Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zit 5 min op de scooter na school ..peanutbutter schreef:Ik zou dat echt niet kunnen een week het hotel niet uit komen. Wil altijd echt rondtrekken en dingen zien en de boel verkennen.
Heb wel één keer een echte strandvkantie gehad. Toen waren we 16 dagen naar de Malediven. Maar toen kon ik wel regelmatig gaan duiken en constant snorkelen.
, hoe meer ander cultuur, natuur en weet ik het wat, hoe beter, graag zelfs!! Wij gaan wel met een georganiseerde reis en gaan ook naar Bohorok!!
. We beginnen met deze reis op Sumatra, zakken dan af naar Java, en we eindigen op Bali, waar we 5 dagen op een bounty-strand kunnen luibakkeleien!!
Maar eerst willen we Indonesië zien, proeven, ruiken, voelen
!! Echt heel gaaf! Deze reis is dan 22 dagen.
. Volgend jaar wil ik ook een week of twee weken met mijn zus naar Ierland
. Ik wil alles zien
, ik wil als 80 ben kunnen zeggen dat ik de wereld heb gezien
.
Spring maar 3 maal in de rondte, van je hup-sa-sa
.. en dat nog 4 keer
. Ze is de laatste tijd ook erg in de bui van; als de baas niet kijkt, dan doe ik huub-huub-barbatruuk - weg is Wolin. Dus dan is ze 'm gewoon gepeerd!!
Erg irritant, wat ze vind het helemaal geweldig en als ik niet snel genoeg ben, dan draaft ze gewoon het gangpad af!! "Oh daar ging Wolin weer... Oh daar heb je Lotte.. oké, niks aan de hand".. 

daar beni k voor op vakantie haha

, vorig jaar op Portugal was dat dus zo.. Ik kwam op vakantie ook al in een sleur
.
en de Cosmopolitan wat doorgenomen (al 3x), want m`n slaap wilde gewoon echt niet komen..
, daar gaan we vandaag dus even een einde aanmaken
...
. Heb net op aanraden van de smid van de kliniek een afspraak gemaakt bij een vrouwelijke hoefsmid die ook bij ons op stal komt... Op hoop van zegen
... Heb al precies beschreven hoe het ijzer eronder moet, en wat er absoluut níet moet gebeuren en of ze dat kon.
.....

haha.
haha.

Ik probeer altijd 1x in de week te gaan fitnessen, vind het toch wel lekker altijd!
Ik ga deze zomer iig met vrienden naar Burghaamstede
En wss ook met me ouders op vakantie. We zijn nu 2 jaar achter elkaar naar Portugal geweest en deze zomer willen ze de bergen in
Vind ik ook altijd leuk, lekker in de bergen wandelen!