[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 23:12

Ik heb net op BBC een nieuwe versie van Sherlock Holmes bekenen (dit was 2de aflevering). Is een moderne interpretatie. Maar echt steengoed.

Billy: Die van mij mag morgen gewoon thuis wat springen zodat hij weet dat dit zadel niet knijpt en dinsdag trainen en kijken hoe hij dat aanpakt en aan de hand daarvan kijk ik hoeveel meer werk hij nodig heeft.

Heb genadeloos op m'n donder gehad van m'n moeder. Ben te negatief ingesteld en moet nu leren positiever te denken en beter om leren gaan met teleurstellingen. Daar wordt ik hard van...

Heb overigens besloten niet met Amati naar de Vion te gaan. Weekend ervoor is Brugge en dan moet ik hem of meenemen en dag erna gelijk dat laten lopen, of het weekend stil zetten en dan maandag alsnog laten lopen. Daarnaast wil ik alleen meedoen als ik ook echt bovenin mee kan doen en als ik zie hoeveel meer ervaring sommige andere paarden hebben is dat niet reëel.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 23:15

@PB en Billy: Balen dat het bij beiden niet helemaal lekker ging in Nokere.... Veel succes met de bootcamp van beide paarden (en ruiters) ~~}>
@Caro: Hopelijk kun je er snel achter komen hoeveel winstpunten je hebt met de merrie. Wel erg raar van het parcours in ieder geval.
@Mootje: Nog leuke paarden tegen gekomen?

Ik heb gisteren een veel te lange dag gehad op het werk, van 8.00 tot 21.30 en was compleet brak toen ik thuis was. Vanmorgen ook niet echt uit kunnen slapen helaas. Eerst Jipje en Anoes gereden en die liepen wel ok, daarna de 4 jarige even rondgeslingerd met zadeltje want daar gaan we morgen eens proberen op te kruipen :o En daarna kregen we een huis vol visite, vanwege de verjaardag van mijn zusje die morgen jarig is. Nu is iedereen weer lekker op huis aan en duik ik snel mijn bedje in :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 23:30

Hallo :)

Even bijlezen vanaf 476
Fijn dat je beschermers binnen zijn Mo
Mooi dat Anoes fijn ging bij Alice Benthe en super dat je je hebt weten te selecteren voor de Gelderse!
Gefeliciteerd met je wp Sussie, en een hele fijne vakantie toegewenst
En San ook gefeliciteerd met je selectie voor de Gelderse
Dat was een druk weekje Evie
Noor zat met een kater op het werk, en Jer is flink aan het werk geweest als ik het zo lees
Klinkt pijnlijk Mo, gelukkig genezen mond en lippen altijd snel (iig bij mij)
Dat filmpje van dat huilende kindje is hilarisch!
Gaaf Bianca, als busdriver!
Evie, Kino is van zichzelf heel rank gebouwd, Ul ziet er aan de ene kant wat vadsig uit, aan de andere kant toch ook wel mooi afgetraind, Vos is echt een forester en Yoer die ziet er volgens mij ook wel mooi afgetraind uit. Vind het paard van Bobbie een onwijs gaaf dier.
Fijn dat de beschermers passen Mo!
Fijn dat je met 2 kan starten Simmie! Als de wachtlijst niet te lang is laat ik me daar ook op plaatsten met Ul denk ik. Moet nog even toestemming van thuis, maar heb al wel evt. vervoer.
Gefeliciteerd met je 3e prijs Kim
Handig die combinatie ijzer-waterbak Noor :D
Idd Corien, als je weet dat ze net een blessure hebben gehad blijf je ze kreupel kijken. Netzolang zoeken tot er een onregelmatige pas bijzit... Best een vervelende eigenschap van de mens, maar opzich wel goed dat we zo kritisch naar onze paarden kijken.
Ah wat balen Skippie, wel fijn dat er zo goed voor je paard is gezorgd!
Caroline is samen met haar paard vertrokken richting het wilde westen :Y) . Leuk dat ze daar zo van opleeft!
Gets Noor, inderdaad een vreselijk bericht!
Fijn dat het goed ging met je vader op Corion Mo
Fijn dat het zo goed ging Evie! Leuk dat je instructeur speciaal een berichtje had ingesproken
Netjes hoor Simmie, voor de eerste keer.
Apart van je winst Caroline, mooi dat het fijn ging.
Mooi compiment Bianca!
Ze hebben je daar mooi versierd op die cursus Corien!
Jammer dat ie zomaar afsloeg Billy!
Dat is jammer van de Vion PB, maar je beredeneert het wel realistisch!
Drukke dag dus Benthe!

Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje, ouders en zusjes zijn vandaag teruggekomen van vakantie (helaas grapje, vond het wel lekker zo alleen :D ;) ). Zal wel even wennen zijn, heb in principe 2 weken alles gedaan waar ik zin in had, en dat kan nu niet zomaar :D .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 07:37

Goede morgen!!

Mistid, ja tis ook iritand maar hij liep gister avond echt goed :j bokken rennen en flink afremen.. dus neem aan dat dat niet gaat als je been het niet doet :n ;)
Ach je went er zo weer aan (de regeltjes)

Benthe jeetje das wel eeeerg lang zeg! wat doe je dan kwa werk?
Billy en pb balen van julie rondjes!

Zo ik ga me zo klaar maken om richting werk te gaan, want moet een regenpak aan -O-
Mocht me vaders auto mee maar helaas was hij me vergeten wakker te maken :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:03

JN, Een hoop 'troep' gezien, maar ook een paar leuke onbeleerde paarden
Mistid, Haha! Nu moet je weer in het gareel...
Corien, Succes met het fietsen door de regen!
PB, Begrijpelijk dat je de VION Cup afzegt :j

Jammergenoeg is deze maand de oefencross overdag bij Alice, toch? Ik heb al een vakantiedag opgenomen voor een training bij Rob, en zo veel dagen heb ik niet.

Pff, Het weekend ging wel erg snel!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:05

Ga niet fietsen natuurlijk mootje ;)
Heb een brommer maar zit er nu toch over na te denken om met de auto te gaan :+ dan maar voor paal rijden :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:09

Mootje, 17 en 18 augustus is de oefencross gewoon vanaf 18 uur 's avonds hoor! Niet overdag.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:13

Wat doen jullie eigenlijk de dag na een crosstraining? Gewoon rijden of is het beter om ze dan een rustdagje te geven?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:16

Simpel dressuurwerk of een bosritje. Lekker beweging geven om de spieren los te maken/houden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:23

Ik rijd mijn paard altijd even los (20 of 30 minuten) de dag na de crosstraining. De dag daarna meestal wandelen op het harde!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:46

Mogge dames ;) ... Ik kom zo even bijlezen... Heb nu een snelle vraag..
Wat is jullie ervaring met Pro Feet 5 star? En gaven jullie het in vloeibare variant of in de poedervorm?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:47

Moggel!
@ PB & Billy: jammer dat het niet ging in Nokere.. succes met de bootcamp ;)
@ J-N: klinkt als een zware dag!
@ Corien: mooie make-up zeg!
@ Marjan: ik werk Jer meestal ook even los na een crosstraining. Helaas kon dat gister niet omdat zijn ijzer er weer af is en hij erg gevoelig loopt :(
@ WL: mooi dat het goed gaat met Beertje!
@ Mirthe: succes met je zusjes ;)

Gister de hele dag op het water geweest. Was een soort concert op het water, was erg gezellig. Wel weer een beetje brak :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:48

Noor, Heb je alweer teveel gezopen :D
WL, Geen ervaring mee, dus ik kan je niet helpen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:50

Mootje schreef:
Noor, Heb je alweer teveel gezopen :D
WL, Geen ervaring mee, dus ik kan je niet helpen!

Het begint een beetje problematisch te worden grapje.
Nee hoor, het valt allemaal wel mee. Zaterdag ben ik braaf thuisgebleven, dus lekker bijgeslapen.
WL: kan ik je ook niet mee helpen :n

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:52

Ik dacht dat Sussie het haar paarden voerde, als ik het mij goed herinner.. zal haar even PB'en.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 09:43

WL ik kan je er ook niet mee helpen. Ik probeer die van mij zo lang mogelijk op gewoon voer te houden zonder poespas. Pas wanneer ze echt hard moeten werken krijgen ze er wat extra bij.

