Mooi filmpie, Karen! Mootje, ja even proberen hoe hij het daar op doet Ik vind het trouwens lekkerder om eerst te rijden en dan te rennen, of komt dat niet lekker uit? Edge, gaaf hoor zo'n lezing!
Vanmorgen zat ik al om kwart over 8 te paard. Beter begin van de dag is er toch niet hè mensen!! Jer dacht er iets anders over, ben lang bezig geweest met stretchen (schrijfjedatzo?) en daarna kwamen er weer een paar ge-wel-di-ge wissels en appuyementen uit. Net een echt dressuurpaard Deze week even een beetje ondersteunen met vit. E denk ik.
Nu op het werk, vanavond raadscommissie + gemeenteraad dus wordt wel een uur of 11.
Ik ren met mijn collega's om vijf uur (gezette tijd). De loopdagen zijn dinsdag en donderdag, maar donderdag heb ik springles en vandaag is freewheelen TG, Weet ik.... Gisteren al wel weer goed gegeten hoor
Annetje
Geplaatst: 24-01-12 12:38
Lielle heeft vanacht een zoemende agregaat naast haar huis gehad dus Joki alvast veel succes met je parcoursen! Ik zou ook gewoon proberen of je drie keer rond mag. TG gaaf zeg op JA meerijden Lijkt me wel stoer met zoveel publiek. Mooi parcours rijd je ook. Moo ik ben benieuwd of je foto geplaatst wordt!
Viesje heeft gisteren weer aan de lange lijnen gelopen en we hebben ook iets meer gedraafd, maar dat is me moeilijk. Ik moet als een gek meerennen dan om hem een beetje actief aan het lopen te krijgen. Hij doet het allemaal wel super braaf en luistert perfect. Gisteren ook eindelijk zijn staart weer een keertje uit kunnen wassen en zijn voetjes weer een keer gedaan. Voor de verandering deed hij dat ook braaf! Meneer houdt nooit zo van waspartijtjes, dus ik was heel blij dat hij alles gewoon toeliet. Nu maar hopen dat hij alles een beetje schoon houdt in de blubberzooi buiten Zijn rug was nagenoeg niet meer gevoelig, dus vandaag wil ik er misschien weer op. Ligt er ook een beetje aan hoe druk het is op stal, hoe paard vandaag is en of ik mezelf er niet mee voor de gek houd...
Ze hadden wel wat gewisseld met de groepen dus misschien stonden er wat 3 jarigen bij haar in de groep. Maar ze was wel de kleinste. Als ze maar 1.60 wordt vind ik het goed.
Leuk filmpje Karen! En leuke foto's Vief, zulke dingen vertrouw ik ook nooit. Zou het echt niet aandurven voor dat geld.
Renske, heb je altijd donderdag les van Frank? Wij hebben om de 2 weken springles op de rijvereniging van hem. Maar wil eigenlijk de week dat we dressuurles hebben op de vereniging, op donderdag prive les springen.
Hier mooi blauw en stijf Vanmorgen al wel naar babyzwemmen geweest, dus wel lekker in het warme water. Goed voor de spieren.
Ka, ze zien er goed uit! Gelukkig ben jij niet zo groot, dan past het snel. Filmpje kan ik niet zien, Ipad flipt en het filmpje springt elke keer op pauze.
Haha Mootje, TG is inderdaad een joekel. Zomerfee en Bari halen de 1.70 ook wel maar kleintjes zijn toch wel makkelijker hoor.
Jantine, lekker voor jezelf babyzwemmen
mistid
Geplaatst: 24-01-12 14:29
renskek schreef:
Ik ga even online college kijken, ideale oplossing
Dat is een uitvinding! Deden ze dat op onze school maar voor de examenklassen..
Lielle, wat vervelend van de stroom, gelukkig hebben ze een noodagregaat. Karen, leuk filmpje! Falicia is idd wel een ukkie, maar dat komt vast goed Vief, apart dat ze dat op internet aanbieden
Ik ga morgen weer voor het eerst naar school, heb toetsweek. Ik kan me alleen echt niet tot leren zetten omdat ik verder niets leuks te doen heb... Balen
Jammer Ka! Laat maar weten als je weer een keer in de buurt springt ipv in de NO-polder Noor, Same here.... Ik heb vandaag wel een hoop veren in mijn r**t gestoken gekregen
Grrrr m'n moeder meld al mijn wedstrijden zonder overleg af, terwijl ik daar toch al heen moet om een vriendin te helpen. Kan ik netzogoed zelf starten, daarom hebben we die ook aangemeld.