen wat twijfel op het verkeersbord. Wel goed door maar dat vond ze heel vreemd. Foutloos gefinished maar wel met tijdfouten.
Margreet, Blijf maar spammen hoor Marijke, Toppertjes dus! Geert en Ula gaan wel hard zo, of niet?
Leliaardje
Geplaatst: 22-04-12 17:22
Leuke uitslagen!! Goed gedaan Noor Toppertje! Geert ook goed gedaan! Ik vlieg zo naar het verslagentopic .
Wij hebben vandaag drie 1,5 jarige hengstjes in de wei gezet. Moesten uit Vorden en Lutterveld komen en zijn veilig aangekomen in Wijchen. Daar wat gebrul en gegil en nu lopen ze heerlijk met hun smoeltjes in het gras (heel veel gras ). Eentje is voor de helft van mij, rest is van vriendinnen. Het is een super leuk stel zo met z'n drietjes (alleen die van mij beweegt het minst goed ).
muts_marijke
Geplaatst: 22-04-12 17:29
Mootje schreef:
Margreet, Blijf maar spammen hoor Marijke, Toppertjes dus! Geert en Ula gaan wel hard zo, of niet?
Hij is qua Connemara type wel het mooist . Tja, ooit gaan we ze zo fokken dat we alles bij elkaar hebben. Het is wel jammer, zijn volle zus beweegt wel heel erg mooi. Hij heeft wel een goed achterbeen gebruik, alleen zijn voorbeentjes zouden van mij wat meer naar voren mogen. Het mist allemaal net wat ruimte.
draf is wel de meest trainbare gang Leliaardje en type is niet trainbaar. BVW netjes
Ik ben blij als de smid morgen is geweest. Ferrose heeft er vorige week dinsdag een ijzer onderuit getrapt en langzaam begint ze toch wel wat gevoeliger te worden. Stap en draf gaat nog prima maar galoperen is ze me net gevoelig en laat Ferrose nou alleen maar willen galoperen als het van mij niet mag
Vandaag had ik weer eens geoefend voor de da-keuring het voordraven. Dat mag ik nog wel een paar keer oefenen ik was blij dat ik een lang touw had want dat ging de eerste keer bokkend en springen naast me
Zo zit nog in de auto. Mootje heeft iedereen gevolgd via equiscore. Wel heel leuk zo. Ol was in het springen giga fanatiek en hield geen rekening met de bodem, tikte 1 balkje eraf. Steigerend het starthok uit. En echt mega fanatiek. Helaas 1 stop op boom boor watee. Zelf iets te weining gereden. Daarna ging het super. Lees straks bij als ik thuis ben
@ Vief, rot dat Wol je zo liet zitten in de cross. Klinkt ongeveer hetzelfde als wat Vorstin ook deed. Wel fijn dat je het steeds op kon lossen, en de cross wel hebt uitgereden @ Mirthe, wat super van Beau's eerste cross! @ Margriet, wat super van C! @ Anthea, netjes van Draak's eerste cross! @ Noor, wat een superdebuut joh!!! Echt gaaf dat het zo heerlijk ging! @ Bvw, mooie rondjes met de paarden! @ MM, super van Geert's rondje! @ Evony, goed gedaan!
167 in de dressuur. Absoluut niet mee eens. Uk ging tot zn knieen door de bagger. We hebben regen/onweer/hagel doorstaan en als klap op de vuurpijl ging naast de ring een trekker aan de sleep met een vrachtwagen. Maar zo slecht ging het ook nog niet.
Springen simpel foutloos, cross was hij aan het begin wat aan het loeren met toeschouwers, maar hij pakte na H3 helemaal super aan. Ook lekker foutloos. Wel iets buiten de tijd.
AntheaV
Geplaatst: 22-04-12 19:03
Tientjeh: Jammer dat je zo weinig punten kreeg. Maar wel super gereden in de cross dus! MM: Ik zat bij hindernis 10 Geert heeft het goed gedaan dus! Itsme: Jammer van je stop
ik heb een leuke dag gehad in W'bork. Wel lichtelijk verkleumd, maar het was verder wel heel gezellig. Heb Sarah en Bianca nog gesproken en verder geen bokkers geloof ik