Jammer Pb dat je niet met Amati naar de Vion gaat! Zijn er al deelnemerslijsten bekend dan dat jij weet dat er veel ervaren paarden bij lopen?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 09:51

Goeiemorgen!
@Mootje: Ik heb toen ook heel wat paarden gezien tijdens mijn zoektocht, maar ben uiteindelijk toch beloond voor mijn geduld :D
@Corien: Balen dat Jackson toch steeds wat blijft kwakkelen....
@WL: Ik heb daar geen ervaring mee, maar over het algemeen voert iets wat vloeibaar is wel gemakkelijker.
@Noor: Succes met je dag doorkomen dan maar!
@Marjan: Na een crosstraining rij ik ze altijd even lekker los de volgende dag om toch de spieren weer wat los te maken.
@Mistid: Dus nu moet je je weer netjes gaan gedragen, haha!
@Billy: Ik hoop dat jullie brievenbus groot genoeg is voor alle post die jullie waarschijnlijk vandaag wel zullen gaan krijgen :P

Ik heb hier thuis de paarden al gevoerd en buiten lopen en ik ga van de week nog oppassen bij andere mensen vanaf donderdag, daar vanmorgen al wel even gevoerd en ook de paarden naar buiten gedaan. Mensen die daar eerst gaan oppassen komen pas vanmiddag, dus dan lopen de paarden ook daar in ieder geval al lekker buiten.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 09:58

jipje_niekje schreef:
@Billy: Ik hoop dat jullie brievenbus groot genoeg is voor alle post die jullie waarschijnlijk vandaag wel zullen gaan krijgen :P

Gelukkig komt die post niet bij mij in de brievenbus maar bij mijn ouders ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:31

Marjan, de dag na crosstraining doe ik gewoon wat dressuur/buitenrit, in ieder geval wat beweging
Ik kan je daar ook niet mee helpen Lotte!
Haha, alweer idd Noor ;) braaf dat je zaterdag was thuisgebleven haha!
Benthe is alweer druk bezig geweest vandaag

Mijn moeder is net met mijn jongste zusje richting HA gegaan, op vakantie was ze veel samen met mijn neefje en ze hadden allebei dezelfde rare plekjes, zaterdag is mijn neefje naar de huisartsenpost gegaan en dat bleek krentenbaard, dus dat zal mijn zusje ook wel hebben...

Ik ben trouwens zaterdag naar de kapper geweest en ik ben onherkenbaar :+ . Ik was ruim een jaar geleden voor het laatst geweest, er kwam echt veel haar af joh! Het leek wel schapen scheren op Texel := . Heb er nu ook een lok bij, en heb het toen zelf maar even donkerbruin met een rode gloed erover geverfd. Ziet er best leuk uit al zeg ik het zelf :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:37

Foto?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:40

Zal ik vanavond even laten maken. Ga nu eerst maar eens rijden, even flink aan de dressuur

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:42

Goedemorgen!

@ PB en Billy: Succes met de bootcamp!
@ Corien: Mooi gedaan die make up zeg. Mijn zusje is daar ook altijd erg mee bezig.
@ Marjan: Ik doe meestal bosritje of 20- 30 minuten lekker laag rijden.
@ Mistid: Succes dan maar weer met je ouders en zusjes :P Vervelend van de krentenbaard, dat schijnt toch zo ontzettend te jeuken?
@ WL: Ik gebruik het niet, kan je dus ook niet helpen!
@ Noor: Succes met de ochtend doorkomen dan maar :P

Ging ik net naar de fysio, had hij dubbel geboekt. Nu eind van de middag terug komen. Zo dan maar naar kootwijkerbroek, dermiel wondspray halen.

Ben benieuwd hoe je haar eruit ziet. :)

Nu het over post gaat, moet even mijn coupon voor Bathmen opsturen. Anders vergeet ik dat weer.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:44

Ah het kwartje valt bij mij! De ouders van Dorien zijn natuurlijk het wedstrijdsecretariaat van Bathmen! Ik zal zo ook eens kijken op de kalender met wie we bedacht hadden daar heen te gaan, en dan mijn coupon maar even schrijven.

Ik weet niet of het jeukt, heb het gelukkig zelf niet. Maar het gekke is, ze heeft het niet in haar gezicht? Nouja zal het zo wel horen :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 11:07

Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!

I'm back!!! :D :D Ibiza was echt super gaaf!!! Nu wel beetje verkouden door de airco in bus en vliegtuig gister. En al weer (hard??) aan het werk! Viel tegen vanochtend!!

Snel alle 20 pagina's door gescrold!!

Mootje, wat schrikken met die auto zeg!!! Geen last meer?
Vief: gefeliciteerd met je kamer!!!!
Benthe: wat superleuk om te lezen dat Anoes zo goed gaat :D
Jantine: hoe gaat het met beeb???? :D
Mandy; gelukkig gaat het al iets beter met je.
Lotte: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PB: gefeliciteerd met je 1e M2 punt. gave foto!
Noor: weer nuchter??? :P
PB en Billy, jammer dat Nokere niet als gehoopt ging.... :(:)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 11:12